ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ Η ΣΑΝΤΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΛΕ



4 Ιουλίου 1961, γήπεδο Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Η μέρα που ο Θρύλος πέτυχε τη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, σύμφωνα με όλες τις εφημερίδες της εποχής. Η φοβερή και τρομερή Σάντος του Πελέ, γονάτισε. Στην τότε περιοδεία της για φιλικά ματς στην Ευρώπη, η βραζιλιάνικη ομάδα είχε 11 νίκες σε 12 αγώνες, μοιράζοντας 5άρες και 6άρες στην Ιταλία και στη Γαλλία, σε μεγαθήρια του ευρωπαικού ποδοσφαίρου. Πριν φάει τη φάπα του Θρύλου, είχε ρίξει δυο τριάρες σε βάζελο και αεκάκι. Βρήκε όμως το μάστορά της. Με δύο γκολάρες που πέτυχαν ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ και ο ΣΟΥΡΟΥΝΗΣ, ο Θρύλος κέρδισε με σκορ 2-1. Το τι έγινε πριν και μετά, καλύτερα να το δούμε από αυτούς που τα ζήσανε και να μην τα λέμε εμείς. Φύγαμε (δεξί κλικ-άνοιγμα σε νέα καρτέλα, για να διαβαστούν πιο άνετα οι φωτογραφίες).
 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΜΑΔΑ 5-7-1961
 

 

 

 

 

 

 

 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΜΑΔΑ 12-7-1961
 

 

 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΜΑΔΑ 19-7-1961
 

 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΜΑΔΑ 26-7-1961
 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ 5-7-1961
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 5-7-1961
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ 6-7-1961
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Καπνογόνα στη Λεωφόρο από γαύρους. Πορείες και παρελάσεις στην Αθήνα και στον Πειραιά, στο σύνδεσμο στο Πασαλιμάνι ΠΣΦΟΟΠ. Όλα τα ΜΜΕ του πλανήτη γράφουν για τον θρίαμβο του Θρύλου, που ήρθε από το πουθενά, δίχως κανείς να το περιμένει. Οι Βραζιλιάνοι παραδέχονται πως έχασαν δίκαια και λένε πως ο Θρύλος είναι η σκληρότερη ομάδα του κόσμου. Η δυναμικότερη. Η πιο τσαμπουκαλεμένη. Όχι η τεχνικότερη κι άλλα τέτοια αδερφίστικα. Τσαμπουκάς. Μαγκιά. ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Η τιτίκα ο Πελές ακόμη νιώθει τον Πολυχρονίου να του τον ακουμπάει. Τον αγκώνα στη μέση όταν τον μάρκαρε εννοούμε, μην το πάρετε αλλιώς. Με τον τσαμπουκά και το νεύρο, τρώνε σφαλιάρες μια ζωή ακόμη και οι ανώτεροι από τον Θρύλο. Η Σάντος που κέρδισε για πλάκα τη Γιουβέντους, που έριξε 5 μπαλάκια στη Ρόμα και 3 μπαλάκια στην Μπάγερν, ΓΟΝΑΤΙΣΕ. Και την γονάτισαν ο ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΣ που μοίραζε τάκλιν στην καρωτίδα, ο ΣΙΔΕΡΗΣ και τα λοιπά ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ, οι ΛΕΒΕΝΤΕΣ του Θρύλου. Αργότερα ο Πελές θα δήλωνε πως ''μπορούσαμε να φάμε κι άλλα γκολ''. Του καλάρεσε φαίνεται και ήθελε κι άλλο. Όσο για τη διαιτησία, ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ δεν έγραψε τίποτε τότε. Μόνο τα βαζελάκια στα επίσημα δελτία τους ειρωνεύονταν το διαιτητή της αναμέτρησης και οι Βραζιλιάνοι της Σάντος ορμούσαν επάνω του. Φυσικά τα βαζελάκια δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν και τους βάφανε και τα περίπτερα οι παππούδες-πατεράδες μας, όπως διαβάζουμε στον Τύπο της εποχής, αλλά μέσα από το μπούρου μπούρου και τα ΜΜΕ, έγιναν κι αυτοί οπαδοί. Κι όχι μόνο έγιναν οπαδοί, αλλά με τη χούντα έγιναν και Ευρωπαίοι. Πριν τη χούντα, όπως έγραφε και η ''Ηχώ'' και όχι το ''ΦΩΣ'', ο Θρύλος τα κατάφερνε με τους ξένους. Ο ΘΡΥΛΟΣ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ. Τις πορείες τους οι λαγοί τις κάνανε με τα κρατικά λεφτά του οπαδού τους Ασλανίδη και μετά με τον Manos Mavrokoukoulakis.
 
Ας δούμε την ΘΡΥΛΙΚΗ 11ΑΔΑ που έγραψε ιστορία απέναντι στη Σάντος, με προπονητή το μεγάλο δάσκαλο Τζίνα Σιμονόφσκυ.
 
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ
 
ΚΑΜΠΟΛΗΣ
 
ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΣ
 
ΣΗΜΑΝΤΗΡΗΣ
 
ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ
 
ΚΟΤΡΙΔΗΣ
 
ΓΚΑΒΕΖΟΣ
 
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ
 
ΜΠΕΜΠΗΣ
 
ΣΙΔΕΡΗΣ
 
ΠΟΣΕΙΔΩΝ

Σχόλια

Εικόνα ze ηλιας

Θερμοπαρακαλώ αρθρογράφους και αναγνώστες να μη μπαίνουν στον κόπο να απαντούν σε άσχετους με το site.
Χάνουμε την ουσία,τη συγκέντρωση,τον ειρμό και τα λόγια μας με άσκοπες αντιπαλότητες.

ΠΟΥΤΣΑ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΛΑ

ΤΕΛΟΣ

Εικόνα tasos

Σύγαυροι καλησπερα. Η 4η Ιουλίου 1961 είναι μία νύκτα πού κανείς δέν ήθελε νά ξημερώσει . Τή θυμάμαι καλά εκείνη τή νύκτα. Τόν αγώνα τόν ακούσαμε οικογενειακώς στό σπίτι από τό ραδιόφωνο γιατι ο πατέρας εργαζόταν καί δέν πήγαμε στό γήπεδο . Όλη η οδός Νάξου στή Καισαριανή - ο δρόμος πού εμενα - αναστατώθηκε απο τό ραδιόφωνο τής Κας Λίνας πού μετά τό πρώτο γκόλ τού Ολυμπιακού έβαλε τόν ήχο στό τέρμα . Η Κα Λινα ήταν μία μεσόκοπη κυρία φανατική οπαδός τού θρύλου.
Τέτοιες νίκες είναι πού σε κάνουν νά περπατάς γιά εβδομαδες καί να μή βλεπεις τή γή από υπερηφάνεια .Τέτοιες νίκες είναι πού κάνουν τίς ομα΄δες μεγάλες. Τέτοιες νίκες είναι πού σε κάνουν νά σκέφτεσαι ¨δέν μπορει νά ήμουν άλλη ομάδα¨

Εικόνα takistsoukalakos

http://www.palaimaxoipanathinaikou.gr/wp-content/uploads/2012/04/%CE%9A%... ΓΑΝΥΜΗΔΙΑ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΕ ΕΣΕΙΣ ΚΛΩΤΣΟΠΑΤΙΝΑΔΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ

Εικόνα CVRED

Η μόνη ομάδα που νίκησε τη Σάντος το '61 ήταν ο Ολυμπιακός. Ολόκληρη τη χρονιά είχε μονο μία ήττα.
Αυτό είναι γεγονός, δεν είναι δηλώσεις και κουραφέξαλα.
Οι δήθεν τίτλοι που ποστάρετε για να ξεχνάτε τις χούντες και να παραμυθιάζεστε είναι για γέλια.

Εικόνα takistsoukalakos

http://www.palaimaxoipanathinaikou.gr/wp-content/uploads/2012/04/%CE%9A%... ΓΑΥΡΟΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΠΕΝΝΦΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΑΤΕ ΜΕ 5 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ 95 ΤΑ 100 ΚΛΩΤΣΟΠΑΤΙΝΑΔΑ,ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΠΕΛΕ.ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΒΛΑΚΑΔΙΑ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΓΑΝΥΜΗΔΗ

Εικόνα savvas gridlock

Σε ωραιες ωρες μπαινεις εδω μεσα. Μαζεψες τη μανα σου απο τη Συγγρου; Ο Πελε ειπε αυτα.

http://www.redsagainsthemachine.gr/sites/default/files/article_images/20...

Εικόνα xristoforas

ΣΑΒΒΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ???
ΤΟ 1961 ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΧΑΣΕ Η ΣΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΕ ΤΗΣ!!!
ΤΟ 1960 ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
ΣΤΗΝ ΓΚΑΝΤΟΥΑΖ ΕΒΑΛΕ 5 Η ΣΑΝΤΟΣ (2 ΓΚΟΛ Ο ΠΕΛΕ)

1960 and 1961 European Tours of Santos:
vs Italian teams
06-01-1960 3-2 1 AS Roma
06-03-1960 0-3 -- Fiorentina
06-18-1960 2-0 1 Juventus Torino
06-21-1961 5-0 2 AS Roma
06-24-1961 4-1 1 Inter Milano

vs Belgian teams
05-19-1960 4-3 1 Royal Standard
05-28-1960 6-0 2 RSC Anderlecht
05-31-1960 10-1 4 Royal Beerschot
06-11-1960 5-2 2 Gentoise
06-12-1960 3-1 -- Selection Antwerp
06-04-1961 4-4 -- Selection Antwerp

vs English
10-22-1961 4-2 1 Sheffield Wednesday

vs French
06-07-1960 5-3 1 Stade Reims
06-09-1960 4-1 1 Racing Paris
06-17-1960 3-1 1 Stade Reims
06-23-1960 3-0 2 FC Toulouse
06-07-1961 6-1 1 Racing Paris
06-09-1961 6-2 2 Olympique Lyonnais
06-13-1961 5-4 1 Racing Paris

vs Greek
06-28-1961 3-0 1 AEK Athens
06-30-1961 3-2 2 Panathinaikos Athens
07-04-1961 1-2 -- Olimpiakos Piraeus

vs Portuguese
06-15-1961 6-3 2 Benfica Lisboa

vs Spanish
06-19-1960 2-2 -- Espanol Barcelona
06-25-1960 1-0 -- FC Valencia
07-02-1960 3-4 1 FC Barcelona

vs Swiss
06-01-1961 8-2 3 FC Basel

vs German
05-27-1960 9-1 3 TSV 1860 Munich
06-01-1960 4-2 2 Eintracht
06-15-1960 4-2 1 Selection Berlin
06-03-1961 6-3 2 VfL Wolfsburg
06-26-1961 8-6 3 Karlsruher SC
10-20-1961 3-3 2 FC Hamburg

https://www.youtube.com/watch?v=J24OUg4-Zhw

Εικόνα savvas gridlock

Πιθανό Φόρη, θα το κοιτάξουμε.

Εικόνα Ψηλός

https://www.youtube.com/watch?v=dBHwF1sH-6I (Στίχοι, μουσική: Γαβριήλ Μαρινάκης, τραγούδι ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ,γνωστός και ως "τεμπέλης". Έτσι είναι, βαζελόσκυλα. Ο δικός μας ύμνος με τον Παγιουμτζή κι ο δικός σας με το Βογιατζή...))
ΘΡΥΛΕ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!

Εικόνα RED HELL

Α ΡΕ ΘΡΥΛΕ ΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΙΣΕΙ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ.Πως και πως περιμενουμε ολοι οι ΓΑΥΡΟΙ μερικες τετοιες μεγαλες νικες(οπως αυτη με μαν γιουν)να τρελαθουμε εντελως.Βεβαια και αν δεν γινει αυτο...η συνεχεια γνωστη.Ηθελα να κανω και μια αναφορα σε αυτον τον αθηναιο.Ο καθενας οπως ειναι φυσικο εχει τις πεποιθησεις του.ΕΜΕΙΣ ΓΑΥΡΟΙ αυτος βαζελος.Το να μπαινει ομως και να προσβαλλει τον καθενα πουλωντας τρελα και μαγκια αλλα οταν του φερνεις στοιχεια να εξαφανιζεται με μια λεξη ειναι ΒΑΖΕΛΙΑ.Αλλα πως να τον αδικησεις αφου ετσι μεγαλωσαν αυτοι.Σε ενα πιο παλιο του ποστ κατι ελεγε μια νυχτα απο τη ζωη της ομαδας του αν θυμαμαι καλα ειναι η δικη μας ολη.Κανε μας λοιπον τη χαρη μεγαλοπρεπη πρεσβη του ευρωπαικου στερεωματος να σταματησεις να πρηζεις τα αρχιδια στον καθενα πισω απο την ανωνυμια του διαδικτυου και απλα συνεχισε να εισαι διπλα στην ομαδαρα σου που καθημερινα βγαζει ασπροπροσωπη τη χωρα...Εμεις οπως λετε ειμαστε καρπαζοεισπρακτορες.Τι και αν συμφωνα με τις ευρωπαικες βαθμολογιες εχουμε μαζεψει περισσοτερους βαθμους.Η πρασινη λεει αλλα ξυπνηστε προβατα ΓΑΥΡΟΙ.
ΥΓ.ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΑ ΠΕΗ.

Εικόνα Εν Αθήναις

Συγκρίνεται η δική μου ευρωπαϊκή ιστορία με τη δική σου;

Χαίρομαι πάντως που θυμάσαι τα παλιά μου posts. Ελπίζω μόνο να μη σου επηρεάζουν τον ύπνο.
Γιατί το να κοιμάσαι μην έχοντας δει ποτέ την ομάδα σου σε ημιτελική φάση ευρωπαϊκής διοργάνωσης, παρά το γεγονός πως συμμετέχει ανελλιπώς, ε, δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο...

Εικόνα xristoforas

ποια ευρωπαικη ιστορια? στο uefa team ranking 28 πρωτιες ο θρυλος...26 ο παο (ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ)
http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/121111/i-bathmologia-tis-uef...

στο club world ranking 41ος ο θρυλος...164ος ο παο
http://www.olympiacos24.gr/content/football/41699-panta-pshla-o-thrylos

στο euroclub index 29oς ο θρυλος...94ος ο παο
http://www.olympiacos24.gr/content/football/41011-olo-kai-pio-pshla

κανενας δε σε υπολογιζει στην ευρωπη βαζελε...και κανεις δε θυμαται τις πορειες σου...μονο εσυ τις θυμασαι

ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΒΑΣΕΙ ΠΟΡΕΙΩΝ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.... 7 ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ....6 ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
ΝΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΒΑΣΕΙ ΠΟΡΕΙΩΝ ΩΣ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ? ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΣΚΕΤ
ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΒΑΣΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ 6-3 ΑΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΑ 2 ΣΕΡΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ...ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΑ 2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝ ΔΕΝ ΠΩ ΟΤΙ ΝΙΚΑΣ 3-6 ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ
ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΒΑΣΕΙ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΩΝ...ΣΕ ΕΧΩ 6-3 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.....

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ.....ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ...ΤΑ ΤΡΟΠΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ....
Ε ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ...ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ Ο ΠΑΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ? ΤΑ ΤΡΟΠΑΙΑ ΜΕΤΡΑΝΕ... ΣΥΜΦΩΝΑΣ?

Εικόνα vagio

Χαρα στο κουραγιο σας.. Απορω πως συνεχιζτε και ασχολειστε με ανα μαλακα που γαμιεται η μανα του.

Εικόνα Εν Αθήναις

Δεν είναι κακό να έχεις σεξουαλικά ενεργή μητέρα.
Ούτε το μαλάκας είναι βρισιά πια. Κι εσένα οι κολλητοί σου έτσι σε αποκαλούν.

Οπότε, no offense αδερφέ...

Εικόνα apostolos gaganis

Σ΄αυτο τον αγωνα ειχα παει με τον μεγαλυτερο αδελφο μου. Καθομασταν στην κερκιδα προς το Ιπποκρατειο. Αξεχαστο βραδυ. Θυμαμαι περισσοτερο:

- Το ΄΄αντιο΄΄ του Κοτριδαρου. Τον παιχτη να τρεχει αργα - αργα, λιγο σκυφτος σαν να υποκλινοταν και να αποχαιρεταει με υψωμενα τα δυο του χερια τον κοσμο, που τον αποθεωνε. ΄΄Κατθανε, ω Διαγορα...΄΄.

- Το ΄΄σβυσιμο΄΄ του Πελε απ΄τον Πολυχρονιου.

- Τη γκολαρα του Σουρουνη στο αριστερο γαμα του τερματοφυλακα της Σαντος.

