ΡΙΡΙΚΟΣ ΜΠΑΡΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑ
Γράφτηκε απο Anonymous στις 04:07 | 26-05-2014
Διαβάσαμε χθες ένα ''πολύ ωραίο'' άρθρο του κυρίου Ερρίκου (ή Ριρίκου) Μπαρτζινόπουλου στο sentragoal. Πηγαίνουμε στα επίμαχα σημεία.
Όταν με τις διατάξεις περί χρησικτησίας, η οποία συχνά βασίζεται σε αμφίβολης αξιοπιστίας αποδεικτικό υλικό, κατοχυρώνεται ιδιοκτησιακό δικαίωμα πάνω σε δημόσιες εκτάσεις είναι επιεικώς ανόητο να αμφισβητείται σχεδόν μετά από έναν αιώνα σε ποιον ανήκει μια έκταση η οποία, εκτός των άλλων, χρησιμοποιείται και για το σκοπό ακριβώς για τον οποίο παραχωρήθηκε.
Επιεικώς ανόητο είναι να ζεις εσύ από τη δημοσιογραφία εδώ και δεκαετίες, Ριρίκο που δεν ξέρεις πού πάνε τα 4. Αντιγράφουμε από το προηγούμενο σχετικό μας άρθρο.
Χρησικτησία το λοιπόν είναι ένας πρωτότυπος τρόπος κτήσης κυριότητας ενός πράγματος (δεν είναι δηλαδή παράγωγος τρόπος που βασίζεται σε κάποιο προγενέστερο δικαίωμα, όπως όταν για παράδειγμα μεταβιβάζεται με οποιαδήποτε αιτία- πώληση, δωρεά κλπ ένα πράμα κινητό ή ακίνητο), σύμφωνα με την οποία αφόσον κάπχοιος έχει τη νομή ενός πράγματος δεκτικού χρησικτησίας για ένα χρονικό διάστημα, αποκτάει και τη γκυριότητά του. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται είναι:
1) δέκα χρόνια αφόσον α) ο νομέφς είναι καλόπιστος (θεωρεί δηλαδή έστω εσφαλμένα ότι το πράμα είναι δικό του, πχ το απέκτησε με άκυρο συνεβόλαιο) και β) έχει νόμιμο ή νομιζόμενο τίτλο (μεταγραμμένο στο 'ποθυκοφυλακείο). Τούτο δω το πράμα λέγεται ταχτική χρησικτησία.
2) είκοσι χρόνια για τα οποία αρκεί απλώς η νομή, χωρίς να απαιτείται η καλή πίστις. Εφτούνο λέγεται έχταχτη χρησικτησία.
Αυτονόητο είναι ότι η ζέλα επικαλείται έκτακτη χρησικτησία, καθώς δεν έχει φαντάζομαι να παρουσιάσει συμβόλαιο μεταβιβαστικό του ακινήτου της Λεωφόρου, μεταγραμμένο κιόλας.
Αφού ξεκαθαρίσαμε τη βάση στην οποία θα πατήσουμε, πάμε τώρα στο φλέγον ζήτημα, αυτό με το "πράγμα δεκτικό χρησικτησίας".
Με βάση το Ν. ΔΞΗ/1912 και τα διατάγματα που ακολούθησαν σε εκτέλεσή του μέχρι το 1930, απαγορεύτηκε χοντρικά η χρησικτησία σε βάρος του Δημοσίου. Για να ισχύσει χρησικτησία σε βάρος του Δημοσίου έπρεπε αυτή να έχει συμπληρωθεί στις 11/9/1915 και επειδή τότενες το απαιτούμενο για τη συμπλήρωση χρησικτησίας διάστημα νομής του πράγματος ήταν 30 έτη, καθώς εφαρμόζονταν οι διατάξεις του βυζαντινορωμαϊκού δικαίου, αυτό σήμαινε ότι οι πράξεις νομής έπρεπε να έχουν ξεκινήσει το Σεπτέμβρη του 1885 το αργότερο, προκειμένου να έχει συμπληρωθεί το απαιτούμενο χρονικό διάστημα το 1915. Πράξεις νομής παρεμπιπτόντως είναι οι υλικές πράξεις που αρμόζουν στο γκύριο του πράματος με τις οποίες εξωτερικεύει αυτή του τη μπζυχολογικιά διαθεσις να είναι κύριος.
