ΜΗΝΥΣΤΕ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΟΡΤΕΣ...
Γράφτηκε απο DRAZA στις 14:16 | 24-12-2014
Αρχικά μέρες που είναι να ευχηθώ χρόνια πολλά με υγεία σε όλους ...και καλό κουράγιο γιατί όπως φαίνεται θα μας χρειαστεί.
Όπως όλοι μάθαμε ύστερα από τις απορίες Βασιλακόπουλου γύρω από το τι του ζητάει το ΑΣΕΑΔ με την απόφαση που εξέδωσε, το μπαλάκι επέστρεψε στον δικαστή του ΕΣΑΚΕ. Κι εκεί που λέγαμε ότι έχουμε ένα τυπικό ζήτημα, εκεί που λέγαμε ότι το τοπίο θα ξεκαθαρίσει μέσα σε λίγες ώρες ΜΑΘΑΜΕ ΕΧΘΕΣ ΟΤΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ ΤΟΝ KANONIΣΜΟ ΤΗΣ ΕΟΚ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ.
Η συγκεκριμένη ιστορία μπάζει σε πάρα πολλά σημεία αλλά εμείς θα εστιάσουμε στα εξής ΔΥΟ:
1. Ο άνθρωπος αυτός μας λέει ότι θα έχει αποφασίσει μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Αναρωτιέμαι χρειάζονται πράγματι πέντε με δέκα ημέρες προκειμένου να διαβάσεις αυτό...
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ (2) ΚΑΙ (3) που απαντούν στο αν έπρεπε να βρίσκεται ο Δημητράκης στο γήπεδο και στο πως τιμωρείται το εν λόγω ..."κρούσμα απειθαρχίας"; ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
Τώρα το τι θα κάνει μέσα σε αυτό το διάστημα ...αν θα πλέκει, αν θα κάνει μπιντέ, αν θα κάνει διαλογισμό, αν θα κοιτάξει παλαιότερες υποθέσεις για να εμπνέεται, αν θα πάει σε κανένα μοναστήρι για να αποτραπεί τυχόν κακοδικία με την χάρη του Θεού, παραμένει άγνωστο.
2. Από πού και ως πού το Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών, χρειάζεται την επικύρωση του δικαστή του ΕΣΑΚΕ; Γιατί απευθυνόμαστε στον δικαστή του ΕΣΑΚΕ. Πως είναι δυνατόν αυτός που εξέδωσε την λάθος απόφαση πρωτοδίκως να χρειάζεται να επικυρώσει απόφαση δευτεροβάθμιου οργάνου; Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια που προφανώς ξεκινάνε από την άρνηση του Σωλήνα να εφαρμόσει το αυτονόητο και καταλήγουν σε θεσμικά όργανα πρόθυμα να του κάνουν τα κέφια.
Να υπενθυμίσουμε για ακόμα μια φορά ότι το ΑΣΕΑΔ σε κανένα σημείο δεν αναφέρει ότι η υπόθεση πρέπει να επιστρέψει στον δικαστή του ΕΣΑΚΕ. Αντίθετα αναφέρει ΕΔΩ ότι ο αθλητικός δικαστής, σε αντίθεση με ότι αποφάσισε πρωτόδικα, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ να επιβάλλει στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός την ποινή κατακύρωσης του αγώνα κυπέλλου του Σεπτεμβρίου υπέρ μας. Συμπληρώνει δε, πως έπρεπε να δεχθεί την καταγελλία μας ως ορθή εξ'αρχής. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΣΑΚΕ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ.
Αναρωτιέμαι και πάλι αν η παραπάνω παράγραφος χρήζει πολλαπλών ερμηνειών...
Το γεγονός ότι η προσφεύγοντας στο ΑΣΕΑΔ οι Αγγελόπουλοι δεν γίνεται να ζήτησαν κάτι άλλο από αυτό που αιτήθηκαν πρωτοδίκως είναι αυτονόητο. Γιατί αν φερ'ειπείν ζητούσαν επανεξέταση της υπόθεσης από τον αθλητικό δικαστή, τότε δεν θα εξέδιδαν δυο απανωτές ανακοινώσεις την ημέρα που πήρε απόφαση το ΑΣΕΑΔ ζητώντας από τον Βασιλακόπουλο να ορίσει ημερομηνία αφενός και εγκαλώντας τον για το γεγονός ότι ζητά περαιτέρω διευκρινίσεις. Κανείς απ'την ΚΑΕ δεν ζήτησε του Σωλήνα να παραπέμψει άμεσα την υπόθεση στον δικαστή του ΕΣΑΚΕ ...ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΧΘΕΣ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ.
