ΤΡΑΛΑΛΑ ΤΡΑΛΑΛΑ ΜΠΑΝΑΣΑΚΗ ΠΟΥΣΤΑΡΑ
Γράφτηκε απο Anonymous στις 03:50 | 13-03-2013
Κλείνουμε με ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει.
Χαζεύοντας προχθές τη ''Δίκη'' στον ΣΚΑΙ, για να γελάσω λίγο με το αντιολυμπιακό τσίρκο του Θωμαίδη, έζησα, φαντάζομαι παρέα με όλους τους Ολυμπιακούς που δεν είναι 15 χρονών ή δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου, ένα θαύμα. Αναστήθηκε και ''μίλησε'' μια μούμια. Ποιος Ραμσής Γ' και ποιος Τουταγχαμών. ΜΠΑΝΑΣΑΚΗΣ. Με την ιδιότητα του ''πρώην πρόεδρου του Ολυμπιακού'', ο Γιώργαρος ο Κρητίκαρος βγήκε να μας πει πως ''είμαι Ολυμπιακός, αλλά δεν μου αρέσει που δεν υπάρχει ανταγωνισμός και παίρνουμε τόσο εύκολα τα πρωταθλήματα''. Μετά από τη συγκεκριμένη δήλωση αυτού του μεγάλου άνδρα, ας θυμηθούμε λίγο το παρελθόν του. Χρήσιμο θα'ναι, ώστε να δούνε ορισμένοι σήμερα τι περνάγαμε παλιότερα.
Αρχές του 1992 -και ενώ ο Αργ. Σαλιαρέλης αποτελούσε παρελθόν για τον Ολυμπιακό- δύο διάττοντες αστέρες εμφανίστηκαν στο ερυθρόλευκο στερέωμα. Επρόκειτο για τους αδελφούς Γιώργο και Νίκο Μπανασάκη, οι οποίοι, με την ιδιότητα του προέδρου και του αντιπροέδρου, αντίστοιχα, της διοικούσας επιτροπής που είχε διοριστεί από το Πρωτοδικείο, προσπαθούσαν να βρουν λύσεις στα προβλήματα που βασάνιζαν το μεγάλο σύλλογο του Πειραιά.
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ μου έλεγαν ότι τα δύο αδέλφια, που σ' εκείνες τις κρίσιμες στιγμές είχαν τον Ολυμπιακό στα χέρια τους, κατάγονταν από το χωριό των Βαρδινογιάννηδων, την Επισκοπή Ρεθύμνου, και επιπλέον ο μεγάλος, ο Γιώργος, ήταν βαφτιστήρι του αείμνηστου Παύλου Βαρδινογιάννη, ο οποίος αργότερα τον είχε παντρέψει!
ΕΝΑ πρόχειρο συμπέρασμα που μπορούσε να βγάλει κανείς, ήταν ότι ο Ολυμπιακός, στη δυσκολότερη φάση της ιστορίας του, βρισκόταν στα χέρια δύο ανθρώπων που θα μπορούσαν να είχαν ισχυρές επιρροές από τ' αφεντικά του αιώνιου αντιπάλου.
ΤΟ ΘΕΜΑ δεν ήταν καθόλου συνηθισμένο και ταυτόχρονα έμοιαζε πάρα πολύ σοβαρό. Γι' αυτό θυμάμαι ότι αναζήτησα τον Γ. Μπανασάκη στο τηλέφωνο για να θέσω υπ' όψιν του τις πληροφορίες που είχα. Η ειλικρίνεια του συνομιλητή μου, οφείλω να το πω, ήταν συγκλονιστική:
«ΝΑΙ, πράγματι, είμαι από το χωριό των Βαρδινογιάννηδων και είμαι βαφτιστήρι του Παύλου, ο οποίος επιπλέον με έχει παντρέψει, αλλά προσοχή, δεν είμαι τσάτσος του Βαρδινογιάννη. Εγώ αγαπάω τον Ολυμπιακό και αγωνίζομαι για τα συμφέροντά του».