Με το ΝΔ 31/1968 εξισώθηκαν οι Δήμοι και Κοινότητες με το Δημόσιο ως προς τη νομική τους αντιμετώπισις και έτσι έκτοτε ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΔΗΜΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ. Για να αποκτήσεις ως εκ τούτου με χρησικτησία σε βάρος Δήμων, έπρεπε να έχεις συμπληρώσει την εικοσαετή νομή που όριζε ο ΑΚ του 1946 την ημέρα δημοσίεψης του άνω Νομοθετικού Διατάγματος, ασούμε χοντρικά το Δεκέμβρη του 1968. Θα έπρεπε δηλαδής να έχουν ξεκινήσει οι πράξεις νομής το Δεκέμβρη του 1948...
Μπορεί κάποιος ο οποίος έχει τη γκατοχή του πράγματος δυνάμει μιας έννομης σχέσης (μισθωτής, χρησάμενος, συγκύριος) να αρχίσει να το νέμεται για δικό του λογαργιαζμό; Βεβαίως, αφόσον βέβαια κοινοποιήσει στο γκύριο αυτή του τη μπρόθεση. Περιμένουμε λοιπόν απ' όσους υποστηρίζουν ότι η ζέλα είχε και τη νομή του ακινήτου της Λεωφόρου και άρα χρησιδέσποζε το πράγμα να μας δείξουν αυτή τη δήλωση της ζέλας κοινοποιημένη με δικαστικό επιμελητή στο Δήμο Αθηναίων πριν από το Δεκέμβρη του 1948. Μέχρι τότε οι συζητήσεις σχετικά με τη γκυριότητα του ακινήτου είναι αυτό που στη νομική αποκαλούν "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" (tres cantant et duos saltant) κατά τη γνωστή ρήση του Παπινιανού.
Μπορεί κάποιος ο οποίος έχει τη γκατοχή του πράγματος δυνάμει μιας έννομης σχέσης (μισθωτής, χρησάμενος, συγκύριος) να αρχίσει να το νέμεται για δικό του λογαργιαζμό; Βεβαίως, αφόσον βέβαια κοινοποιήσει στο γκύριο αυτή του τη μπρόθεση. Περιμένουμε λοιπόν απ' όσους υποστηρίζουν ότι η ζέλα είχε και τη νομή του ακινήτου της Λεωφόρου και άρα χρησιδέσποζε το πράγμα να μας δείξουν αυτή τη δήλωση της ζέλας κοινοποιημένη με δικαστικό επιμελητή στο Δήμο Αθηναίων πριν από το Δεκέμβρη του 1948. Μέχρι τότε οι συζητήσεις σχετικά με τη γκυριότητα του ακινήτου είναι αυτό που στη νομική αποκαλούν "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν" (tres cantant et duos saltant) κατά τη γνωστή ρήση του Παπινιανού.
Ας διαβάσει ο καθένας τα δύο κείμενα, του επαγγελματία δημοσιογράφου Ριρίκου στη GOAL NEWS (για το οποίο προφανώς πληρώθηκε) και το οπαδικό δικό μας (που είναι ερασιτεχνικό) και ας μας πει το ποιοι τελικά διαθέτουν τα περιβόητα ''καμμένα μυαλά'', για τα οποία κόπτονται οι διάφοροι ''αντικειμενικοί'' δημοσιογράφοι. Οι οπαδοί ή οι ΑΡΔ; Οι επαγγελματίες του χώρου ή οι ερασιτέχνες; Ποιοι πληρώνονται για να παραπληροφορούν τον κόσμο, αναγκάζοντας ερασιτέχνες (όπως είμαστε εμείς) να βγάλουν το φίδι από την τρύπα;
Και συνεχίζει ο Ριρίκος.
Δεν χωράει στα πλαίσια ενός σημειώματος η λεπτομερής καταγραφή των όσων χρειάστηκε να γίνουν για να συντελεστεί το εξής πρωτοφανές επίτευγμα: να κατασκευαστεί στη θέση ενός κρατικού σταδίου και ν΄ αποπληρώνεται με χρήματα του Δημοσίου ποδοσφαιρικό γήπεδο το οποίο διαχειρίζεται, εκμεταλλεύεται, ακόμη και μεταπωλεί ιδιώτης.