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι εδώ υπάρχουν ξεκάθαρες και προσωποποιημένες ευθύνες. Πως τόσο ο Βασιλακόπουλος και το συμβούλιο της ΕΟΚ όσο και ο αθλητικός δικαστής που δίνει συνέχεια σε όλο αυτό το γαϊτανάκι είναι νομικά(αυτός μας ενδιαφέρει κυρίως) και ηθικά έκθετοι. Κάποιος μπορεί να υποθέσει ότι οι Αγγελόπουλοι δεν θέλουν να σηκώσουν τους τόνους στα 24ωρα που απομένουν για το ντέρμπυ. Κάποιος άλλος μπορεί να σκεφθεί ότι και η ΕΟΚ βάσει αυτής της λογικής δίνει παράταση σε ένα θέμα του οποίου η έκβαση μπορεί να τινάξει το παιχνίδι κόντρα στον βάζελο αλλά και το ίδιο το προϊόν σε μια τελική στον αέρα. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει σε μια τελική τι διαβεβαιώσεις έχουν πάρει οι Αγγελόπουλοι και τι μπορεί να έχει συζητηθεί πίσω απ'τα φώτα.
Ο σίγουρος τρόπος για να μπει τέλος σε αυτόν τον εμπαιγμό είναι ο επίσημος Ολυμπιακός και οι Αγγελόπουλοι να τηρήσουν αυτό που έχουν προαναγγείλει.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ, 21/12/2014
ΦΩΣ, 22/12/2014
ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΣΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ. Όχι στο θεσμικό όργανο, όχι στην Ομοσπονδία ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ πρέπει να γίνουν ...προκειμένου να τους κυνηγούν ακόμα κι όταν παύσουν να ασκούν τα καθήκοντά τους. Αυτό πρέπει να γίνει σε περίπτωση που ο Ολυμπιακός δεν δικαιωθεί και στην πράξη.
Όσο νωρίτερα κινηθούμε εμείς, τόσο γρηγορότερα θα παύσει και το ρεσιτάλ ανακριβειών και ψευδών ειδήσεων του οποίου τις τελευταίες ώρες έχουμε γίνει μάρτυρες. Θα μπορούσα να παραθέσω πολλά περισσότερα παραδείγματα ωστόσο θέλω να εστιάσω και πάλι σε δυο αρκετά σημαντικά.
23/12/2014, SPORT24, Γιάννης Σταυρουλάκης, "Ανακάλεσε ο Γιώργος Αγγελόπουλος" ...λεπτομέρειες εδώ
Σύμφωνα και με την εν λόγω ιστοσελίδα της οποίας ο ιδιοκτήτης τυγχάνει μέτοχος και της στοιχηματικής εταιρείας που εμφανίζεται ως χορηγός στην φανέλα του μπασκετικού βάζελου ο Γιώργος Αγγελόπουλος παρουσία του αντιπροέδρου της ΚΑΕ Γιώργου Σκινδήλια πήρε πίσω τα όσα είπε στην media day της 1ης Οκτωβρίου. Να σημειώσουμε ότι μεγάλο μέρος των δηλώσεων Αγγελόπουλου είχαν ως αποδέκτη τόσο την ΚΑΕ ΠΑΟ όσο και τον ιδιοκτήτη της Δημήτρη Γιαννακόπουλο προσωπικά. Η συγκεκριμένη είδηση έκανε για αρκετές ώρες το γύρο του διαδικτύου παρά τις ...πληροφορίες περί διάψευσης.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΣ "ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ. ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ, ΕΓΩ ΑΝΑΚΑΛΩ" ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ "ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ". ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
Μες στην χθεσινή ημέρα την συγκεκριμένη είδηση διέψευσαν αρκετοί ιστότοποι ...ορισμένοι κάνοντας λόγο και για πράσινα παπαγαλάκια. Για να το λένε κάτι θα ξέρουν.