- Τον εκνευρισμο των Βραζιλιανων και τα ψευτοτσαμπουκαλικια τους, γιατι δεν περιμενανε τετοιο παιχνιδι απο το Θρυλο και τετοια εξελιξη του παιχνιδιου. Νομιζανε πως θα κανανε περιπατο. Αλλα δεν...μασαγαμε.

- Το παλληκαρισιο παιχνιδι του Στεφανακου και του Σημαντηρη, τον ηρωϊκο Θεοδωριδη και τα μπουκαρισματα του Κ. Παπαζογλου. Εκπληκτικος σ΄εκεινο το παιχνιδι.

- Την πουστικια κλωτσια με το τακουνακι και με το μετωπο προς τη σεντρα, του Κουτινιο, οταν επεσε στα ποδια του ο Θεοδωριδης και του μαζεψε την μπαλα.

- Το πανηγυρι μετα τον αγωνα και τον γυρισμο μας σπιτι, στη Φρεαττυδα, υστερα απο - δεν θυμαμαι ποσες ωρες - ποδαροδρομο μεσω Συγγρου...

Υ.Γ. Εκεινος ο τυπος με τη...μικροφαλία, βλεπω οτι μας ειχε απασχολησει τοτε εντονα, υπερβολικα θα΄λεγα....Ψες, προψες, δεν θυμαμαι και καλα, μου φαινεται οτι εσκασε παλι μυτη...Τον περιμενω...Ουτως ή αλλως παντως, γραμμενο VIP τον εχω στα Σερτολεια κυτταρα μου κι ας παει να ψαξει στο Google τί ειν΄αυτα... Εγω εχω εδω και την πραγματικη μου φατσα και το πραγματικο μου ονοματεπωνυμο. Αν αυτος θελει, ΑΝ...ΛΕΩ, ν΄ανοιξει συζητηση ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ν΄αφησει τοτε το φερετζε της ανωνυμιας απ΄εξω απ΄το σαϊτ και να κατεβει στο τερεν με το ΄΄προσωπο΄΄ που θελω και που πρεπει. Οχι...κρυφτουλι, πισω απ΄την ανωνυμια...Αυτα, απο ενα γεροντι που εχει στατιστικως, το ξαναλεω ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΣ, αλλα 7 - 8 καλοκαιρια μπροστα του ακομα να΄δει, ενω αυτος θα μπορουσε ΙΣΩΣ να΄ναι και γυιος μου...Ευφυης, αρκετα ενημερωμενος και καλος χειριστης της γλωσσας ο τυπος. Δεν λεω. Για αντιπαλος, καλος. Μαζοχας ομως. Δικαιωμα του. Αλλα ανωνυμος, με΄μενα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, οχι...Για να ξεβρακωσεις τον αλλο, πρεπει να΄χεις ξεβρακωθει και΄συ. Ετσι το βλεπω εγω. Τιμια πραματα. Και διανοουμενιστικα ΄΄κουνηματα΄΄ απο ανωνυμους μικροφαλικους, οχι σε τουτη τη γαυροφωλια. Τους...σφυγμους μου δεν εισαι ικανος να μου τους ανεβασεις του λογου σου, ΑΠΡΟΣΩΠΕ βαζελακο...Την αδρεναλινη μου την κραταω για αλλες περιστασεις, πολυ πιο σημαντικες...

Εικόνα Εν Αθήναις

Σου εύχομαι να ζήσεις περισσότερα από 7-8 καλοκαίρια. Δε φαίνεσαι και πολύ μεγάλος από τη φωτό.
Έχεις δίκιο στο θέμα της ανωνυμίας. Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να σε συναντήσω κάποια στιγμή, και να συζητήσουμε, ή ακόμα και να τσακωθούμε για θέματα καθαρά ποδοσφαιρομπασκετικά.

Καταλαβαίνεις όμως πως το να μπω και να γράψω σε site Ολυμπιακού με φωτογραφία και ονοματεπώνυμο είναι άκρως επικίνδυνο, όπως και το ανάποδο.

Και εάν για εμένα το να μπαίνω εδώ μέσα και να σας ανακατεύω είναι μια πλάκα και τίποτε άλλο, υπάρχουν και οι πιο θερμόαιμοι που δεν το βλέπουν έτσι.

Εσύ εδώ παίζεις εντός έδρας. Άλλωστε, πόσοι γράφουν επώνυμα εδώ μέσα;;;

Εικόνα Εν Αθήναις

Διασκέδαση αυτό το site!

Ευχαριστώ για τις στιγμές που μου προσφέρετε. Καλά, δεν περίμενα να απαντήσει κανένας επί της ουσίας, άλλωστε δεν μπορείτε να το κάνετε συνήθως, και το γυρίζετε στο τσάμικο.

Για να μην πλατιάζουμε, σχολιάζοντας το κείμενο αυτό, όταν ανακαλύψατε κι εσείς, έστω κι αργά πως τελικά, παρά το ότι η Σάντος κέρδισε τον Παναθηναϊκό και έχασε από τον Ολυμπιακό, ΟΛΟΙ οι Βραζιλιάνοι παραδέχτηκαν πως η καλύτερη ομάδα που αντιμετώπισε η Σάντος στην Ελλάδα ήταν ο Παναθηναϊκός. Επίσης, η πιο τεχνική ομάδα ήταν πάλι ο Παναθηναϊκός, και η πιο δυναμική ο Ολυμπιακός.

Πιαστήκατε λοιπόν από το τελευταίο κλαδί που θα μπορούσε να σώσει αυτήν την ιστορική - για εσάς μόνο- μέρα, δηλαδή τον δυναμισμό, και ξαφνικά αποποιείστε το ότι κι εσείς κάποτε είχατε παίκτες-τεχνίτες, που έπεφταν με ένα «φου» και επιδίδονταν σε ντριμπλίτσες και ποδιές.
Προκειμένου δηλαδή να σώσετε τα άσωστα, τα κάνατε ακόμα πιο «ρδελόμπου».

Κανένας δεν αμφισβητεί πως η Σάντος ήταν σπουδαία ομάδα. Και πως θα μπορούσε να μην ήταν όταν εκεί έπαιζε ο Πελέ. Ήταν όμως απλά ένα φιλικό παιχνίδι. Μεγάλη νίκη, αλλά φιλική. Μέχρι τότε ναι, ίσως να ήταν ένας άθλος για τα δεδομένα του ελληνικού ποδοσφαίρου (αν και η πρώτη μεγάλη νίκη του ελληνικού ποδοσφαίρου ήταν ένα 2-1 του Παναθηναϊκού επί της Ραπίντ Βιέννης το 1952, κάτι που παραδέχτηκαν και οι τότε εφημερίδες, ο Σάββας ξέρει καλύτερα πόσο δυνατοί ήταν οι Αυστριακοί εκείνη την εποχή).
Στην πορεία όμως τα επιτεύγματα του Παναθηναϊκού (γελάω με τις δικαιολογίες για Μαυροκουκουλάκη και Ασλανίδη) ξεπέρασαν και σκέπασαν οριστικά τα δικά σας.

Καλά, για Μαυροκουκουλάη γελάει ο κόσμος, όταν ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της ΟΥΕΦΑ είναι ο γιος του μεγαλύτερου ραμολιού που τυγχάνει να είναι και γάβρος, του Σάββα Θεοδωρίδη. Ξέρετε, αυτού που παρακαλούσε να πάρει μεταγραφή στον Παναθηναϊκό καααααάποτε, αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα».

Ας θυμηθούμε πρόχειρα-πρόχειρα:

1. Πέναλτυ το 1992 μέσα στις Βρυξέλλες που δεν πήραμε (Μαραγκός, Άντερλεχτ)
2. Πέναλτυ που ο διαιτητής το έδωσε εκτός περιοχής πάνω στον Δώνη (ΠΑΟ-Σαμπντόρια 0-0).
3. Σφαγή στο ΟΑΚΑ το 1994 (ΠΑΟ-Μπριζ), εξαιτίας του οποίου η ΟΥΕΦΑ μας τιμώρησε κιόλας.
4. Πέναλτυ μέσα στη Ναντ το 1996 (Μπορέλι), αυστηρή αποβολή του Αλεξούδη στο Πόρτο επίσης την ίδια σεζόν.
5. Πέναλτυ που δεν πήραμε μέσα στο Φελίξ Μπολάρ το 1999 (Λανς-ΠΑΟ 1-0).

Τα υπόλοιπα κάποια άλλη στιγμή, να πάμε και για κανένα μπάνιο...

Τις απαντήσεις σας ψύχραιμα και τεκμηριωμένα please (λέμε τώρα...)