Συκοφάντη Ριρίκο, σε προκαλούμε να μας αποδείξεις ότι έστω ένα σεντ του ευρώ κρατικού χρήματος δώθηκε για την ανέγερση του Νέου Καραϊσκάκη. ΕΝΑ ΣΕΝΤ. Αν δώθηκε ένα σεντ, εμείς το κλείνουμε το site. Η αλήθεια για το γήπεδο είναι αυτή και μόνον αυτή.
Δεν ήταν παράλογη η επιλογή να περάσει το Καραϊσκάκη στον Ολυμπιακό. Θα ήταν βλακώδες να μένει αχρησιμοποίητο και να καταρρέει. Αλλά να περάσει στον ερασιτέχνη. Και με πρόβλεψη να υπάρχουν χώροι για να στεγαστούν κάποια από τα τμήματα του. Γιατί τον ερασιτεχνικό αθλητισμό οφείλει να στηρίζει και να προωθεί η Πολιτεία. Όχι τις ΠΑΕ, ούτε τους επιχειρηματίες ιδιοκτήτες τους. Αλλά ο ερασιτέχνης δεν βόλευε. Δεν άφηνε περιθώρια για τζόγο. Και βρέθηκε η απίθανη φόρμουλα της εταιρίας. Ο επενδυτής που βάζει κάποια χρήματα και δανείζεται τα περισσότερα.
Και πώς θα χρηματοδοτούσε ο Ερασιτέχνης ρε Ριρίκο το έργο; Μπορεί να πάρει δάνειο από τράπεζα ύψους 40 εκ. ευρώ ένα ερασιτεχνικό σωματείο; Μήπως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρέπει να συσταθεί ανώνυμη εταιρεία, η οποία θα διαχειρίζεται και τα κέρδη του γηπέδου αργότερα; Αλλά είπαμε, εσύ πού να τα ξέρεις αυτά. Εσύ είσαι ''επαγγελματίας''...
Και ταυτόχρονα εξασφαλίζει δύο διευκολύνσεις.
Η πρώτη είναι πως δεν θα δώσει μία για την αποπληρωμή του δανείου. Η σύμβαση λέει ότι το δημόσιο θα εισπράττει κάθε χρόνο το 15%. Αλλά από το 2019 και μετά κι αφού πρώτα αποπληρωθεί το δάνειο με τα ετήσια 15% που δεν θα καταλήγουν, όπως όφειλε να συμβαίνει, στα δημόσια ταμεία.
Και η δεύτερη είναι πως θα πουλήσει κάποια στιγμή το γήπεδο και θα πάρει κι εκείνα που έβαλε από την τσέπη του. Όπως κι έγινε, άλλωστε. Εξήντα εκατομμύρια στοίχισε το γήπεδο. Τα σαράντα του δανείου τα πληρώνει το δημόσιο. Τα είκοσι πληρώθηκαν από τους διαδόχους του αρχικού επενδυτή.
Ο Λαυρεντιάδης έδωσε δέκα εκατομμύρια και πήρε το 50% του γηπέδου. Και μετά ήρθε ο Μαρινάκης και δίνοντας δέκα στον Λαυρεντιάδη και άλλα δέκα στον Κόκαλη πήρε όλο το γήπεδο. Κι έζησαν αυτοί καλά και ζουν καλύτερα….
Πρώτον, το δάνειο στην Εθνική Τράπεζα αποπληρώνεται από την Καραϊσκάκης ΑΕ, τα έσοδα της οποίας προέρχονται από τις εμπορικές χρήσεις του γηπέδου (τα μαγαζιά γύρω από το γήπεδο, ενδεχομένως κάποιες συναυλίες που γίνονται στο γήπεδο κ.α..). Δεύτερον, από το 2019 και μετά θα αποδίδεται το 15% των εισπράξεων από τα ματς όχι στην Εθνική Τράπεζα, από την οποία πήρε το δάνειο η ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΑΕ, αλλά στη ΓΓΑ. Τρίτον, το δάνειο προς την Εθνική Τράπεζα αποπληρώνεται κανονικά σήμερα και αυτό φαίνεται στους επισήμους ισολογισμούς της εταιρείας, τους οποίους υπογράφουν ορκωτοί λογιστές και όχι επαγγελματίες ΑΡΔ σαν το Ριρίκο.