ΤΗΝ άλλη μέρα το ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στις στήλες της «Ε» προκάλεσε σάλο και νομίζω ότι, εκτός των άλλων, συνέβαλε στη δρομολόγηση εξελίξεων, που έφεραν στη διοίκηση του Ολυμπιακού τον Στ. Νταϊφά ως πρόεδρο και τον Σ. Κόκκαλη ως αντιπρόεδρο.
ΚΑΤΑ σύμπτωση, την ίδια ημέρα μού ανακοινώθηκε η απόλυσή μου από το MEGA, στο οποίο είχα προσληφθεί μόλις πριν από λίγους μήνες, για να συμβάλω στην απόκτηση των δικαιωμάτων του πρωταθλήματος μπάσκετ και στην τηλεοπτική αξιοποίησή τους.
ΧΘΕΣ, έπειτα από περίπου 20 χρόνια, πληροφορήθηκα από λίαν αξιόπιστη πηγή ότι ο ένας από τους αδελφούς Μπανασάκη, ο Νίκος, λειτουργεί ως σύνδεσμος του Γιάννη Βαρδινογιάννη με τον Τσάκα!
ΗΤΑΝ, άραγε, οι Μπανασάκηδες ανέκαθεν άνθρωποι των ειδικών αποστολών, ή απλά έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να εκτιμήσουν οι Βαρδινογιάννηδες τη χρησιμότητά τους;
ΚΑΙ κάτι ακόμα: Αν η πληροφορία είναι σωστή (που μοιάζει να είναι, μιας και ο Τσάκας δεν κλείνει το στόμα του...), μήπως τελικά ο Τζίγγερ δεν ήταν και τόσο ανυποψίαστος για την πρόταση του πρίγκιπα από τη Σαουδική Αραβία;
Από μηχανής Μπανασάκης στον ΟΦΗ. Ο Κρητικός επιχειρηματίας και πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού (το 1992 είχε διαδεχτεί τον Αργύρη Σαλιαρέλη στην "ερυθρόλευκη" ΠΑΕ) εμφανίστηκε στην προπόνηση του ΟΦΗ συνοδευόμενος από τον Φανούρη Βατσινά και υποσχέθηκε πολύ γερό πριμ σε περίπτωση που οι παίκτες καταφέρουν να σώσουν την ομάδα. Ο πρόεδρος του ΟΦΗ παρουσίασε τον εν λόγω παράγοντα στους παίκτες λέγοντας: «Ο Γιώργος είναι φίλος μου και της ομάδας και θα μας βοηθήσει έως το τέλος». Από την πλευρά του ο Μπανασάκης είπε: «Σώστε την ομάδα και θα έχετε ένα πάρα πολύ καλό δώρο από μένα". Μάλιστα, δεν αποκλείεται ο Μπανασάκης να βρίσκεται στον πάγκο του ΟΦΗ, με την ιδιότητα του γενικού αρχηγού.
Πριμ 40.000 ευρώ
Μάλιστα, λίγη ώρα αργότερα ο Βατσινάς συναντήθηκε με τους αρχηγούς της ομάδας και τους είπε ότι το πριμ νίκης στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό θα είναι ύψους 40.000 ευρώ, ενώ άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρξει και συνολικό έξτρα πριμ εφόσον η ομάδα του Ηρακλείου παραμείνει στη Super League. Ο Βατσινάς επανάλεβε την πεποίθησή του πως αν ο ΟΦΗ κερδίσει τον Λεβαδειακό, τότε είναι σίγουρος ότι θα επιτευχθεί ο στόχος.