Εικόνα savvas gridlock

''άλλωστε δεν μπορείτε να το κάνετε συνήθως, και το γυρίζετε στο τσάμικο.''

Μάνα μου, βγάλε την στολή. Σου΄χουμε ζητήσει κάνα κατομμύργιο φορές στοιχεία, δίχως αποτέλεσμα. Λινκ δεν μας έχεις κάνει την τιμή να μας παραθέσεις μέχρι τώρα. Εδώ μπαίνεις σε ανάρτηση με καμιά εκατοστή φωτογραφίες και μας λες ότι συνήθως δεν μιλάμε για την ουσία. Για τι μιλάμε τότες, για το περιτύλιγμα? Με πόσες φωτογραφίες φεύγουμε από το περιτύλιγμα και περνάμε στο από μέσα, αν δεν φτάνουν οι περίπου 100 που βλέπεις? Με κσακόσες? Και πού είναι τα δικά σου στοιχεία για όσα λες?

''ΟΛΟΙ οι Βραζιλιάνοι παραδέχτηκαν πως η καλύτερη ομάδα που αντιμετώπισε η Σάντος στην Ελλάδα ήταν ο Παναθηναϊκός''

Πού είναι αυτοί οι ''όλοι''? Όλοι οι Βραζιλιάνοι εγκωμίασαν τον Ολυμπιακό. Άντε, δείξε τα στοιχεία σου που αναιρούν τα δικά μας.

''και ξαφνικά αποποιείστε το ότι κι εσείς κάποτε είχατε παίκτες-τεχνίτες, που έπεφταν με ένα «φου» και επιδίδονταν σε ντριμπλίτσες και ποδιές.''

Κάποιους τέτοιους είχαμε. Κατά κανόνα όμως, ο Ολυμπιακός φημιζόταν για άλλα πράγματα. Πάνω από τον Μπέμπη ήταν ο Μουράτης στη συνείδηση όλων των γαύρων ή άντε των περισσότερων. Πάνω από τον Υφαντή ο Σιδέρης. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ή θα αρχίσεις πάλι να πιάνεσαι από λέξεις, παίζοντας ένα παιχνιδάκι που δεν οδηγεί πουθενά?

''Μεγάλη νίκη, αλλά φιλική''

Όλες οι μεγάλες νίκες τότες, φιλικές ήταν. Οι διεθνείς διοργανώσεις που σήμερα θεωρούνται επίσημες, άρχισαν 2 χρόνια νωρίτερα από το ματς με τη Σάντος. Γι'αυτό δεν γίνεται να κρίνεις με δεδομένα του 2013 μια νίκη του 1961. Τον αντίκτυπό της τον βλέπεις σε όλες τις εφημερίδες της εποχής. Η ''Ηχώ'' κάνει λόγο για ΑΘΛΟ. Καλύτερα να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενό μας, μπας και καταλάβεις πως λες πράγματα που δεν στέκουν.

''αν και η πρώτη μεγάλη νίκη του ελληνικού ποδοσφαίρου ήταν ένα 2-1 του Παναθηναϊκού επί της Ραπίντ Βιέννης το 1952, κάτι που παραδέχτηκαν και οι τότε εφημερίδες, ο Σάββας ξέρει καλύτερα πόσο δυνατοί ήταν οι Αυστριακοί εκείνη την εποχή''

Αν θες να το πάμε έτσι, μπορούμε να πάμε και στη νίκη του Ολυμπιακού το 1927 επί της Μπεογκράτσκυ, που θεωρήθηκε επίσης άθλος από τον Τύπο της εποχής. Η Σάντος ήταν η ομάδα που κέρδαγε για πλάκα Γιουβέντους και Μπάγερν. Σε φιλικά επίσης, αλλά όλη η Ευρώπη τότε την θεωρούσε μεγαθήριο και δεν στεκόταν στο φιλικό χαρακτήρα αυτών των αναμετρήσεων.

''Καλά, για Μαυροκουκουλάη γελάει ο κόσμος, όταν ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της ΟΥΕΦΑ είναι ο γιος του μεγαλύτερου ραμολιού που τυγχάνει να είναι και γάβρος, του Σάββα Θεοδωρίδη.''

Αφού γελάει ο κόσμος με τον mr Manos, για πες μας, ο Δημητρίου που κάνει τις εισηγήσεις για τις αδειοδοτήσεις στην επιτροπή της ΕΠΟ, τι σχέση έχει ακριβώς με δαύτον? Ξέρεις ότι ο mr Manos έχει παντρευτεί τη μάνα του και είναι, ας το πούμε έτσι, πατριός του?

''Ξέρετε, αυτού που παρακαλούσε να πάρει μεταγραφή στον Παναθηναϊκό καααααάποτε, αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα».''

Πότε παρακαλούσε ο Σάββας να πάει στο βάζελο? Όταν ο πατέρας του ήταν μέσα στα 100 μέλη του Θρύλου? Μήπως θες να ξαναδούμε τον ''ΟΛΥΜΠΙΚ'' Δομάζο

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120708/domazos-o-olympik

ή τον κυρ-Ζάχο μας, την ψυχάρα, την για πάντα τριφυλλάρα?

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120706/pityxoyti-pes-aleyri

Καλά, το να κάτσουμε να απαριθμήσουμε τις αβάντες που είχε ο Παναθηναικούλης σε ευρωπαικά ματς, είναι αιτία ανάρτησης και όχι απάντησης σε ένα σχόλιο. Αν μας άφηνε το γιουτού, θα τα κάναμε και βίντεο. Τι να πρωτοβάλεις άραγε? Την ''ανατροπή'' του Κόλκα από τον Αμπελάρδο το 2002, σε προημιτελικό Champions League στο 78', όπου ο ΠΑΟ της Ελλάδος πήρε ΓΕΛΟΙΟ πέναλτυ κόντρα σε ολόκληρη Μπαρτσελόνα, με το οποίο κέρδισε και το ματς? Τα φετινά με τη Μάριμπορ, που ήταν ΓιΑ ΛΥΠΗΣΗ το όλο σκηνικό στο ΟΑΚΑ? Τις γούνες του Νιέτο και την ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ απόφαση της ΟΥΕΦΑ, να τιμωρήσει την Ντυνάμο το 1995 και να την ξετιμωρήσει πριν ολοκληρωθεί η σεζόν, στο ξεκάρφωτο? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΤΕ.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130419/uefa-kai-ntynamo-kieb...

Και τι να πρωτοβάλεις εδώ, σε αυτήν την κατηγορία. Σχεδόν κάθε χρονιά υπάρχει και αβάντα της ομάδας σου. Μην πάμε στη χούντα, που όλη η Αθήνα φώναζε ''ΠΑΟ-Ασλανίδης'' στους δρόμους, όπως έχουμε δει εδώ.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130112/xoyntempley-kai-sloba...

Καλά μπάνια, ''τεκμηριωμένε''. Παρέα με τον Αλέξη απ'το Χαλάνδρι κάνεις?

Εικόνα Εν Αθήναις

Επειδή μάλλον το πέρασες στα ψιλά στο παραθέτω ξανά:
http://www.greenzone.gr/2012/04/akoma-se-thimate-o-pele-panathinaike.html

Εδώ είναι οι απαντήσεις που ψάχνεις.

Μου αρέσει που έβαλες και τον Σιδέρη ως παράδειγμα. Αυτόν που παρακαλούσε να παίξει στον Παναθηναϊκό και που υποσχόταν στον Παπαδόπουλο πως θα του κάνει δώρο το χρυσό παπούτσι...

Εικόνα savvas gridlock

Εγώ δεν βλέπω απάντηση σε όσα σε ρωτάω.

α) Πού αδικήθηκε η Σάντος? Συγκεκριμένα να μου πεις, με αναφορά στον Τύπο της εποχής.

β) Πώς γίνεται να λες ότι ''όλοι οι Βραζιλιάνοι έβγαλαν καλύτερο τον ΠΑΟ από τον Ολυμπιακό'', όταν μόνο ένας έκανε αυτήν τη δήλωση και ΟΛΟΙ εγκωμίασαν τον Θρύλο?

γ) Στο κείμενο σου γράφεις πως ''λόγω της νίκης του με τη Σάντος ο Ολυμπιακός έγινε Θρύλος'', την ώρα που υπάρχουν δημοσιεύματα της δεκαετίας του '30 που αποκαλούν τον Ολυμπιακό Θρύλο. Αυτό που γράφεις δεν είναι ψέμα?

