ΤΟ ''ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ'' ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ
Γράφτηκε απο Anonymous στις 14:49 | 17-04-2015
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ εξέδωσε χθες την παρακάτω ανακοίνωση, για κάποια ντοκιμαντέρ που προβλήθηκαν στον ΣΚΑΙ του Αλαφούζου κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Ἔγινε πλέον ἔθος τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου ΣΚΑΙ ἡ κατά τήν Ἁγία καί Μεγάλη Ἑβδομάδα κάθε ἔτους, ἀνασταύρωσις τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου μέ τήν τηλεοπτική ἀναπαραγωγή δῆθεν ἐπιστημονικῶν ντοκυμαντέρς ποῦ ὅλως περιέργως ἄρχονται καί τελειοῦνται μέ Ἑβραίους συνεντευξιαζομένους, πού σκοπόν ἔχουν τήν ἀπομείωσιν καί τήν κατασπίλωσι τοῦ Παναγίου Προσώπου τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου καί εἶναι ἐνδεικτικόν τό γεγονός ὅτι ἐπιλέγονται οἱ ἱερότερες μέρες τῆς Χριστιανωσύνης γιά τήν δαιμονική ἐπίθεση κατά τοῦ «Έσφαγμένου Ἀμνοῦ τοῦ Θεοῦ», κατά τῆς «Ὁδυνωμένης Ἀγάπης» πού ἔτεμε τήν ἱστορία καί πού με τό Αἷμα Της ὑπέγραψε τό «Σύνταγμα τῆς Χάριτος», τήν Καινή Διαθήκη.
Ἀπευθυνθήκαμε ὡς ἐπιχώριος Ἐπίσκοπος τῆς περιοχῆς πού δραστηριοποιεῖται ὁ ΣΚΑΙ, στόν κ. Γιάννη Ἀλαφοῦζο, μέ τήν παράκληση νά σεβασθεῖ ὁ τηλεοπτικός του Δίαυλος, τό Πανάγιον καί Λατρευτόν Πρόσωπον τοῦ Σωτῆρος μέ τήν ὑπ’ ἀριθ. 425/7-4-2015 ἐπιστολή μας, ἐπειδή εἶχαν προγραμμματισθεῖ τά ἐπαίσχυντα καί βορβορώδη τερατουργήματα τοῦ Σιωνιστικοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ καί ἡ ἀπάντησις μᾶς ἐδόθη λίαν εὐγενῶς μέ τήν ἀναμετάδοσι τῶν αἰσχρουργημάτων. Τόσον πολύ σέβεται τήν Ἐκκλησία, ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος. Βέβαια καί στόν κ. Ἀλαφοῦζο καί στούς Σιωνιστάς κατασκευαστάς τῶν ντοκυμαντέρς ἀπαντᾶ ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία διά τῆς ὑμνολογίας της: «Μάτην φυλάττεις τὸν τάφον, κουστωδία. Οὐ γὰρ καθέξει τύμβος αὐτοζωΐαν.» (Συναξάριον Μεγάλου Σαββάτου) καί ὅσα αἴσχιστα καί βορβορώδη ψεύδη καί γελοιότητες καί ἄν ἐκμέσουν οἱ Ἑβραῖοι Σιωνιστές Ραββίνοι στήν Ἁγία μας Χώρα, τήν αἵματοπότιστη ἀπό τό αἷμα τῶν Μαρτύρων, τήν ἀπάντησιν δίδουν τά ἐκατομμύρια τῶν πιστῶν πού κατακλύζουν τούς πανίερους ναούς μας καί οἱ χιλιάδες τῶν νέων ἀνθρώπων πού μεταλαμβάνουν μετά ζέσεως καί λατρείας τοῦ Δεσποτικοῦ Σώματος καί Αἵματος τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου. Ἄλλωστε ἀναιροῦνται οἱ φαιδρότητες καί γελοιότητες τῶν Ἑβραίων Ταλμουδιστῶν ἀπό τό γεγονός ὅτι ἐνῶ εὐτελίζουν τό Πανάγιον Πρόσωπον τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ καί Σωτῆρος Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, χαρακτηρίζοντάς Τον ὡς «τίποτα», τήν ἰδία στιγμή ἐπί 2.015 χρόνια ἀσχολοῦνται μετά ἀνειπώτου μανίας, μίσους καί ἐμπαθείας μέ Αὐτό τό δῆθεν «Τίποτα». Στό ἐρώτημα, μόνο ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος ἔχει τήν εὐθύνη τῆς ἀνασταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ κάθε Πάσχα ἤ καί οἱ καθ’ οἱονδήποτε τρόπον ἐργαζόμενοι στόν εἰδησεογραφικό ὅμιλο ΣΚΑΙ ἡ ἀπάντησις εἶναι σαφεστάτη: ὅλοι ὅσοι ἀδιαμαρτύρητα συνευδοκοῦν ἥ σιωποῦν σε αὐτήν τήν πρόδηλη κατά τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἐπίθεση, ἐπισύρουν ἐπί τάς κεφαλάς των τήν αἰώνια καταδίκη καί προγεύονται ἀπό τώρα τῆς αἰωνίου κολάσεως. Καί μήν ἀκοῦνε τούς «χρήσιμους ἠλίθιους» τοῦ δαιμονικοῦ περιπαίγματος πού μπορεῖ νά εἶναι καί μεγαλόσχημοι «ρασοφόροι» ὅτι ὁ Θεός εἶναι μόνο ἀγαπολογία καί παραμυθία, διότι εἶναι ἀσφαλῶς ἀγάπη ἀβόλιστος ἀλλά καί δικαιοσύνη καί ἀλήθεια πού διασάλπισε «Λέγω, δὲ ὑμῖν · πᾶς ὃς ἂν ὁμολογήσῃ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁμολογήσει ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ· ὁ δὲ ἀρνησάμενός με ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων ἀπαρνηθήσεται ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ.» (Λουκ. ιβ΄, 8-9).
Ἀπαντῶντες τώρα στούς Σιωνιστάς Ραββίνους καί τούς συνεργούς τους, πού στά ἐργοστάσια ὑποδημάτων τους στήν Κίνα, χαράσσουν τό σύμβολο τῆς Χριστιανοσύνης τόν Τίμιον καί Ζωοποιόν Σταυρόν γιά νά ποδοπατεῖται ἀσεβῶς καί πού συγγράφουν καί διαδίδουν τά δῆθεν ἀποκαλυπτικά ντοκυμαντέρς, τούς λέμε ὅτι διασαλπίζοντες τήν τήρηση τῶν 613 κανόνων τῆς Τορά (Νόμου) ἀλλοιώνουν, διαστρέφουν καί παρερμηνεύουν πλήρως τήν Τορά καί βέβαια τόν προφητισμό τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης μέ τήν Καμπαλά πού ἰσχυρίζονται ὅτι ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερική γνώσι τῆς Τορά.Ἡ Καμπαλά ὅμως, ὅπως οἱ ἴδιοι οἱ Ραββίνοι ἀναφέρουν στά κείμενά τους (Scholem, Εἰσαγωγή στήν Καμπάλα, Roihlini, Ἡ τέχνη τῆς Καμπαλά, Waite AE The Doctrine and Literature of the Kabalah, Hall MP The secret teaching of all ages), δέν ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερική γνώση τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ἀλλά τήν ἀπόλυτη διαστροφή της σέ τέτοιο βαθμό ὥστε νά θεωρεῖται ὅτι ὁ Θεός εἶναι μιά ἀπρόσωπη θεότητα τό Εin Sof «τό ἀπόλυτο τίποτα». Ἡ δημιουργία θεωρεῖται ὡς μιά συνεχής ἐξέλιξη-ἐκδήλωση τοῦ «Θεοῦ τίποτα», τήν ὁποία οἱ μυστικιστές Ραββίνοι προβάλλουν μέ τόν ἄκρατο ἀποφατισμό μέσῳ τῆς ἀποκρυφιστικῆς τεχνικῆς τοῦ διαλογισμοῦ, ὡς δῆθεν προορισμένη νά ἀναγεννηθῇ τήν ἐποχή τῆς ἔλευσης τοῦ δῆθεν Μεσσία, ἑνούμενη μέ τόν Ἑωσφόρο. Ἡ Καμπαλά εἶναι ὁ δρόμος τῆς ἑνώσεως τῶν ἀνθρώπων μέ τούς δαίμονες.