23/12/2014 REDPLANET, Άρθρο ανυπόγραφο που σημαίνει ότι εκφράζει όλο το μέσο, "Παίρνει παράταση η απόφαση" ...λεπτομέρειες εδώ
Σύμφωνα και με το redplanet λοιπόν που και αυτό ανήκει στον όμιλο "24" το ζήτημα αναμένεται τελεσιδικήσει σε διάστημα μεγαλύτερο από ότι νομίζουμε. Γιατί; Γιατί λέει μετά την "απόφαση" (πολλά εισαγωγικά) του δικαστή του ΕΣΑΚΕ μπορεί να έχουμε εκ νέου προσφυγή στο ΑΣΕΑΔ. Έχει όμως και η κοροϊδία τα όριά της μάγκες...
Ό,τι κι αν πει ο αθλητικός δικαστής είναι δυνατόν το ΑΣΕΑΔ σε διάστημα λίγων ημερών να εκδικάσει την ίδια ακριβώς υπόθεση που εξεδίκασε την περασμένη εβδομάδα και να αποφασίσει κάτι άλλο; Είναι δυνατόν να ζητήσει κάτι άλλο πέρα από την εφαρμογή του άρθρου 88, του κανονισμού της ΕΟΚ και την κατακύρωση του αγώνα υπέρ μας; ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΣ'ΑΕΙ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΣΕΑΔ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ.
Καλά Χριστούγεννα και με τις υγείες μας...
DRAZA
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Η ζωή είναι αναγέννηση οχι μόνο σήμερα αλλά κάθε μέρα εδώ και χρόνια.Χρόνια πολλά σε όλους.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΚΛΗΡΟΣ.
Yγεία και καλή τύχη εύχομαι για εσένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
Καλές γιορτές και με την νίκη το Σάββατο. Αν και μέχρι τότε θα τα έχουμε ξαναπεί.
Απανωτα τσιμπουκια τελευταια οι λαγοι.Μακαρι να συνεχιστουν και το Σαββατο.ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ.Κατι ασχετο αλλα ηθελα να το πω με αφορμη αυτην την αναρτηση http://www.olympiacos24.gr/content/football/55973-ayta-einai-ta-xrwmata-mas.Γιατι να μην τα χω προλαβει αυτα ρε πουστη.Δεν ξερω ποτε εγινε αυτο που δειχνει η φωτο αλλα μακαρι να ξαναφορεσει ο κοσμος αυτο το ερυθρολευκο να καβλωσουμε ολοι.
Πρέπει το Σάββατο να πάρουμε την ρεβάνς μας για τον Σεπτέμβριο. Ας πιστέψουν ότι είναι καλύτεροι ...εμείς θα είμαστε εκεί όπως πρέπει για ακόμα ένα παιχνίδι κόντρα σε αυτούς.
Φίλε μπορεί να μην τα πρόλαβες ίσως γηπεδικά, αλλά αυτά γίνονταν και την προηγούμενη δεκαετία και στα μέσα της κανονικά και με τον νόμο. Δηλαδή αν τσεκάρεις βιντεάκια τελικών κυπέλλου και εκδρομών σε τελικούς(σου λέω κάτι που το βρίσκεις εύκολα) θα δεις ότι έτσι ήμασταν. Και στην Πάτρα και στην Κρήτη και Θεσσαλονίκη.
Σε άλλη φάση που θα είμαι με τον υπολογιστή θα σου στείλω βιντεάκια.
Και φυσικα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΑΣ.
Καλές γιορτές με υγεία για εσένα και την οικογένειά σου. Νίκες και κούπες για την Θρυλάρα μας ...και να τους ξεσκίσεις στις Πανελλήνιες φίλε!
Εμπεριστατωμένο, τεκμηριωμένο κείμενο...
...με εύλογες απορίες...για κάθε άλλη χώρα του πλανήτη... πλην της Ελλάδας.
Καλές γιορτές σε όλους τους φίλους εδω...
Καλές γιορτές με υγεία.
Φίλε έβγαλε και ανακοινώσεις ο Δημητράκης. Το κακό έχει παραγίνει.
Ζούμε τον θέατρο του παραλόγου.