Το ότι ο Σιδέρης έλεγε καλά λόγια για τον Ασλανίδη και τον Παπαδόπουλο, σημαίνει πως δεν έπαιζε με τσαμπουκά μέσα στον αγωνιστικό χώρο? Επίσης, το άλλο θέμα το έχουμε συζητήσει αρκετές φορές. Δεν εννοείς να καταλάβεις πως ο Σιδέρης ΔΕΝ ήταν Παναθηναικός. Κόντρα με τον Ολυμπιακό είχαν τότε πολλοί από τον Ατρόμητο Καμινίων, λόγω Πρωταθλήματος Πειραιά και για να τους την σπάσει, ήθελε να πάει στο βάζελο. Τα έχει πει πολλές φορές ο ίδιος, σε εφημερίδες-τηλεόραση. Δεν ήταν ΠΑΟ από μικρός, όπως ο ''Ολυμπίκ'' Δομάζος ήταν γαύρος μέσα στους Αμπελόκηπους...

Εικόνα Εν Αθήναις

Κάταρχήν, δεν είναι δικό μου το κείμενο του link.
Πότε όμως ο Ολυμπιακός αποκλήθηκε «Θρύλος»; Δε λέω για «θρυλική ομάδα» ή κάτι αντίστοιχο. Λέω να γράφει ένα κείμενο πως «ο Θρύλος νίκησε τον τάδε». Παράθεσε μου αν θες τα δημοσιεύματα της δεκαετίας του 1930. Γιατί από τη δεκαετία αυτήν, καθώς και μεταγενέστερα, υπάρχουν και για τον Παναθηναϊκό δημοσιεύματα που τον αναφέρουν ως «ομάς θρύλων» ή «θρυλική ομάς» κλπ.

Επίσης, διάβασε ξανά το κείμενο του greenzone. Μόνο ένας ήταν;

O Δομάζος ήταν όντως γάβρος μικρός, όπως και ο Μητρόπουλος Παναθηναϊκός.
ΟΚ, τσαμπουκάς ο Σιδέρης, τα καλά λόγια όμως δεν ξεγράφονται. Από ποδοσφαιριστή ομάδας που υποτίθεται πως ήταν ενάντια στο κατεστημένο (εδώ γελάμε).

Εικόνα savvas gridlock

http://www.redsagainsthemachine.gr/sites/default/files/article_images/20...

30-12-1932 Αθλητικός Τύπος. Από το 1929 λεγόταν Θρύλος, επειδή έμεινε για σερί ματς αήττητος.

Μόνο ένας κάνει σύγκριση και δηλώνει πως ο ΠΑΟ ήταν καλύτερος του Ολυμπιακού. Οι άλλοι βγάζουν τον ΠΑΟ τεχνικότερη ομάδα του συγκεκριμένου Ολυμπιακού. Το ''τεχνικότερος'' δεν σημαίνει ''καλύτερος'' σώνει και ντε. Στο κάτω κάτω, 3 έφαγες. Μην ανακυκλώνουμε τα ίδια.

Ο Σιδέρης καθόλου αντιστασιακός δεν είναι. Απλώς δεν μάσαγε να πει 5 πράγματα όταν έπρεπε. Όσο για το αν γελάς με το ''ομάδα εναντίον του κατεστημένου'', για δες εδώ

http://www.redsagainsthemachine.gr/category/extras/romain

Μπορείς να μου βρεις αντίστοιχο παράδειγμα για οποιαδήποτε άλλη ομάδα μέσα στη Χούντα? Δεν μιλάω γενικά για τη Χούντα και την αγαπημένη της ομάδα, τον Ασλανιδιακό που υποστηρίζεις. Συγκεκριμένα μιλάμε, επειδή αναφέρθηκες σε κυνηγητό των ''Επαναστατών'' σε συγκεκριμένο παίκτη.

Εικόνα clark gheibol

ωχ, αυτή ακούστηκε δυνατά
κι ο φίλοζ μας άφαντος
μάλλον θα τό 'ριξε στο τσάμικο

Εικόνα clark gheibol

Μπαρμπα Τέλη, πάλι βαζελιά λες, σαν αυτή με το τι ομάδα υποστήριζε ο Γουλανδρής πριν τα 13 του. Έτσι είναι, μπαρμπα Τέλη, ήμουνα καλύτερος και κέρδισα τη Σάντος. Αυτό το λένε και οι ίδιοι οι βραζιλιάνοι. Έτσι που εξελίχτηκε το ματς έπρεπε να βάλω κι άλλα γκολ. Πελέ.
Βέβαια, το να πανηγυρίζετε εσείς για τη Σάντος, δεν είναι κάτι που ακούγεται πρωτόγνωρο. Δεν αμφιβάλλω ότι στο κεφάλι σας, το γεγονός ότι με λυσσαλέες προσπάθειες καταφέρατε το 3-0 του πρώτου εικοσαλέπτου να το κάνετε 3-2 μετά βασάνων και κόπων, φαντάζει σαν κάποια νίκη, σαν αυτό το 2-0 που χάσατε από τον Άγιαξ το '71 κι έγινε ξαφνικά η ημερομηνία ορόσημο για τη βαζέλικη ιστορία. Τηρουμένων των αναλογιών, φαντάζομαι ότι το φετινό 1-1 με το Θρύλο θα πρέπει να πάρει ξεχωριστή θέση στη γκαρδγιά σας.
Τι λένε τα κιτάπια για το ματς; Τα κιτάπια λένε ότι ήμουνα καλύτερος και κέρδισα δίκαια. Οι βραζιλιάνοι νόμιζαν ότι με την τέχνη κερδίζεις τα πάντα, λογάργιαζαν όμως χωρίς το γκζενοδόχο. Όπως σε κούμπωνα εσένα, έτσι κούμπωσα και τους βραζιλιάνους. Εντάξει, όχι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, καθώς εσένα σε κούμπωνα και κόντρα στη διαιτησία και τις βαλίτσες, υπήρχε δηλαδή μια τάση από πλευράς ομοσπονδίας για εξισορρόπηση των δυνάμεων, ενώ με τη Σάντος η διαιτησία δεν ήταν εναντίον μου. Ο Ολυμπιακός, βιτσιόζε φίλε μου, ήταν ομάδα σκληροτράχηλη και δυσκόλευε πάντα τις ομάδες που έπαιζαν πιο τεχνικά ίσως, κάπως αδερφίστικα δε. Γι' αυτό κέρδαγα κι εσένα παρά τη διαιτησία, γι' αυτό κέρδισα και τη Σάντος. Τώρα βέβαια οι χαριτωμένοι βραζιλιάνοι σε ποιους άραγε θα έδειχναν τρυφερή αδερφίστικη αλληλεγγύη; Σε μένα που τους έβαλα τα δύο πόδια σ' ένα παπούτσι και τους έδωσα το πατουράκι πακέτο στο χέρι ή σ' εσένα που σε γλέντησαν για πλάκα και σ' άφησαν στο τέλος να μειώσεις, όπως κάνει ο μπαμπάς με το τρίχρονο αγοράκι του; Έτσι λοιπόν, με τρόπο απλό δικαιολογούνται και οι δηλώσεις των βραζιλιάνων, ο Γουλιέλμος του Όκαμ θα ήταν περήφανος.
Πάμε τώρα στη δική σου μεγάλη εμφάνιση με τη Σάντος. Δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς και δεν έχετε βγάλει κανα σύνθημα γι' αυτόν τον αγώνα, αφού η τόσο τιμητική ήττα σας κάνει στο γκρινζον να βρέχετε τα βρακάκια σας. Τι πάτε ν' αποδείξετε ρε, ότι εσάς θυμούνται η Σάντος κι ο Πελέ; Πώς να σας ξεχωρίσουν απ' όλους τους άλλους που κέρδισαν, εκτός ίσως ότι ήσασταν η τελευταία ομάδα πριν από τη σιδερένια ομάδα που τους κέρδισε χάρη στη μπζυχή της; Πού να δουν ψυχή οι Βραζιλιάνοι, όλο φρου φρου κι αρώματα ήταν. Τη ντελευταία φορά που είχαν δει ψυχή από αντιπάλους στο γήπεδο, έχασαν το Παγκόζμιο Κύπελλο στην έδρα τους κι αυτοκτονούσαν μαζικά. Έτσι είναι, βιτσιόζικε μπαρμπα Τέλη, αυτόν που σε πονάει τον θυμάσαι. Αυτόν που γλεντάς τον ξεχνάς εύκολα. Εδώ πάμε να ξεχάσουμε εμείς τι χρώμα φανέλα φοράτε...
Τώρα, αυτά που λες για το Σάββα το Θεοδωρίδη είναι πάλι κάτι σαν την ομάδα της καρδγιάς του Γουλανδρή πριν τα 13 του ή αυτή τη φορά, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΣΤΩ ΦΟΡΑ, θα μας βάλεις ένα λινκ να μας αποδείξεις αυτά που λες, να πεις στο γκόζμο με το ντρόπο σου "εμείς οι βάζελοι μπορεί να πετάμε συνέχεια αστήρικτες σπόντες, μπορεί να επικαλούμαστε μισά δημοσιεύματα, να βγάζουμε πράματα από το κρανίο μας, αλλά μια στις τόσες αποδεικνύουμε πέραν πάσης αμφιβολίας τους ισχυριζμούς μας"; Όχι τίποτ' άλλο, αλλά μας κατηγορείς ότι αφήνουμε αναπάντητα ερωτήματα, την ώρα που εσύ πετάς μπηχτές κι όταν σου ζητάμε λινκ τα κάνεις γαργάρα. Αλλά κι αυτό το ξέρουμε. Πολλή γαργάρα ρε αδερφέ, πολύ βιξ για τα λαιμά. Είστε όλοι για τη λυρική με τέτοιο λαιμό που έχετε φκιάσει. Ο Σωκράτης ήταν μεγάλος φιλόμουσος, φρόντισε να φκιάξει γερά λαρύγγια. Πόσοι είστε, καμιά τρακοσαργιά χιλιάδες δε θά 'στε; Ούτε οι Κινέζοι δε θά 'χουν τόσες σοπράνο.
Καλά, για τις φάσεις που βάζεις στο τέλος για να πεις ότι αδικείσαι κι εσύ από τη διαιτησία, γελάνε και οι dj με τις φούστες ρε φίλε. Ειλικρινά, αυτό θα το βάλουμε πλάι πλάι με το Γουλανδρή στο διαγωνιζμό για τη γκοτσάνα της σεζόν. Επειδή όμως δεν έχουμε ακόμα αποφασίσει αν στο ντελικό διαγωνιζμό θα βάλουμε 20 ή 50 κοτσάνες, θα σε παρακαλούσα να ξαναμπείς στο αγαπημένο σου σάιτ και να γράψεις κανα δυο ακόμα αναρτήσεις. Όχι παραπάνω, γιατί άμα φτάσουμε τις 100, άντε να βρούμε τη γκαλύτερη, θα έχουμε πάρει κανα δυο πρωταθλήματα ακόμα, εσείς θα παίζετε αντίπαλοι της ΑΕΚ και το γκρινζον θα θυμίζει πράσινη κουβέρτα καρό από τη γραφικότητα