Ἑπομένως καί οἱ Ραββίνοι τοῦ Ἰσραήλ ὡς λ. χ. ὁ κ. Μαρδοχαῖος Φριζῆς μέ ἀναφορές τους ἐπιμαρτυροῦν καί ἐπιβεβαιώνουν ὅτι ὁ θεϊσμός τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν Δικαίων καί τῶν Προφητῶν μετεβλήθη ἀπό τό Ραββινικό κατεστημένο τοῦ Ἰουδαϊκοῦ ἔθνους σέ φρικώδη Ἑωσφορισμό καί σατανολατρεία. Δι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγο οἱ Ραββίνοι συνέγραψαν τό φρικιαστικό Ταλμούδ μέ τό ὁποῖο ἀλλοίωσαν πλήρως ὅλο τό πνευματικό καί ὀντολογικό μέγεθος τοῦ Νόμου καί τῶν Προφητῶν ἀρνούμενοι μετά μανίας καί τρομακτικῆς ἐμπαθείας τόν μόνο ἀληθῆ Μεσσία, τόν ἐνσαρκωθέντα Υἱόν καί Λόγον τοῦ Θεοῦ Πατέρα, Ἰησοῦν Χριστόν.
Ἀδαμάντινον ἐπιστέγασμα τῆς φύσει καί οὐσίᾳ θεότητος τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀποτελεῖ ὁ Προφητισμός, τόν ὁποῖον ἐσκεμένως θέλει νά ἀγνοεῖ κατόπιν τῶν ἀνωτέρω ὁ Ἰουδαϊσμός. Ὁ προφητάναξ Δαυϊδ εἰς τόν ΡΘ΄ Ψαλμόν γράφει: «Εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου κάθου ἐκ δεξιῶν μου ἕως ἄν θῶ τούς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου». Ὁ μεγαλοφωνότατος Ἠσαΐας Ζ΄14 «διά τοῦτο δώσει Κύριος αὐτῷ σημεῖον: Ἰδού ἡ Παρθένος ἐν γαστρί ἕξει καί τέξεται υἱόν καί καλέσεις τό ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ», Θ΄6 «Ὅτι παιδίον ἐγεννήθη ἡμῖν υἱός καί ἐδόθη ἡμῖν, οὗ ἡ ἀρχή ἐγεννήθη ἐπί τοῦ ὤμου αὐτοῦ καί καλεῖται τό ὄνομα αὐτοῦ μεγάλης βουλῆς ἄγγελος, θαυμαστός σύμβουλος, Θεός ἰσχυρός, ἐξουσιαστής, ἄρχων εἰρήνης, πατήρ τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», ΛΕ΄3-10 «Ἰδού ὁ Θεός ἡμῶν κρίσιν ἀνταποδίδωσι καί ἀνταποδώσει, αὐτός ἥξει καί σώσει ἡμᾶς». ΝΒ΄ 13-14, «Ἰδοὺ συνήσει ὁ παῖς μου καὶ ὑψωθήσεται καὶ δοξασθήσεται καὶ μετεωρισθήσεται σφόδρα. ὃν τρόπον ἐκστήσονται ἐπὶ σὲ πολλοὶ οὕτως ἀδοξήσει ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων τὸ εἶδός σου καὶ ἡ δόξα σου ἀπὸ υἱῶν ἀνθρώπων» ΝΓ΄1-12 «Κύριε, τίς ἐπίστευσε τῇ ἀκοῇ ἡμῶν; καὶ ὁ βραχίων Κυρίου τίνι ἀπεκαλύφθη; ἀνηγγείλαμεν ὡς παιδίον ἐναντίον αὐτοῦ, ὡς ρίζα ἐν γῇ διψώσῃ. οὐκ ἔστιν εἶδος αὐτῷ οὐδὲ δόξα· καὶ εἴδομεν αὐτόν, καὶ οὐκ εἶχεν εἶδος οὐδὲ κάλλος· ἀλλὰ τὸ εἶδος αὐτοῦ ἄτιμον καὶ ἐκλεῖπον παρὰ πάντας τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων· ἄνθρωπος ἐν πληγῇ ὢν καὶ εἰδὼς φέρειν μαλακίαν, ὅτι ἀπέστραπται τὸ πρόσωπον αὐτοῦ, ἠτιμάσθη καὶ οὐκ ἐλογίσθη. οὗτος τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν φέρει καὶ περὶ ἡμῶν ὀδυνᾶται, καὶ ἡμεῖς ἐλογισάμεθα αὐτὸν εἶναι ἐν πόνῳ καὶ ἐν πληγῇ ὑπὸ Θεοῦ καὶ ἐν κακώσει. αὐτὸς δὲ ἐτραυματίσθη διὰ τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν καὶ μεμαλάκισται διὰ τὰς ἀνομίας ἡμῶν· παιδεία εἰρήνης ἡμῶν ἐπ’ αὐτόν. τῷ μώλωπι αὐτοῦ ἡμεῖς ἰάθημεν. πάντες ὡς πρόβατα ἐπλανήθημεν, ἄνθρωπος τῇ ὁδῷ αὐτοῦ ἐπλανήθη· καὶ Κύριος παρέδωκεν αὐτὸν ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν. καὶ αὐτὸς διὰ τὸ κεκακῶσθαι οὐκ ἀνοίγει τὸ στόμα αὐτοῦ· ὡς πρόβατον ἐπὶ σφαγὴν ἤχθη καὶ ὡς ἀμνὸς ἐναντίον τοῦ κείροντος αὐτὸν ἄφωνος, οὕτως οὐκ ἀνοίγει τὸ στόμα. ἐν τῇ ταπεινώσει ἡ κρίσις αὐτοῦ ἤρθη· τὴν δὲ γενεὰν αὐτοῦ τίς διηγήσεται; ὅτι αἴρεται ἀπὸ τῆς γῆς ἡ ζωὴ αὐτοῦ, ἀπὸ τῶν ἀνομιῶν τοῦ λαοῦ μου ἤχθη εἰς θάνατον. καὶ δώσω τοὺς πονηροὺς ἀντὶ τῆς ταφῆς αὐτοῦ καὶ τοὺς πλουσίους ἀντὶ τοῦ θανάτου αὐτοῦ· ὅτι ἀνομίαν οὐκ ἐποίησεν, οὐδὲ εὑρέθη δόλος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ. καὶ Κύριος βούλεται καθαρίσαι αὐτὸν ἀπὸ τῆς πληγῆς. ἐὰν δῶτε περὶ ἁμαρτίας, ἡ ψυχὴ ὑμῶν ὄψεται σπέρμα μακρόβιον· καὶ βούλεται Κύριος ἀφελεῖν ἀπὸ τοῦ πόνου τῆς ψυχῆς αὐτοῦ, δεῖξαι αὐτῷ φῶς καὶ πλάσαι τῇ συνέσει, δικαιῶσαι δίκαιον εὖ δουλεύοντα πολλοῖς, καὶ τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν αὐτὸς ἀνοίσει. διὰ τοῦτο αὐτὸς κληρονομήσει πολλοὺς καὶ τῶν ἰσχυρῶν μεριεῖ σκῦλα, ἀνθ΄ ὧν παρεδόθη εἰς θάνατον ἡ ψυχὴ αὐτοῦ, καὶ ἐν τοῖς ἀνόμοις ἐλογίσθη· καὶ αὐτὸς ἁμαρτίας πολλῶν ἀνήνεγκε καὶ διὰ τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν παρεδόθη».
Πρέπει νά ἐπισημειωθῇ ἐνταῦθα ὅτι τά φληναφήματα τῶν Ραββίνων ὅτι δῆθεν τό κείμενο αὐτό ἀναφέρεται εἰς τόν Ἰουδαϊκό λαό εἶναι καταγέλαστα διότι ἐκ τῶν συμφραζομένων παρουσιάζεται ὁ Μεσσίας ὡς ἄτομον διακρινόμενον τοῦ λαοῦ, διά τάς ἁμαρτίας τοῦ ὁποίου καί ἀποθνήσκει. Εἶναι σαφής καί ἀναντίρρητος ἡ προφητική ρῆσις τοῦ Ἠσαΐου διά τήν ἐπί γῆς πορείαν καί τό ἱερόν ἔργον τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου πού διϊστορικῶς ἐφαρμόζεται μόνον εἰς τόν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν.