Τέταρτον, τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ''τα σαράντα του δανείου τα πληρώνει το Δημόσιο''; Τις δόσεις προς την Εθνική Τράπεζα τις πληρώνει το ελληνικό Κράτος; Δεν αποπληρώνονται από τα έσοδα της ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΑΕ, όπως βλέπουμε στον ισολογισμό της εταιρείας; Δεν ξέρουν οι ορκωτοί λογιστές και ξέρει ο Ριρίκος τι γίνεται; Αν ναι, με ποια στοιχεία το λέει αυτό; Εκτός αν ο Ριρίκος θεωρεί πως επειδή η (δημόσια) Εθνική Τράπεζα έδωσε δάνειο στην ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΑΕ, χρησιμοποιήθηκαν κρατικά λεφτά για την ανέγερση του γηπέδου. Από εδώ και πέρα ισχύει στη ζωή μας το κατά Ριρίκο δόγμα. Όποιος ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ λεφτά από κρατικό φορέα, είναι κρατικοδίαιτος. Άσχετα αν επιστρέφει τα δανεικά.
Πέμπτον, τελευταίο και καλύτερο. Ο ίδιος άνθρωπος που στη μέση του κειμένου του έγραψε ''να κατασκευαστεί στη θέση ενός κρατικού σταδίου και ν΄ αποπληρώνεται με χρήματα του Δημοσίου'', λίγο πιο κάτω γράφει ''Εξήντα εκατομμύρια στοίχισε το γήπεδο. Τα σαράντα του δανείου τα πληρώνει το δημόσιο. Τα είκοσι πληρώθηκαν από τους διαδόχους του αρχικού επενδυτή''. ''Το Δημόσιο αποπληρώνει την ανέγερση του γηπέδου''= χτίζω γήπεδο με δάνεια από τράπεζες και με κεφάλαια ιδιωτών κατά τον τιτάνα Ριρίκο.
Ριρίκο, αφιερωμένο για πάρτη σου, ώστε να τιμηθεί ο μέντοράς σου.
Είναι αξιοθαύμαστο το πώς κατάφερε αυτός ο τενεκές δημοσιογράφος να χτίσει καριέρα σε όλα τα ΜΜΕ της διαπλοκής για δεκαετίες. ''Από το Λαμπράκη στον Μπόμπολα''= από τον κώλο στο μουνί. Αξιοθαύμαστη είναι όμως και η στοχοποίηση της Μπομπολο-GOAL στον Ολυμπιακό του ΒΑΓΓΕΛΑΡΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ. Το γιατί ακριβώς ''ξύνεται'' ο εθνικός μας εργολάβος με τον Θρύλο, το γήπεδό μας και το μεγάλο μας πρόεδρο, είναι ένα ερώτημα που δεν είναι εύκολο να απαντηθεί...
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Χαχαχαχα!!! Τους έχετε ξεφτιλίσει ρε 'σεις!!! Δείξτε έλεος!
Ρε Ριρικο... Αν εγω κατασκευασω για παραδειγμα μια γεφυρα στον Ισθμο (πες πως δεν υπηρχε) και με συμβολαια κλπ κλπ ηξερες οτι αυτη η γεφυρα θα ηταν δικια σου χωρις να βαλεις μια εσυ που εισαι το Δημοσιο μετα απο 49χρονια, θα σε χαλαγε για 15 χρονια να μην σου δινω τον φορο μεχρι να καταφερω κι εγω να καλυψω καπως το κοστος μου. Βεβαια για 34 χρονια πριν παρεις την γεφυρα στην διαχειρηση σου εξ ολοκληρου θα παιρνεις και τον φορο κανονικα απο μια γεφυρα που ειναι περιουσια δικια σου χωρις να εχεις βαλει ουτε ενα ευρω στην κατασκευη και συντηρηση της.
Τι λες ρε Ριρικο? Θα σε χαλαγε?