Εικόνα Εν Αθήναις

Εγώ που περιμένω ακόμα link από το φιλικό του ΠΑΟ με τα Ες-Ες, τι να πω;

Mε πούλησε ο Σάββας.

υγ. Ποιος είναι ο μπαρμπα-Τέλης; Ο Μπατάκης;

Εικόνα savvas gridlock

Ρε κόλλημα κοίτα ρε...

Εικόνα clark gheibol

πσστ, και για να μη γκζεχνιόμαστε:
http://www.youtube.com/watch?v=2VNOD420zr0
αυτόν εδώ έχεις εσύ για πρότυπο του ανδριζμού;
τι είπαμε ότι είστε εσείς στη Θύρα 13;

Εικόνα Εν Αθήναις

Κι αυτό κάνει φούστη τον Κυργιάκο;;;

Ω θεοί!

Εικόνα clark gheibol

κοίτα, εσύ θα το ξέρεις καλύτερα το θέμα, αλλά εγώ αν έπρεπε ασούμε να δγιαλέξω κάπχοιον ως προσωποποίηση της αρρενωπότητας δε θα δγιάλεγα σίγουρα ένα ντύπο που του βάνουν δαχτυλάκι

Εικόνα Εν Αθήναις

Θα διάλεγες αυτούς:

http://www.greenzone.gr/2012/04/otan-h-ekriksi-xaras-ksepernaei-ton.html

Links θέλατε.

υγ. Ερώτηξις: Τι είναι αυτό που κάνει το σορτσάκι του Αμπντούν να φουσκώνει έμπροσθεν; Σε ανδρικά αποδυτήρια από όσο γνωρίζω γυναίκες δεν μπαίνουν...

Εικόνα clark gheibol

άμα το λέω εγώ, δε με πιστεύεις. Πώς έπεσε ρε παιδί μου κατευθείαν το μάτι σου εκεί. Δεν το ξέρω, φαντάζομαι ότι θα είχαν έρθει πάλι τίποτα παίχτες της ομάδας σου με φούστες, φορώντας όμως τις φανέλες τους.
Τον Κυργιάκο εσύ τον διάλεξες, εγώ δεν είπα τίποτα.

Εικόνα Εν Αθήναις

Φιλότιμη προσπάθεια, αλλά δεν το σώζεις.

Εικόνα clark gheibol

καλά, το ποιος σώζει τι άσε να το κρίνουν όσοι μας διαβάζουν
όπως καταλαβαίνεις δεν έχουμε εδώ μέσα οδηγό τη γνώμη τη δική σου
αλλιώς θα ήμασταν βάζελοι κι εμείς, Θεός φυλάξοι

Εικόνα ΔΙΑΣ

ο αμπντουν εχει ενα βιτσιο. πριν απο καθε ματς και μετα το τελος του κοιταει σε βιντεο γουολ αυτα :

http://www.youtube.com/watch?v=kH69d-GUXJM

http://www.dailymotion.com/video/xpj6jn_25%CE%B7-%CE%B1%CE%B3-s-l-%CF%80...

κανει χαζι τα αμυντικακια του ζελε . ρωτα αυτους με τις πρασινες φανελες για το "ταλεντο" του...

Εικόνα ΔΙΑΣ

καταρχην γιατι δεν εισαι στη εθελοντική προσφορα εργασίας της λαγοφωρου? εμεις θελουμε να ειστε καθαροι οταν ερθουμε.
δευτερον κατανοώ οτι το καλοκαιρι αυτό είναι δυσκολο. 17 παιχτες στην προετοιμασία? το μοσχατο ξεκινησε με 28! αλλα τοσο φτυσιμο απο φαλκεμπεργκ καραγκουνη γιουρκα κίβου ...ουτε ο διαμαντίδης! οποτε το να γραφεις εδω, είναι ενα ξεσκασμα ρε αδερφε...
συνεχισε....

Εικόνα clark gheibol

Από τα πολλά βαφτίσια κοντεύουν να μουλιάσουν τα καημένα. Κάθε χρόνο τα ραντίζει ο παππάς. Γι' αυτό είναι όλο στη γκλάψα...

Εικόνα Εν Αθήναις

Συγγνώμη που θα σας χαλάσω την ωραία σας επέτειο.
Άλλη ομάδα όμως θυμόταν η Σάντος: http://www.greenzone.gr/2012/04/akoma-se-thimate-o-pele-panathinaike.html
Ο Πελέ πάντως σίγουρα θυμάται ακόμα τον Πολυχρονίου. Από τα σημάδια στα πόδια του...

Ερώτηση: Η Λα Γκαντουάζ το έβαλε στον ύμνο της;

Εικόνα savvas gridlock

Για να δεις πόσο τενεκέδες είναι οι αρθρογράφοι σε αυτό το site.

α) Αντιγράφω.

''Αυτή η νίκη υπήρξε επίσης το έναυσμα ο Ολυμπιακός να ανακηρυχθεί «Θρύλος», προσωνύμιο που τον συνοδεύει μέχρι και σήμερα''

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130311/thrylos-apo-ti-dekaet...

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/130327/kratos-einai-o-olympi...

και πιο συγκεκριμένα από την τελευταία ανάρτηση

http://www.redsagainsthemachine.gr/sites/default/files/article_images/20...

Σε λίγο θα βάλουμε κι άλλα δημοσιεύματα της δεκαετίας του '30. Από τότε λεγόμαστε ''Θρύλος'' και όχι μονάχοι μας. Δεν τα λένε οι γαύροι αυτά. Άλλοι μας ανακήρυξαν ''Θρύλο''.