Ποιος είναι ο Μπανασάκης
Ο Γιώργος Μπανασάκης ήταν μέλος της διοίκησης του Αργύρη Σαλιαρέλη και πρόεδρος του Ολυμπιακού το 1992, δηλαδή προτού το Πρωτοδικείο διορίσει τη διοίκηση Σταύρου Νταϊφά, Σωκράτη Κόκκαλη (οι οποίοι είχαν ως στόχο την εξυγίανση και την επιστροφή στους τίτλους μετά το πέρασμα Σαλιαρέλη) τον Απρίλιο του ίδιου έτους. Ο Μπανασάκης αγόρασε το μετοχικό μερίδιο του Σαλιαρέλη τον Ιανουάριο του 1992, όχι από τον ίδιο αλλά από Ελβετούς τραπεζίτες, από τους οποίους ο Σαλιαρέλης είχε πάρει δάνειο βάζοντας υποθήκη τις μετοχές του Ολυμπιακού και τον περίφημο πύργο του στην Αίγινα!
Ο Μπανασάκης είχε βρεθεί μπλεγμένος και αυτός σε μια πολύχρονη δικαστική διαμάχη και είχε δηλώσει: "Εγώ τον Απρίλιο του '92 δεν αρνήθηκα ποτέ μου να παραδώσω τον Ολυμπιακό στην εννεαμελή επιτροπή του Πρωτοδικείου. Το ξέρω πολύ καλά ότι δεν είμαι ο Νιάρχος. Απλά έβαζα εκείνο τον καιρό κάποια χρήματα που κανένας δεν πλήρωνε, τα οποία και πίστευα ότι θα έπαιρνα πίσω". Το Μάρτιο του 1992 το Πρωτοδικείο Πειραιά όρισε διοικητικό συμβούλιο στην ΠΑΕ Ολυμπιακός με πρόεδρο τον Σταύρο Νταϊφά, ενώ ο Σ. Κόκκαλης συμμετείχε σε αυτό ως μέλος του ΔΣ. Επίσης, με το νόμο 2021 του 1992 ρυθμίστηκαν τα χρέη που είχαν δημιουργηθεί στον Ολυμπιακό από τη "λαίλαπα Κοσκωτά".
Ο κύριος Γιώργος Μπανασάκης λοιπόν, με καταγωγή από το ίδιο χωριό με τους Βαρδινογιάννηδες, που τον βάφτισε και τον πάντρεψε ο Παύλος ο Βαρδινογιάννης, αλλά προσοχή, ΔΕΝ είναι τσάτσος του, βγήκε να μιλήσει σε εκπομπή εν έτει 2013 ως...Ολυμπιακός. Νωρίτερα εμφανίστηκε ως σύνδεσμος του Τσάκα με τον...Βαρδινογιάννη, αλλά και ως φίλος του Φανούρη του Βατσινά, που όπως όλοι ξέρουμε καμία σχέση δεν έχει, ούτε είχε ποτέ, με τους Βαρδινογιάννηδες. Ας δούμε και κάποια χαρακτηριστικά σημεία της θητείας του ως μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ 28-12-1991
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ 4-3-1992
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ 21-3-1992
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ 18-1-1995
Ο άθρωπας που έκανε τα πάντα για να κρατηθεί στην καρέκλα του ο Ανάργυρος και έλεγε ψέματα στο δικαστήριο για να μην πάει φυλακή, ο άθρωπας που πάσχιζε να μην μπούνε στη διοίκηση του Θρύλου ο Νταιφάς με τον Κόκκαλη, για να ξεβρωμίσει ο τόπος, ο άθρωπας που έτρωγε ροχάλες από τον κόσμο του Θρύλου, ο άθρωπας που από μικρό παιδί έως και σήμερα διατηρεί στενότατες σχέσεις με τους Βαρδινογιάννηδες και ήταν η αιτία να μας λένε όλοι τότε ''Ολυμπιακός=παράρτημα του Βαρδινογιάννη'', σε μια εποχή που οι φήμες οργίαζαν για αγορά των μετοχών της ΠΑΕ Ολυμπιακός από τον ΚΑΡΚΙΝΟ-γιάννη και πώληση ακόμη και του ιστορικού μας σήματος, εμφανίζεται σήμερα να μιλήσει ως...Ολυμπιακός. Εμείς θα του προτείνουμε να εμφανιστεί και στο Καραισκάκη, για να γνωρίσει την ίδια αποθέωση από τον κόσμο μας που γνώριζε τότε. Θα του πετάξουμε...λουλούδια, από αγάπη και ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε.