Ὡσαύτως ὀγκόλιθος συντριπτικός διά τάς ψευδολογίας τῶν ραββίνων τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους ἀποτελεῖ ἡ Προφητεία τοῦ Δανιήλ Θ΄ 21-27 «καὶ ἔτι ἐμοῦ λαλοῦντος ἐν τῇ προσευχῇ καὶ ἰδοὺ ἀνὴρ Γαβριήλ, ὃν εἶδον ἐν τῇ ὁράσει ἐν τῇ ἀρχῇ, πετόμενος καὶ ἥψατό μου ὡσεὶ ὥραν θυσίας ἑσπερινῆς. καὶ συνέτισέ με καὶ ἐλάλησε μετ' ἐμοῦ καὶ εἶπε· Δανιήλ, νῦν ἐξῆλθον συμβιβάσαι σε σύνεσιν· ἐν ἀρχῇ τῆς δεήσεώς σου ἐξῆλθε λόγος, καὶ ἐγὼ ἦλθον τοῦ ἀναγγεῖλαί σοι. ὅτι ἀνὴρ ἐπιθυμιῶν εἶ σύ· καὶ ἐννοήθητι ἐν τῷ ρήματι καὶ σύνες ἐν τῇ ὀπτασίᾳ. ἑβδομήκοντα ἑβδομάδες συνετμήθησαν ἐπὶ τὸν λαόν σου καὶ ἐπὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν σου τοῦ συντελεσθῆναι ἁμαρτίαν καὶ τοῦ σφραγίσαι ἁμαρτίας καὶ ἀπαλεῖψαι τὰς ἀνομίας καὶ τοῦ ἐξιλάσασθαι ἀδικίας καὶ τοῦ ἀγαγεῖν δικαιοσύνην αἰώνιον καὶ τοῦ σφραγίσαι ὅρασιν καὶ προφήτην καὶ τοῦ χρῖσαι ἅγιον ἁγίων. καὶ γνώσῃ καὶ συνήσεις· ἀπὸ ἐξόδου λόγου τοῦ ἀποκριθῆναι καὶ τοῦ οἰκοδομῆσαι Ἱερουσαλὴμ ἕως χριστοῦ ἡγουμένου ἑβδομάδες ἑπτὰ καὶ ἑβδομάδες ἑξηκονταδύο· καὶ ἐπιστρέψει καὶ οἰκοδομηθήσεται πλατεῖα καὶ τεῖχος, καὶ ἐκκενωθήσονται οἱ καιροί. καὶ μετὰ τὰς ἑβδομάδας τὰς ἑξηκονταδύο ἐξολοθρευθήσεται χρῖσμα, καὶ κρίμα οὐκ ἔστιν ἐν αὐτῷ· καὶ τὴν πόλιν καὶ τὸ ἅγιον διαφθερεῖ σὺν τῷ ἡγουμένῳ τῷ ἐρχομένῳ καὶ ἐκκοπήσονται ἐν κατακλυσμῷ, καὶ ἕως τέλους πολέμου συντετμημένου τάξει ἀφανισμοῖς. καὶ δυναμώσει διαθήκην πολλοῖς, ἑβδομὰς μία· καὶ ἐν τῷ ἡμίσει τῆς ἑβδομάδος ἀρθήσεταί μου θυσία καὶ σπονδή, καὶ ἐπὶ τὸ ἱερὸν βδέλυγμα τῶν ἐρημώσεων, καὶ ἕως τῆς συντελείας καιροῦ συντέλεια δοθήσεται ἐπὶ τὴν ἐρήμωσιν». Ὁ πρ. Δανιήλ ὁμιλεῖ ὅτι ὁ Θεός εὐσπαγχνίσθη τόν λαόν Του καί τήν ἁγίαν πόλιν Του καί δέν ἀπομένουν παρά 70 ἑβδομάδες γιά νά καταλυθῇ τό κράτος τῆς ἁμαρτίας, νά παύσουν οἱ προφητεῖες καί οἱ ὁράσεις καί νά χρισθῇ ὁ ἅγιος τῶν ἁγίων. Καί βέβαια δέν ἀναφέρεται σέ ἑβδομάδες ἡμερῶν ἀλλά σέ ἑβδομάδες ἐτῶν, ὅπως καί οἱ ἴδιοι οἱ Ραββίνοι Saabia Gaon καί Aben Esra ἀποδέχονται. Ὁ πρ. Δανιήλ ὁμιλεῖ περί 70 ἑβδομάδων πού ὑποδιαιρεῖ εἰς τρεῖς περιόδους. (στ. 25), ἑπτά ἑβδομάδες