β) Αντιγράφω

''Το πολύ σκληρό παιχνίδι που χρησιμοποίησαν οι Πειραιώτες, και η διαιτησία, η οποία, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής, εκνεύρισε τους ποδοσφαιριστές της Σάντος (αποβλήθηκε ο Κουτίνιο στο 40'), ήταν καταλυτικοί παράγοντες σε μία επικράτηση την οποία, μια «φτωχή» αθλητικά χώρα όπως η Ελλάδα, ανήγαγε σε μυθικό θρίαμβο, θέλοντας να αποδείξει πως κι εκείνη υπάρχει στον ποδοσφαιρικό χάρτη της Ευρώπης.''

Όλα τα δημοσιεύματα του αθλητικού Τύπου της εποχής υπάρχουν στην ανάρτησή μας. Μπορείς να μιλήσεις στοχευμένα, με αναφορά σε συγκεκριμένες φάσεις, για το πού αδίκησε η διαιτησία τη Σάντος? Ποιος γράφει κάτι τέτοιο? Προφανώς θα στηριχθούμε σε μαρτυρίες του Τύπου, αφού το ματς δεν μεταδόθηκε τηλεοπτικά και πώς θα μπορούσε εξ άλλου να γίνει κάτι τέτοιο το 1961. Περιμένω...

γ) Αντιγράφω

''«Πιο συγκροτημένη ομάδα ο Παναθηναϊκός που βασίζει το παιχνίδι του σ'ένα καλό σύστημα καθώς και στην υπερβολική ταχύτητα των παικτών του».''

Το να απομονώνεις ένα κομμάτι ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της δήλωσης που έκανε ο Πελές και να το παρουσιάζεις ως το μοναδικό πράγμα που είπε, πώς ακριβώς λέγεται? Μήπως ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ? Μήπως ακριβώς αυτό είναι η προπαγάνδα? Έχει δηλαδή σπέρμα αλήθειας, αλλά όχι όλη την αλήθεια, σε σημείο που αν υπερτονιστεί αυτό το τμήμα της αλήθειας και καπακωθούν τα υπόλοιπα, καταλήγεις στο να διαστρέφεις την αλήθεια. Η δήλωση του Πελέ, ΟΛΟΚΛΗΡΗ, υπάρχει στην ανάρτησή μας και μάλιστα μιλάμε για δήλωση που έγινε σε ''αντικειμενική'' εφημερίδα, την ''ΟΜΑΔΑ''. Κάνει λόγο για δίκαιη επικράτηση του Ολυμπιακού και αναφέρει πως μπορούσε να φάει κι άλλα γκολ η Σάντος. Δεν έχει νόημα να την ξαναβάλω, δες την, πιο πάνω είναι στο κείμενο.

δ) Και σημαντικότερον, για να συνοψίσουμε. Το ότι ο ΠΑΟ ήταν πιο τεχνική ομάδα τότε από τον Ολυμπιακό, πιστεύεις πως αποτελεί εγκώμιο για την ομάδα σου ας πούμε? Το παίρνεις για καλό εσύ? Ο Ολυμπιακός ανέκαθεν ήταν ομάδα του τσαμπουκά και της μαγκιάς. Ομάδα της δύναμης, του νεύρου και του πάθους. Τεχνικές, ντριμπλίτσες, ποδιές κι άλλα τέτοια αδερφίστικα, ταιριάζουν στη δική σου την ομάδα. Τάλε κουάλε είναι με την ιστορία της. Μόλις σε ζορίσει κάποιος σε κάποια έδρα, ''μαμά λερώθηκα'' και καρφί στις αθλητικές αρχές για καταγγελίες και ενστάσεις. Δεν είναι ανάγκη να μαρτυράς μονάχος σου, ξέρουμε τι πρεσβεύει ο Σύλλογός σου από τότες που ιδρύθηκε...

Εικόνα Εν Αθήναις

«Ντριμπλίτσες, ποδιές, κι άλλα τέτοια αδερφίστικα»...

Γιατί τότε έχετε θεό τον Τζιοβάνι και κράζετε τον Κυργιάκο;

Όσο για «αβερφές», ας μην κάνουμε λόγο καλύτερα...Τον τελευταίο καιρό στο ποδοσφαιρικό σας τμήμα υπάρχει μία ψιλο-τάση. Ας όψεται ο Ντάρκο που πρώτος εδίδαξε τί σημαίνει αγάπη για τον πλησίον (ή κοινώς πώς ζουλάνε τα κοχόνες του συμπαίκτη μας).

Διαλέξτε: Ή είστε η ομάδα του νεύρου και του πάθους και αποτάσσεστε Τζιοβάνι, Νινιάδη, Καστίγιο, Ριβάλντο κλπ. ή είστε η ομάδα της τεχνικής και της ωραίας μπάλας.

Ό,τι κι αν είστε παραμένετε πάντως η μόνη ομάδα της Ευρώπης που δεν έχει φτάσει ποτέ της ούτε στα ημιτελικά ευρωπαϊκής διοργάνωσης...

ΥΓ. Δεν ήταν μόνο ο Πελέ που παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού. ΌΛη η Σάντος ήταν. Κατά τα άλλα «εγώ απομονώνω δηλώσεις».

Εικόνα Hank

Ρε, θα σου πεσει κανα γυαλισμενο πομολο, η καμια καμενη βατα, στο κεφαλι και θα σου προκαλεισε διασειση ως θεια δικη.
Τι ακριβως θες να μας πεις;
Που κανατε σημαια, και απολυτη ονειρωξη σας, και καταβρεχατε το συλλογικο βρακακι σας (παπι το κανατε) ενας ολοκληρος λαος, τον πιο αμφιλεγομενο ανδρα που φορεσε ποτε φανελα ποδοσφαιρικής ομάδας; Τετοια απροκάλυπτη λαγνεία για μια αδερφη, μαλλον ακομα χειρότερα:για καποιον που στη φαντασια του φοραγε ψηλοτακουνα ντυμενος γυναικα, δεν εχει υπαρξει στην ιστορία.
Καδρο τον ειχατε φορωντας το τανγκα του, πανω απ τα κρεββατια σας. Οπως εγω πιτσιρικάς ειχα πχ τη Σαμανθα Φοξ με τις βυζαρες

Εικόνα savvas gridlock

Και το Ριβάλντο μην τον μπλέκεις με τους άλλους. Καμία σχέση. Αγωνιστικά μιλάμε τώρα, όχι οπαδικά. Για να φτάσουμε ημιτελικά που λες, χρειαζόμαστε Ασλανίδη ή Μαυροκουκουλάκη. Αλλιώς, κανένας ελληνικός Σύλλογος δεν μπορεί να φτάσει ψηλά. Όσο για τις δηλώσεις των ανθρώπων της Σάντος, αν μια ομάδα που έφαγε τρία μπαλάκια είναι καλύτερη από μια άλλη που σύμφωνα με δήλωση του Πελέ, έπρεπε να ρίξει κι άλλα γκολ στη Σάντος στο μεταξύ τους ματς, τότε καταλήγουμε στην ίδια αφετηρία.

ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ

Εικόνα savvas gridlock

Η Σωτηρούλα είναι το παράδειγμα του ανδρισμού? Μάνα μου, βγάλε την στολή...

Εικόνα clark gheibol

Φίλε, είναι τόσο άντρας που έχει πάθει πλάκα όλος ο ντουνιάς. Τέτχοια βαζέλικη αρρενωπότητα ξεχειλίζει όπου βλέπεις μολόχα
http://www.youtube.com/watch?v=2VNOD420zr0

Εικόνα μαουνιέρης

Φίλε, δεν μας χαλάς τίποτα. Να είσαι σίγουρος γι' αυτό. Να περνάς από εδώ και να γράφεις. Εκτός του ότι είναι απελευθερωτικό (: διότι παύεις πια να έχεις ενοχές και αναστολές), είναι και ψυχωφελές: εθίζεσαι στον γαυρισμό, σε αυτό που κατά βάση με όλο σου το είναι και όσο τίποτε άλλο ποθείς. Το ορμέμφυτό σου σε οδηγεί καλά... σε σωστό τόπο... άσε που, μπαίνοντας εδώ μέσα, είσαι ήδη εν τοις πράγμασι γαύρος, γιατί έχεις μολυνθεί, τουτέστιν αγιαστεί. Να μπαίνεις, λοιπόν, φίλε μας, καλέ. Να μπαίνεις και να γράφεις. Αλλά πέτα τον φερετζέ της Βαζέλας, την οποία κατά βάθος αφάτως σιχαίνεσαι. Κάνε επί τέλους και επίσημα πράξη αυτό που χιλιάδες φορές έχεις διανοηθεί: φώναξε ότι είσαι γαύρος, ότι γουστάρεις γαυρίλα, ότι πεθαίνεις για λιμανίσιο αέρα, ότι φοφάς για μπουράσκα. Να είσαι καλά, σύγγαυρε υπό ανακήρυξη. Απλώς πέτα εσύ τον βαζελοφερετζέ, και θα σου κάνει ύστερα ο Σάββας μια βάφτιση στο Γεώργιος Καραϊσκάκης που ούτε στα γλύκυτερα όνειρά σου δεν έχεις φανταστεί. Και θα είμαστε όλη η γαυροπαρέα εκεί, στην "μυστηρίω τινί γαυροποίησιν" του αναδεκτού μας.