Κλείνουμε με ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει.
Υ.Γ. Θωμαίδη, στην επόμενη ''Δίκη'' φέρε τον Κώστα τον Ουίλς για να εκφράσει την ''Ολυμπιακή άποψη'', ταυτόχρονα με την ανάλυση του κέρλινγκ και της πάλης...
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Ευτυχώς που υπάρχετε και μαθαίνουμε και εμείς οι νεότεροι τι βρωμιές είχανε παίξει όλοι εις βάρος του Ολυμπιακού!Είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι της ηλικίας μου(ή νεοτεροι) δεν τον γνωρίζουν καν τον Μπανασάκη
Μα συμφωνούμε σε όλα για το θέμα του πατέρα Θεοδωρίδη! Απλώς το σχόλιό μου βρέθηκε σε... λανθασμένη θέση (... αταξία του υπολογιστή μου ή, το πιθανότερο, στραβοχτύπημα δικό μου στο πληκτρολόγιο...) Συμφωνώ και στο ότι ο Σάββας Θεοδωρίδης πρέπει να φροντίζει να μη δίνει λαβές σε διάφορους καραδοκούντες "αντικειμενικούς".
Και παρακαλώ πολύ: στον ενικό αριθμό! Οι γαύροι μιλάμε μεταξύ μας στον ενικό αριθμό. Η ευγένεια (και δη η πειραιώτικη) δεν μετριέται με τους... αριθμούς.
Και εν πάση περιπτώσει με λένε Γιώργο - αλλά και το "μαουνιέρης" μου αρέσει πολύ.
Αχ, Σάββα σύγγαυρε! Τί μαύρες μέρες μάς θύμισες... Ευτυχώς εμείς οι πιστοί οπαδοί του Θρύλου αποδειχθήκαμε τότε δυνατοί ολυμπιακοί και αντέξαμε, γιατί τα πράγματα όδευαν στο να γίνουμε και επίσημα ΠΑΟ 3 (μετά τον ΟΦΗ = ΠΑΟ 2). και μπήκε μπροστά ο Σωκράτης Κόκκαλης και μας έσωσε από τον εκβαζελισμό και την παναθηναϊκοποίηση.
Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
Αυτό δεν θα κουραστώ να το λέω, μπας και το μάθουν και οι "νεόγαυροι" (τρομάρα τους!) και οι πάσης φύσεως και κατηγορίας... "ευαίσθητοι" ή "αντικειμενικοί".
Νά 'σαι καλά.
Έτσι ακριβώς. Και ειδικά οι προσπάθειες του Βαρδινογιάννη να μπουκάρει στον θρύλο, είχαν αρχίσει από πολύ πιο πριν, από το 1985 συγκεκριμένα, με κάτι Κασιδόκωστες. Βρέθηκε όμως το κατάλληλο άτομο, ο Ανάργυρος και έφτασε στο παραένα να υλοποιήσει τον σκοπό του, να μας κάνει παράρτημα, ώσπου να εμφανιστεί ο Σωκράτης...