ἀποτελοῦν τήν πρώτη περίοδο πού ἀρχίζει ἀπό τοῦ χρόνου ἐκδόσεως διατάγματος πρός ἀνοικοδόμηση τῆς Ἱερουσαλήμ, ἡ δευτέρα περίοδος ἀποτελεῖται ἀπό 62 ἑβδομάδες καί ἡ τρίτη περίοδος εἶναι μία ἑβδομάς, κατά τήν ὁποία θά ἐνεφανίζετο ὁ Μεσσίας. Ἑπτά ἑβδομάδες ἐκπροσωποῦν 49 χρόνια καί 70 ἑβδομάδες 490 χρόνια, τά ὁποία θά παρήρχοντο ἀπό τήν ἀνοικοδόμηση τῆς Ἱερουσαλήμ μέχρι τῆς ἐλεύσεως τοῦ Μεσσία. Ἡ ἀνοικοδόμησις τῆς Ἱερουσαλήμ μετά τῶν τειχῶν αὐτῆς ἄρχισε ἀπό τό διάταγμα τοῦ Ἀρταξέρξου Μακρόχειρος (455 π.Χ.) καί συνεπῶς αἱ ἑβδομήκοντα ἑβδομάδες ἐτῶν ἔληξαν τό ἔτος 34 μ.Χ. Ἡ τελευταία ἑβδομάς ἄρχεται ἀπό τοῦ ἔτους 28 π.Χ. καί κατά τό ἥμισυ της κατά τό 31 μ.Χ. ἀναπέμπεται πρός τόν οὐρανό θυσία καί σπονδή διά τοῦ σταυρικοῦ θανάτου τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ καί ἀληθοῦς Μεσσία Ἰησοῦ Χριστοῦ, μετά τήν ἀναφορά τῆς ὁποία, βεβηλώνεται ἐρημούμενον τόν ἱερόν τοῦ Θεοῦ καί δέν παρέρχονται παρά ὀλίγα χρόνια διά καί καταστροφήν τῶν Ἱεροσολύμων ἀπό τόν Ῥωμαῖο αὐτοκράτορα Τῖτο τό 70 μ.Χ. Ἡ πολύκροτη αὐτή προφητεία τοῦ Δανιήλ πού μέ ἱστορική ἀκρίβεια καθορίζει καί τόν χρόνο τῆς ἐπιφανείας καί τόν θάνατον τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου ἀποτελεῖ αἰώνιον κόλαφον κατά τῆς διαστροφικῆς μανίας κατά τῆς ἀληθείας τῶν Ραββίνων τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους.
Δέν εἶναι ὅμως μόνο, οἱ Προφητεῖες αὐτές πού προαναγγέλουν τήν ἐνανθρώπιση τοῦ αἰωνίου Λόγου – Υἱοῦ ἐν τῷ Κυρίῳ ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστῷ. Ὑπάρχουν καί ἄλλες ἐξαιρετικῶς πολλές προκαθορίσασαι σαφῶς καί ἐν ἄκρα λεπτομερείᾳ:
Α. Τό ἄχρονον τοῦ Λόγου Υἱοῦ. Ψαλμ. Β:1-10
Β. Τήν προσκύνησιν τῶν μάγων. Ψαλμ. ΟΑ(ΟΒ):10-11
Γ. Τήν διδασκαλία καί τό ἀπολυτρωτικό καί κοσμοσωτήριο ἔργο Του Γεν. ΜΘ:10, Ψαλμ. Β:1-10, ΟΑ(ΟΒ):6-18, Μιχ. Δ:2-3, Ἠσ. Θ:1-8, ΝΒ:13-15, ΝΓ:4, ΝΕ:13, Ξ:1-7, Ζαχ. ΙΓ:1-7.
Δ. Τά θαύματά Του Ἠσ. ΛΕ:1-6.
Ε. Τήν εἰς Ἱεροσόλυμα εἴσοδόν Του ἐπί πώλου ὄνου Ζαχ. Θ:9.
Στ. Τήν προδοσία τοῦ Ἰούδα καί τά τριάκοντα ἀργύρια καί τήν δι’ αὐτῶν τήν ἀγορά τοῦ ἀγροῦ τοῦ κεραμέως Ζαχ. ΙΑ:12-13.