Ο αθλητικός δικαστής παραδέχεται ότι δεν γίνεται να έχεις φάει ποινή και να μπαίνεις στο γήπεδο ...παραδέχεται ότι αυτό είναι παράνομο.
ΤΟ ΠΩΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ. ΘΕΛΕΙ ΠΕΝΤΕ ΜΕ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ. ΑΚΟΥΣ;; ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΣ!
Χρόνια πολλά σε όλους (ξαναλέω). Κατά πάσα πιθανότητα θα παίξουμε στο παλατάκι την πρόκριση στον τελικό κυπέλλου. Μένει να δούμε με ποιον τρόπο και πόσα πράσινα κεφάλια θα παρθούν μέχρι να φτάσουμε εκεί. Εύχομαι να είναι πολλά...
Χρόνια πολλά με υγεία Θωμά.
Την καλύτερη ευχή έδωσες.
Αλλά θα διατυπώσω διαφορετικά την ερώτησή σου.
Πόσο θα διαρκέσει ο παραλογισμός;;;
Των αρδ, των θεσμικών φορέων, όλων...
Χρόνια Πολλά στον DRAZA και σε όλους τους σύγαυρους.
Ευχαριστώ όλους όσους γράφουν εδώ και μας δίνουν χρήσιμες, ενδιαφέρουσες, έντιμες, και ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ειδήσεις και αναλύσεις.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΥΓ. Ονομαστικά και στους κύριους συνεργάτες της RATM, Savva, Apostolo, DRAZA, DIA, and DONO.
Σας έχω όλους στην καρδιά μου.
TIΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.
ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ.
Μία διευκρίνιση απλώς στο πληρέστατο άρθρο σου. Όπως έχουμε πει μέρες τώρα, είναι πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΣΕΑΔ ΕΙΧΕ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ. Το λέει η ιδια η απόφαση, οπως μας την επισύναψες από το nova, άρα αποδεικνύεται απευθείας από εκεί ό,τι λέμε και όχι, εμμέσως, δηλαδή κρίνοντας από τις ενέργειες (ανακοινώσεις, δηλώσεις και πανηγυρισμοί) που προέβημεν μετά. Κατά συνέπεια, γενομένης δεκτής της προσφυγής, ο αγώνας κατακυρούται υπέρ ημών και η ΕΟΚ πρεπει να ορίσει τον ημιτελικό.
Ό,τι έχει ακολουθήσει από εκεί και μετά (πλην των δύο ανακοινώσεων της ΚΑΕ της Παρασκευής) είναι πράξεις ενός θεάτρου του παραλόγου.
του παραλόγου ...και του παρανόμου φίλε!
φαντάζομαι είδες ότι ο Γιαννακόπουλος τιμωρήθηκε ακόμα μια φορά για την παρουσία του στο γήπεδο παρά την τιμωρία!
Τα ειδα, ναι. Νομιζω πια έχουν απηυδήσει μαζί του οι δικαστές. Το ανέκδοτο είναι όρος μας εγκαλεί για "κόκκινη παράγκα", κατηγορώντας όλους τους φορείς, πλην ΕΟΚ και ΚΕΔ βεβαίως βεβαίως...
Είδα και εγώ την ανακοίνωση του ανώμαλου.
Ίσως μετά το ρεβεγιόν να απαντήσω ειδικά στην ανακοίνωση.
Να έχουμε φάει να έχουμε πιει να είναι πιο εμπνευσμένη η απάντηση.
Aδερφέ ότι πιθανώς να έχουν απαυδίσει μαζί του ως και οι δικαστές είναι η μια όψη του νομίσματος.
Το ζήτημα είναι ότι με τέτοιες ανακοινώσεις καταλαβαίνει κανείς ότι όπου υπάρχει θράσος υπάρχουν και μεγάλες πλάτες.
Ήξερε ο Δημητράκης γιατί αυθαιρετούσε όλα αυτά τα χρόνια.