ΥΓ. Πού 'σαι όμως! Μη διαβάσω καμμιά αστειότητα εκ μέρους σου ότι είσαι πράγματι βάζελος και ότι μπαίνεις εδώ μέσα τάχα για να μας... αλλάξεις τα μυαλά! Γιατί, να το ξέρεις, ευκολότερο είναι, φίλε μου καλέ, να ρίξει με την ανάσα του ένα νεογέννητο το Σινικό Τείχος, παρά να αλλάξει μυαλά ένας γαύρος, ακόμα και αν τον εκβιάζουν μαινόμενες ορδές "σωφρόνων" αντιολυμπιακών. Όταν παραδεχθείς επίσημα ότι είσαι γαύρος, τότε - ω, ναι, θαύμα!- θα το καταλάβεις κι εσύ. Και δεν θα είσαι απλώς ευτυχής - θα είσαι πανόλβιος.

Εικόνα Εν Αθήναις

Ελάτε, παραδεχτείτε το. Όταν γράφετε τα κείμενα σας στο ratm, στο πίσω μέρος του μυαλού σας φωλιάζει η ελπίδα πως θα ιντριγκάρετε τόσο τον «Εν Αθήναις», ώστε να μπει και να σχολιάσει.

Όταν θα γίνω γάβρος, θέλω τη βάφτιση μου να την κάνει ο φανατικός Ολυμπιακός και λιγότερο φανατικός σε άλλα πράγματα, Πέτρος Γαϊτάνος, ψάλλοντας παράλληλα τον ύμνο της Μάντσεστ...εεεε, συγγνώμη, του Ολυμπιακού με αυτήν την καθάρια, βυζαντινή φωνή του που μόνο αυτός διαθέτει.

Ξέρετε, αυτός που πήγε στο Καραϊσκάκη και του άρεσε. Και έγινε Ολυμπιακός.

Ζητάω πολλά;

Εικόνα μαουνιέρης

Όχι, αγορίνα μου ζουρλιάρα, τίποτα δεν (μας) ζητάς! Αλλά τη συμπλεγματάρα ανωτερότητας που ομολογείς ότι έχεις (και είναι επικίνδυνη ψυχική νόσος) την έχεις ψάξει καθόλου; Καλά, εσύ γονείς δεν έχεις; Συγγενείς; Ανθρώπους -έστω έναν!- να σε αγαπάνε δεν έχεις να σε πάνε σε ένα γιατρό να σε δει; Σου έχουν τελειώσει οι φίλοι; Ακούς εκεί - γράφουμε, λέει, για να σε "ιντριγκάρουμε"!... Για πάρα πολύ σπουδαίος αυτοπερνιέσαι, ενώ είσαι απλή κλινική περίπτωση. Όσο για τα περί "αφαντισμού", άλλα λόγια λέγε. Σε λένε βάζελο, και μιλάς για "φανατισμό"; Ξέρεις, αλήθεια, τί σημαίνει "γαύρος" και "γαύρον φρόνημα" και "γαυριάω" και "γαυρικώς"; Άσε καλύτερα! Άσε!

Εσύ μπαλκονάκι, σοσονάκια, τέιον χλιαρόν και ριπίδιον για τις ζεστούτσικες θερινές εσπέρες, μη μας πάθεις τίποτα. Και πράσινο μανό για τα νυχάκια...

Η βάφτιση αναβάλλεται, αλλά μη στενοχωριέσαι. Μέχρι να γίνεις άντρας, θα σου γίνει και το μυστήριο.

Εικόνα Εν Αθήναις

Μη μου συγχύζεσαι γέροντα και πάθεις τίποτις. Έλα να σε φιλέψω ένα τέιον να σου περάσει.

Εικόνα μαουνιέρης

Ευχαρίστως να έλθω, φίλε μου. Όρισε τόπο και χρόνο. Το τέιον το δικό μου, παρακαλώ πολύ, κρύο. Ice tea.

Το "συγχύζεσαι" γράφεται με γιώτα (: "συγχίζεσαι").

Εικόνα Εν Αθήναις

Έχεις δίκιο.

Επίσης, τα εισαγωγικά είναι « », όχι "". Τα "" χρησιμοποιούνται μόνο όταν αφορούν φράση που βρίσκεται ήδη σε εισαγωγικά.

Επίσης, μόνο όταν η επόμενη λέξη αρχινάει από «κ, π, τ, μπ, ντ, γκ, τς, τζ, ξ, ψ, ή φωνήεν», το «δεν» και το «μην» έχουν «ν». Αν όχι, τότε χρησιμοποιούμε «δε» και «μη». Αν και για το «δεν» υπάρχουν ενστάσεις, για να μην μπερδεύτεται με το «δε» που είναι άλλη λέξη.

Σε περιμένω για τέιον με λεμόνι στο μπαλκόνι. Τη Δευτέρα, gia να γιορτάσουμε kai την παραμονή του μεγάλου αρχηγού στο λιμάνι. Καλά είναι;

Εικόνα μαουνιέρης

Μάθαινε, μειράκιον (μιας και τυγχάνω γέροντας):

1. Τα ψιλούμενα εισαγωγικά ("") βγαίνουν αυτόματα από το πληκτρολόγιο του Η/Υ, όπως και η απόστροφος (')- το ξέρεις, και μην αναλώνεσαι σε εξυπναδούλες και φληναφήματα. Είναι απλώς θέμα προγράμματος και γραμματοσειράς. Αν αντί εισαγωγικών είχα βάλει, ας πούμε, αγκύλες ή μύστακες, τότε, ναι, να με έλεγχες. (Αλήθεια το "gia" και το "kai", στην πέμπτη σου αράδα, είναι... υφολογικές επιλογές σου;)

2. Η εκ μέρους του ομιλούντος/συγγράφοντος υποκειμένου διατήρηση του νυ στο "δεν", στο "μην" και στο "σαν" είναι αποκλειστικώς ζήτημα γλωσσικού αισθητηρίου (άλλως: ύφους), ανεξαρτήτως του εναρκτηρίου συμφώνου ή συμπλέγματος συμφώνων της επόμενής τους λέξης. Δηλαδή δεν είναι απλώς και μόνον ζήτημα ευφωνίας ή -όπως την αποκαλεί ο Πλάτων στον "Κρατύλο" του- ευστομίας. Τούτο δε non disputandum est, καθ' όσον γεύση, τυοτέστιν γούστο. Και, εν πάση περιπτώσει, επίτρεψέ μου να σου πω συμβουλευτικά ότι δεν αποτελεί πανάκεια η "Τριανταφυλλίδειος". Μάλλον στα τάρταρα σε ρίχνει η εν παντί χρήση της. Αν, βεβαίως, εσύ θες να πέσεις, πέσε...

3. Το "συγχύζεσαι" (με υ ψιλόν) που έγραψες είναι απλώς ζήτημα ανορθογραφίας. Δεν επιμένω ότι είσαι ανορθόγραφος, καθόσον μπορεί και να σου ξέφυγε το σφάλμα. Πρόκειται, άλλωστε, για συχνά απαντώμενο λάθος που οφείλεται στην επικρατούσα... σύγχυση ανάμεσα στη "σύγχυση" και τη "σύγχιση". Το δε σφάλλειν ανθρώπινον. Αλλά, φιλαράκο, όταν σ' το επισημαίνω, μην πας να μου τη βγεις! Πες ότι το ήξερες μεν, αλλά σου ξέφυγε... πες ότι κάτι έγινε και μπερδεύτηκες... πες ό,τι θες, αλλά να μην καταπίνεις πρώτα αμάσητο το εντοπισθέν ορθογραφικό λάθος και έπειτα να επιζητείς "να μας τήνε βγεις και από πάνω" με τα εισαγωγικά. Δε λέει - που λένε και τα τζόβενα σαν και σένα.

Αυτά, και κλείσαμε.