εγώ θα μείνω μόνο σ' αυτό το τελευταίο: "Τα είκοσι πληρώθηκαν από τους διαδόχους του αρχικού επενδυτή". Όποιος βρει τι σημαίνει αυτό κερδίζει μια εκτός έδρας εκδρομή με τους ΡΕΤΜ. Δηλαδής το έργο στοίχισε 60 μύρια. Ντάξ' άσε τα σαράντα, αυτά τα πληρώνει το κράτος, το λέει ο μεγάλος ερευνητής. Τα άλλα 20;
Το ξέρουμε ότι η αμοιβή της κατασκευαστικής που ανήγειρε το γήπεδο εξοφλήθηκε με τη μπαράδοση. Ξαναπάμε λοιπόν: 40 το κράτος, 20 ίδια κεφάλαια (τα έδωσε ο Κόκκαλης), τα οποία όμως ενώ δόθηκαν από την "Καραϊσκάκης Α.Ε.", από τον Κόκκαλη δηλαδή, πληρώθηκαν από τους διαδόχους του Κόκκαλη. Ένα πρόσωπο ακόμα να έμπαινε στην εξίσωση, θα μιλάγαμε για μια νέα Αγία Τριάδα, όπου το ίδιο ποσό το πληρώνουν τρία διαφορετικά πρόσωπα. Αλλά άμα είσαι δημοσιογράφους του βεληνεκούς ενός Ριρίκου, όταν δηλαδή μπορείς να περπατάς και πάνω στο νερό, το να δημιουργήσεις πλάζματα της φαντασίας θα ήταν το δύσκολο;
Εγώ προτείνω να το εφαρμόσει αυτό και στον αθλητιζμό. Να λέει δηλαδή ότι ο Αργύρης Καμπούρης έδωσε το πρώτο ευρωπαϊκό μπάσκετ στην Ελλάδα με δυο βολές που πέτυχε σε νεκρό χρόνο ο Νίκος Γκάλης κοκ. Έτσι θα μπορέσουμε να δούμε με σύγχρονο μάτι, όχι μόνο τα οικονομικά, αλλά και την πραγματική ζωή.
γιγαντα , ΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...χαχα ατελειωτο μυαλό και βλέπεις ετη φωτός μπροστά..ΝΑ ΝΑ ΝΑ τωρα βλέπω σε αιθαλομίχλη εναν τουίτη να κυνηγάει εναν κοζάκο στον Βαρδάρη και να του λέει..ΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΑΒΡΟΥΣ ..χαχα ασε καλύτερα να το κόψω γιατί θα αρχίσω σε λίγο ..να ακούω φωνές
o ριρίκος που είναι τόσο καλός νομικός μήπως έψαξε να βρεί το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ όνομα της αγαπημένης του ομάδας;;;;;;;;;
Γνωρίζει πότε αυτή ΙΔΡΥΘΗΚΕ;;;;;;;;
Μήπως τα ονόματα σε όσα χαρτιά υπάρχουν για την λαγοφλώρο δεν είναι ΟΜΟΙΑ μεταξύ τους;;;;;
Αναρωτήθηκε ο δημοσιοΚΑΦΡΟΣ ριρικος γιατί ο πολυαγαπημένος του ποα ζήταγε λεφτά για να ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ το γήπεδο;;;;
ολα στην φόρα el trick...γραψε το πλήρες ονομα και την πραγματική ημερομηνία ιδρύσεως του ΠΟΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΑΝΤΑ , ετσι ?? χαχα αν θελεις το κάνεις
Εδω και λιγο καιρο, εχω αρχισει να συλλεγω τα νεα προσωπα που θα αποτελεσουν το υλικο μου για τη δευτερη συνεχεια του...πονηματος μου ΄΄ Περι MASTURBATION INDEX και προσωπων της αθλητικης επικαιροτητας΄΄...Την σχετικη...βιβλιογραφια, πιστευω να μου την παραχωρησει ευγενως - ως συνηθως - ο Σαββας...
Υ.Γ.1 Μπραβο ρε παλικαρι...Εσυ εισαι πιο πρωϊνος κι απο μενα: 5.07...