Το περίμενα να ασχοληθείς ειδικώς. Συμφωνώ για την ασυδοσία που διέπει τον συγκεκριμένο -τώρα μάλιστα που θεωρεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κυβερνήσει και θα δώσει γη και ύδωρ στις φαρμακοβιομηχανίες. Η μόνη διαφορά είναι ότι, αν ήταν έξυπνος, στο συγκεκριμένο φεγγάρι, που διάγει (δεν είναι και το καλύτερο του απ' όλες τις απόψεις), θα έπρεπε να λουφάξει και να ακούσει λίγο τους συμβούλους του. Κακά τα ψέματα, σε θέματα προφίλ και νομιμοφροσύνης οι αγγελόπουλοι τον έχουν εκθέσει. Δικό του πρόβλημα βέβαια.
Και για αυτό τον λόγο πρέπει το Σάββατο να πέσει αγωνιστικό ράπισμα, περήφανο και ολυμπιακό, να κλείσουν στόματα και να πάρουμε ακόμη μεγαλύτερη ορμή, να μην εχουν αποκούμπι, δικαιολογίες, τιποτα πια. Δυστυχώς -ή ευτυχώς;- το συγκεκριμένο παιχνίδι σημαίνει πολλά περισσότερα από
βαθμούς ή γόητρο!
Nα το δούμε και αυτό φίλε.
Ισχύει ότι επικοινωνιακά ο Τράκης έχει σε μεγάλο βαθμό εκτεθεί με τα καραγκιοζιλίκια του. Ισχύει και ότι ηθικά είναι ακόμα πιο έκθετος.
Το να αναδειχθεί αυτή η εικόνα είναι σίγουρα ένα σημαντικό βήμα για εμάς.
Αυτό που σκέφτομαι και δεν έχω καταλήξει ακόμα είναι αν δεν λουφάζει από μαλακία ή επειδή έχει εμπεδώσει το γεγονός ότι δεν τον αγγίζει κανένας οπότε στα τέτοια του τι εικόνα να καλλιεργήσει προς τα έξω.
Η δεύτερη εκδοχή πάντως φωτογραφίζει απολύτως την κατάντια μας.
Αυτό το πέρι γης και ύδατος που αναφέρεις στο σχόλιό σου θέλω να το θίξω εκτενέστερα στην επόμενη ανάρτηση ...τα μισά μας είπε πάλι ο Δημητράκης.
Τελικά ποιά ήταν η ΑΠΟΦΑΣΗ του ΑΣΕΑΔ;;;;;
Να ξαναπάει η υπόθεση στον Δικαστή του ΕΣΑΚΕ όπως και πήγε
ή
Δικαίωνε τον ΘΡΥΛΟ και κατωκύρωνε τον αγώνα υπερ αυτού;;;;
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
Όπως φαίνεται αφού η υπόθεση πήγε πάλι στον δικαστή και μάλιστα με τις ευλογίες του ΘΡΥΛΟΥ (4 νομικοί του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ήταν παρόντες στην επανεξέταση) τότε ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ η ΝΟΜΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
Άρα οι κουβέντες περί δικαίωσης του ΘΡΥΛΟΥ από το ΑΣΕΑΔ ήταν κουβέντες του αέρα.
Δεν έχει καμία σημασία το ποιός έχει δίκαιο με βάσει τον κανονισμό.
Σημασία έχει το αν ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΟΥ.
Μέχρι στιγμής ακόμη και με τόσο ΚΡΑΧΤΗ παράβαση του νόμου οι αγγελόπουλοι δεν μπορούν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ το ΔΙΚΑΙΟ του ΘΡΥΛΟΥ και το γράμμα του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.
ΆΡΑ η επιστροφή της υπόθεσης στο δικαστή ΕΙΝΑΙ ΗΤΤΑ ή οποία γίνεται και ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΗΤΤΑ ύστερα από τις ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΙΕΣ της ΚΑΕ.
Ακόμη περισσότερο αν όντως ισχύει ότι ο δικαστής δεν βγάζει την απόφαση ΤΩΡΑ.
Τι σημαίνει ότι σε λίγες μέρες έρχεται το ντέρμπι;;;;
Έχει καμμία σημασία αυτό;;;
Έχει εμπλοκή ο αγώνας πρωταθλήματος στον αγώνα κυπέλου;;;;
Αν το παιχνίδι είναι ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΜΕΝΟ από τον βαζελακόπουλο (ώστε να μπορεί να παραβιάζει και τους κανόνες που ο ιδιος θέτει κατά το δοκούν)τότε γιατί εξακολουθούμε να παίζουμε;;;;;
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΧΑΝΩ
Σύγγαυρε το αναφέρω και τώρα με κεφαλαία, το ανέφερα και στις δυο προηγούμενες αναρτήσεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι δεν γίνεται να ισχύουν και τα δυο ταυτόχρονα.