Σύγγαυροι, άλλο σημαίνει "ιδρυτικά μέλη" του Ολυμπιακού και άλλο "μέλη του Ολυμπιακού". Στα ιδρυτικά μέλη του Ολυμπιακού, που είναι 35, δεν υπάρχει το επώνυμο Θεοδωρίδης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο πατέρας του Σάββα Θεοδωρίδη δεν ήταν μέλος του ΟΣΦΠ. Είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με την ιστορία του Ολυμπιακού ότι επί πολλά έτη, και μέχρι το 2003) ο αριθμός των ΜΕΛΩΝ του ΟΣΦΠ ήταν εκατό (100). Πρόκειται για διεθνώς κρατούσα πρακτική που βασίζεται στην "αριστίνδην εκλογή", και νομίζω ότι το ίδιο ίσχυε (ή και ισχύει ακόμη) και για τους καλούς μας φίλους της περιοχής Γκύζη και Αμπελοκήπων. Αν κάποιο ήδη αποδεδεγμένο μέλος παραιτείτο, διεγράφετο, εξέλειπε, τότε γινόταν αμέσως η αντικατάστασή του από κάποιο άλλο φυσικό πρόσωπο κατόπιν προτάσεως κάποιων από τα εναπομένοντα μέλη. Έτσι ο αριθμός διετηρείτο πάντοτε σταθερός: 100. Πρόκειται για τους "εκατό λόρδους" όπως τους έλεγαν - το διάβασα στο βιβλίο με τις αναμνήσεις του αείμνηστου Λεωνίδα Ανδριανόπουλου.
Δεν αμφισβητούμε το ότι υπήρξε μέλος του Θρύλου ο πατέρας του Σάββα Θεοδωρίδη. Έχετε δίκιο σε όσα λέτε για την αριστίνδην εκλογή μελών. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει και ο ίδιος ο κύριος Σάββας να είναι πιο προσεκτικός σε όσα λέει δημόσια για τέτοια θέματα, ώστε να μην υπάρχουν παρανοήσεις.
Δες, σε παρακαλώ, το απαντητικό κειμενάκι μου σαν νέο σχόλιο απο πάνω. Πάλι λάθος έκανα! Ερυθρόλευκους χαιρετισμούς.
Όταν έφυγε το καρκίνωμα Ανάργυρος, όλοι είπαμε ότι δεν μπορεί κανένας να είναι χειρότερος πρόεδρος από αυτόν. Δεν σου κρύβω ότι εγώ με την αγαλλίαση της στιγμή που τον ξεφορτωθήκαμε, ήλπιζα στα δύο αδέλφια. Δεν πέρασαν όμως παρά μόνο λίγες ημέρες και κάθε σκεπτόμενος Ολυμπιακός είδε την ζοφερή πραγματικότητα για ακόμα μια φορά στα Διοικητικά της ομάδας. ΑΑΑ ρε Σώκο ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΕ από τι μας γλύτωσες!!!
Κάτι άσχετο που διάβασα και όποιος ξέρει μου απαντά. Αληθεύει ότι ο πατέρας του Σ. Θεοδωρίδη ήταν ιδρυτικό μέλος του Ολυμπιακού?
Φίλε dono, έχω την εντύπωση ότι στο καταστατικό ίδρυσης δεν υπάρχει το επίθετο Θεοδωρίδης...βέβαια ο Σάββας λέει ότι ο πατέρας του ήταν στα 100 ιδρυτικά μέλη του συλλόγου ενώ στο καταστατικό νομίζω είναι περίπου στα 35 άτομα...
υγ. ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ
Ινδιάνε, εδώ όλα τα Ιδρυτικά μέλη του Θρύλου
http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/121231/lightning-conceived-w...
Θεοδωρίδης, δεν υπάρχει
Τί; Λέει ψέματα ο Σάββας ο Θεοδωρίδης;
Δεν μπορεί...
Ο Σαββας σας εχει δημιουργησει ψυχολογικά, το ξέρω. Ο Θεοδωρίδης, όχι μόνο ο δικός μας.
Παρ΄ολα αυτα, αφου μπαινεις στον κόπο να πεις τη βαζελιά σου, διαβαζε καλυτερα.