Υ.Γ.2 Την απαντηση μου στον εγκριτο αθλητικογραφο Μανωλη Γαβαθιωτη για τον σχολιασμο του ( στο olympiakos 24 ) σε δικο μου σχολιο στο RATM γυρω απο το...φαινομενο Τουϊτης, φυσικα και την εχω ετοιμη. Ουτως ή αλλως, θεωρω εκ προοιμιου απολαυστικο το να συζητω με ΑΞΙΟΥΣ γενικα ανθρωπους. Απλως δεν την καταχωριζω εδω, γιατι ο τιτλος της παρουσης αναρτησης θα αδικουσε καταφωρα τον Μανωλαρο. Δεν αναμειγνυω ποτε ΑΣΧΕΤΑ μεταξυ τους ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
Εγώ λέω, αφού άρχισες τέτοιο πόνημα -"αναφλασμού πίναξ" θα λεγόταν από τους αρχαίοι- να βάλεις σαν μότο τα παρακάτω περί αυνανισμού σχόλια του άγιου Νικόδημου του Αγιορείτη, για να τα βλέπουν οι επίδοξοι ή ήδη δραστήριοι αυνανισταί και να αποτρέπονται από το βδελυρό τούτο έργο:
"προξενεί και ζημίαν εις το σώμα και εις την υγείαν του σώματος, διατί καθώς όλοι κοινώς λέγουσι, οι τε παλαιοί και νεώτεροι ιατροί, οι μαλακοί είναι άθλιοι και ελεεινοί, διατί κιτρινίζουσι, αδυνατεί ο στόμαχός των και να χωνεύσωσι δεν ημπορούν, ασθενεί η όρασις των οφθαλμών τους, χάνουσι την φωνήν, χάνουσι την ευφυίαν και οξύτητα του νοός, χάνουσι την μνήμην, χάνουσι τον ύπνον, με κάποια ταραχώδη ενύπνια, τρέμει το σώμα των, χάνουσι όλην την ανδρείαν του σώματος και της ψυχής και γίνονται άνανδροι ωσάν γυναίκες. Ακολουθεί εις αυτούς η αποπληξία, ήτοι ταμπλάς, ακολουθεί εις αυτούς συχνάκις η καθ' ύπνους ρεύσις, πολλάκις δε και όταν είναι έξυπνοι δια το πολύ άνοιγμα των σπερματικών τους πόρων και τέλος πάντων γηράσκουσιν ογλίγωρα και αποθνήσκουσι κακώς".
Κι όποιος κοτάει ας ξαναπαραδοθεί στις αγκάλες του Αυνάνος.
Ειναι πραγματι μια εξαιρετικη περιγραφη της...επαρατης αυτης συνηθειας. Σχεδον ΄΄κλασικη΄΄. Μεγαλη η χαρη σου αγιε μου Νικοδημε, πλην ομως ουχι τελεία, αφου δεν περιλαμβανει και τινας επωφελεις της δρασεις, οπως το οτι ριχνει την κακια χοληστερινη, ανεβαζει την καλη και ομαλοποιει το ουρικο οξυ...Τί να κανουμ΄ομως; Νοthing is perfect...
άρα να μην τον φοβόμαστε τον Τουίτη για έμφραγμα, ε;
Οι εχοντες ΜΙ > 140, παρουσιαζουν γενικως μειωμενη επιπτωση στεφανιαιας νοσου ( περιλαμβανομενου του εμφραγματος του μυοκαρδιου ). Αντιθετα, στα ατομα αυτα παρατηρειται συνηθως αυξημενη συχνοτητα μαλακυνσης του εγκεφαλου και τρομωδους παραληρηματος ( βλεπε και Απαντα Αγιου Νικοδημου, ανωτερω )...
χαχα..και νόμιζα ότι το τρολλάρισμα είναι πρόσφατη συνήθεια
Τρόλλαρε ασχήμως ο Νικόδημας
Αποστολε σε αυτο το καταπληκτικο επιστημονικο εργαλειο MASTURBATION INDEX (Δεικτης Πνευματικου Αυνανισμου) πρεπει να τσεκαρεις τα κοντερ. Κατι δεν παει καλα μετα την μετρηση του Αλαφτουζου.
Έχουμε παραγγείλει τα καινούρια εργαλεία με υλικό ΝΑΣΑ, τα παλιά τα έχει σπάσει όλα ο Γιαννάκης