Πρόσεξε...
ΤΟ ΑΣΕΑΔ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΕ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΧΘΕΣ. "Η ΤΟΥΣ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Η ΠΑΤΕ ΜΕΣΑ" Αυτό λέει το ΑΣΕΑΔ.
Αυτό δεν μπαίνει σε διαπραγμάτευση και μπορεί να το διαβάσει ο οποιοσδήποτε στην σελίδα που παραπέμπω.
Όσον αφορά τα του ντέρμπυ που μεσολαβεί, αυτές είναι υποθέσεις που κάνω προκειμένου να δω γιατί δεν έχει λήξει ακόμα το θέμα. Θα μπορέσουμε να καταλάβουμε καλύτερα τι από όλα αυτά ευσταθεί όταν τελεσιδικήσει η υπόθεση.
Αν δικαιωθείς για παράδειγμα τότε κάτι από όλα αυτά παίζει να έχει βάση. Ίσως δηλαδή να μην θέλουν να δημιουργήσουν μια ασυμμάζευτη κατάσταση ενόψει του ντέρμπυ και να'χουν δοθεί κάποιες διαβεβαιώσεις.
"ΙΣΩΣ" επαναλαμβάνω. Δεν μπορούμε προφανώς να ξέρουμε.
σημερα βγηκε νεα αποφαση του Αθλητικου Δικαστη με την οποια ξανατιμωρει το Τρακη επειδη παραβιασε την απαγορευση εισοδου που του ειχε επιβληθει.
Με ποια λογικη συνεχιζει να μην εφαρμοζει τον κανονισμο που λεει ξεκαθαρα οτι πρεπει να τους αφαιρεθουν 2 βαθμοι απο το πρωταθλημα; Μπορει να μου εξηγησει καποιος;
Ό,τι αποφασίστηκε και από την ΕΦΙΠ σε πρώτο χρόνο δηλαδή.
Πρώτα πρώτα δες το άλλο που είναι και το ζουμί αδερφέ για όσα συμβαίνουν τώρα.
ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΡΕΙ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ;;
(θα το προσθέσω και στο άρθρο το συγκεκριμένο)
σημερα βγηκε νεα αποφαση του Αθλητικου Δικαστη με την οποια ξανατιμωρει το Τρακη επειδη παραβιασε την απαγορευση εισοδου που του ειχε επιβληθει.
Με ποια λογικη συνεχιζει να μην εφαρμοζει τον κανονισμο που λεει ξεκαθαρα οτι πρεπει να τους αφαιρεθουν 2 βαθμοι απο το πρωταθλημα; Μπορει να μου εξηγησει καποιος;
Είναι πολύ πιθανόν φίλε να περιμένουν από εμάς να προσφύγουμε εκ νέου στο ανώτατο συμβούλιο.
Το θέμα είναι να λήξει ευνοικά για εμάς το τωρινό. Εκεί δημιουργείται ένα πολύ βαρβάτο δεδικασμένο που θα μας βοηθήσει και για το -2.
Γιατί;;
Γιατί θα μπορείς να βγεις και να τους πεις "όταν ο Τράκης μπήκε παράνομα σε αγώνα κυπέλλου ενώ του είχε επιβληθεί ποινή ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΜΑΣ. ΕΦΑΡΜΟΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΠΕΜΠΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ".
Έτσι καβατζώνεις και το -2.
Ελπίζω να βοήθησα.
σωστος.
Σημειωνω οτι η νεα τιμωρια στο Τρακη επιβληθηκε επειδη μπηκε παρανομα στο οακα στον αγωνα με το Ρεθυμνο στις 9-11-2014
Είναι η ίδια ποινή που του είχε επιβάλει η ΕΦΙΠ όταν εμφανίστηκε στον πέμπτο τελικό.
Του είχε κάνει τις επτά αγωνιστικές που του επιβλήθηκαν αρχικά δέκα.