βέβαια ο Σάββας λέει ότι ο πατέρας του ήταν στα 100 ιδρυτικά μέλη του συλλόγου ενώ στο καταστατικό νομίζω είναι περίπου στα 35 άτομα...
αυτο λεει ο Ινδιάνος. Και το λίνκ επιβεβαιώνει οτι όντως δεν ηταν το όνομα του πατέρα του σε αυτα που αναφέρονται στο κατασταστικό.
Τωρα, ειδες τι ομορφες και παστρικές συζητήσεις μπορείς να κάνεις γυρω απο θέματα του Ολυμπιακού; Ολα συγκεκριμένα, αδιαβλητα, ολα σε τάξη, ολα με ντοκουμέντα, και το μόνο που σου απομένει είναι να πιαστείς απ το τίποτα και να ειρωνευτεις δηθεν το Θεοδωρίδη.
Ενω εσεις...απ το έτος ίδρυσης, το χρώμα, το σήμα, τους ιδρυτές, όλα χαμένα μέσα στη θολούρα. Οπως οι σουπιες
Οι σουπιές και ο βόθρος...
έλα ρε,βγήλε το απολίθωμα να πει ότι είναι ολυμπιακός?πώς και δεν είπε ότι,"οι μετοχές είναι δικές μου"?ε ρε κάτι σκηνώματα που ανακαλύπτει ο αλαφούσκας!με το αζημίωτο φυσικά.
βγήκε*
Για αρχή καλημέρα και να δηλώσω την ανησυχία μου για το ότι καταφέρνεις και βλέπεις "Δίκη" ρε φίλε...εγώ που είμαι ο ορισμός του ζεν και στο πρώτο πεντάλεπτο κοντεύω να σπάσω την τηλεόραση...ας καταλάβουν ΟΛΟΙ οι νεόγαυροι, αυτοί που ντρέπονται για το ότι δεν έχουμε ανταγωνισμό αλλά γιουχάρουν επειδή η ομάδα δεν παίζει ποδόσφαιρο playstation(προφανώς κι αυτοί από εκεί έμαθαν το ποδόσφαιρο...),αυτοί που ντρέπονται για τα αίσχη των οπαδών του Θρύλου, ότι ο Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς έχει κυνηγηθεί τόσο πολύ και κυνηγιέται ακόμη από το βρώμικο κατεστημένο με τρόπους τόσο καταφανώς ηλίθιους που σε κάνουν να λες δεν είναι δυνατόν...και όμως είναι μάγκες...η μνήμη μας είναι η άμυνα μας και το πάθος μας η επίθεση μας...
υγ. ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ
Δηλαδή είσαι τώρα γαύρος και έχεις πει/γράψει κάπου ότι ''δεν μου αρέσει που δεν υπάρχει ανταγωνισμός''. Ακούς μετά τον Μπανασάκη να λέει το ίδιο. Τη γκόβεις την γλώσσα ή το καις το πληκτρολόγιό σου, ναι ή όχι? Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι τα ίδια μας αναλύει συχνά και ο κύριος Πίκουλας, με το σημάδι στο χέρι από το καπνογόνο του '81 να μαρτυράει την ολυμπιακοφροσύνη του. Αν είσαι γαύρος, ξέρεις...
Σάββα είσαι επικίνδυνος...αγαπάς τον Ολυμπιακό και ό,τι αυτός συμβολίζει, ξέρεις πολλά και χρησιμοποιείς και το μυαλό σου...
υγ. ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ
νομιζω οτι αυτα τα καλαντα μπορουν ευχαριστα να τραγουδιονται καθε κυριακη στο ναο. ετσι κιαλλιως κοκκινα φοραμε... παρα να ακουω αποδοκιμασιες που κατακταμε το ενα μετα το αλλο τα πρωταθληματα. ο μπανασακης προεδρος του ΘΡΥΛΟΥ! ευτυχως ο λαος του θρυλου ηταν εκει και ο σωκρατης εμφανιστηκε την κρισιμη στιγμη...