Μάλιστα η διευκρίνηση που κάνεις αποδεικνύει ότι ο Γιαννακόπουλος την ξαναέκανε την μαλακία στο ελ. πρωτάθλημα.
Βλέπεις όμως τι νταβαντούρι γίνεται;;
Συμφωνούμε ότι ο άλλος ήταν παράνομα μέσα ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ, συμφωνούμε ότι αυτό τιμωρείται ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ.
Και αναρωτιόμαστε τι μπορεί να γίνει αν κινηθούν νομικά οι Αγγελόπουλοι απέναντι σε αυτούς που παρανομούν και δεν εφαρμόζουν τον κανονισμό.
Γίνεται να μην τους πάρουν τα σώβρακα;;
Να πάμε να γαμηθούμε αν δεν γίνεται...
AMHN
Τι ΑΜΗΝ.
Εδώ μας κοροϊδεούν. Και σε μεγάλο βαθμό αυτό αποδίδει...
Το διανοείσαι αυτό;;
Εξ ου και οι προσευχές.Με τη λογική δεν μπορώ να το προσεγγίσω
Βιάζεις εσύ την γειτόνισσά σου που είναι και παναθηναϊκός ασούμε(Παράσχος).
Μαζεύονται γιατροί, ιατροδικαστές, παρθενοράφτες και ομονοούν "ΤΗΝ ΞΕΚΩΛΙΑΣΕ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΦΩΤΑ".
Παγαίνεις και στο δικαστήριο λοιπόν και λέει ο δικαστής.
"Ο Τσαλούχας είναι ένοχος για βιασμό κλπ κλπ κλπ".
"Αλλά τι ποινή επισύρει ο βιασμός δεν ξέρω ...περάστε σε δυο βδομάδες να σας πω".
ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ.
Η ένα ακόμα καλύτερο αν και δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό...
Θα πούνε οι ιατροδικαστές "ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΙΑΣΕΙ ...ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ ΑΔΟΞΑΣΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ"
Λέει και ο εισαγγελέας κατά την δίκη " ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟ."
Και θα βγάλει η έδρα μια ανακοίνωση που θα λέει "ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ;; ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..."
Θα συνέβαινε αυτό οπουδήποτε αλλού και θα περνούσε πάλι στο ντούκου έτσι;;
DRAZA,μου θυμισες ενα παλιο.λεει ο δικαστης επιτελους μαρτυς,
απαντηστε μας συνουσιαστηκαν?απαντηση,συνουσιαστηκαν κε προεδρε
αλα τη γαμησε καιολας... Ο ΤΡΑΚΗΣ και η λησσασμενη συμμορια του
δεν θα τα παρατησουν ευκολα,παρα τα φοβερα χτυπηματα που εχουν
δεχτει,με αποκορηφωμα το φοβερο οικονομικο πληγμα απο το συγαυρο
υπουργο ανδρεα ΛΟΒΕΡΔΟ που σταματησε το απιστευτο παρτυ στα
φαρμακα και στις προμηθειες των νοσοκομειων,αλα και ο ΑΔΩΝΙΣ μετα.
ενω ο ΤΣΙΠΡΑΣ εδωσε μαχη στη βουλη ΥΠΕΡ της φαρμακοβειομηχανειας.
ΕΚΛΟΓΕΣ ερχοντε και καλο ειναι να θυμομαστε τι εκαναν οι πολητικοι
του συνταγματικου τοξου,οπως ο ΣΑΜΑΡΑΣ που εχει παρτιδες με τον
γατουλη και επιτρεπει στον νονο των ΜΜΕ ΑΛΑΦΟΥΖΟ να ριχνει διαρκως
λασπη στον ανεμηστηρα.
Xρόνια πολλά με υγεία για εσένα και την οικογένειά σου φίλε.
Εγώ το ξέρω αλλιώς.
"Εγώ αν συνουσιάστηκαν δεν ξέρω ...ότι την γάμησε είναι σίγουρο όμως!"
Πού βρέθηκε Παναθηναϊκιά και παρθένα;
Άλλο το'να άλλο τ'άλλο.
Ως βιαστής κατηγορείσαι δεν έχει σχέση αν αυτή είναι παρθένα ή ...τραίνα.
Η είδες το "παρθενοράφτης" και από εκεί προέκυψε η επισήμανση;;