Ζ. Τήν ἐγκατάλειψή Του ὑπό τῶν μαθητῶν Του Ψαλμ. ΛΖ(ΛΗ):12-15, Ζαχ. ΙΓ:6-7
Η. Τούς ἐμπαιγμούς, τά ραπίσματα, τόν στέφανον ἐξ ἀκανθῶν, τόν διαμερισμόν τῶν ἐνδυμάτων Του διά κλήρου, τόν κάλαμον μέ τήν χολήν καί τό ὄξος Ἠσ. Ν:6, ΝΓ:4-7, Ψαλμ. ΚΑ(ΚΒ):17-19, Ψαλμ. ΞΗ(ΞΘ):22
Θ. Τήν σταύρωσή Του μεταξύ δύο κακούργων καί τόν σκοτισμό τοῦ ἡλίου Ἠσ. ΝΓ:12, Δαν. Θ:26, Ζαχ. ΙΓ:6
ΙΑ. Τήν ἐν θριάμβῳ κάθοδον εἰς τόν ἅδην Ἰώβ ΛΗ:17
ΙΒ. Τήν ἐκ νεκρῶν ἀνάστασιν Ψαλμ. ΙΕ(Ις):9-10, Νς, ΞΗ:19
ΙΓ. Τήν διάδοσιν τῆς διδασκαλίας Του εἰς ὅλον τόν κόσμον Ἠσ. ΜΒ:1-5, ΝΒ:13-15, ΝΕ:4-5, ΞΑ:4-14 κλπ.
Ὑπό τῶν θεοεικέλων προφητῶν τοῦ Ἰσραήλ προεφητεύθη σαφῶς ἡ ἐνανθρώπησις τοῦ αἰωνίου Θεοῦ Λόγου, προανηγγέλθη ἡ μετά τήν ἐνανθρώπισι θεανδρική Του δρᾶσις, ἡ σταύρωσίς Του καί ἡ ἀνάστασίς Του ἐκ νεκρῶν καί ἡ διάδοσις τῆς διδασκαλίας Του εἰς πάντα τά ἔθνη. Θά ἠδυνάμεθα νά γράφωμεν ἐπί ἡμέρας διά τήν ἀνατροπήν τῶν κακοδοξιῶν καί τῆς ἀναληθείας τῶν ραββίνων τοῦ Ἰσραήλ ἀλλά ἐμποδιζόμεθα ἀπό τόν χῶρον. Κατακλείομεν ὅμως μέ τήν κυρίαν ἐπισήμανσι τοῦ μακαριστοῦ πρώην ῥαβίνου Δαυΐδ Κοῦπερ, προσελθόντος εἰς τήν Ὀρθοδοξίαν, ὁ ὁποῖος εἰς τό πολυσήμαντον βιβλίον του «Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ» πού «ἐξηφανίσθη» διά παρεμβάσεως τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ ἀπέδειξε ὅτι ὁ ἀληθής Θεός τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης εἶναι ὁ Τρισυπόστατος ἕνας καί μοναδικός Θεός, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Πανάγιο Πνεῦμα.
Ἡ δῆθεν τρομερά ὁμολογία τοῦ Ἰσραήλ πού ἐπικαλοῦνται μετ’ἐπιτάσεως οἱ ραββίνοι αὐτοῦ ὅτι ὁ Θεός εἶναι «εἷς» Δευτ. ΣΤ:4 πού εἰς τήν μετάφρασιν τῶν Ο΄ ἔχει ὡς ἑξῆς: «Ἄκουε Ἰσραήλ Κύριος ὁ Θεός ἡμῶν Κύριος εἷς ἐστίν» ἀποτελεῖ τήν πλέον εὔγλωττον διακήρυξιν τοῦ θεόπτου Μωϋσέα διά τό Τριαδικόν δόγμα διότι εἰς τό Μασσοριτικό κείμενο ἡ λέξι ὁ Θεός ἡμῶν ἀναγράφεται διά τῆς συνθέτου λέξεως «ἐλωέ» ἡ ὁποία εἶναι συνεζευγμένη κατάσταση τῆς λέξεως «ἐλωίμ» καί σημαίνει πάλι «οἱ Θεοί» καί τῆς λέξεως «νοῦ» πού σημαίνει «ἡμῶν». Ἑπομένως τό χωρίο σέ ἀκριβῆ μετάφραση ἔχει ὡς ἑξῆς: «Ἄκουε Ἰσραήλ Κύριος οἱ Θεοί ἡμῶν, Κύριος εἷς ἐστί». Ἡ λέξις ὅμως «εἷς» τοῦ ἱεροῦ κειμένου εἶναι ἡ λέξις «ἐχάδ» πού ἔχει σύνθετη ἔννοια καί σημαίνει μονάδα σύνθετον (Πρβλ. Γεν. Α:5, Β:24, Ἰεζ. ΛΖ:17 κἄ) καί δέν ἐννοεῖται συνεπῶς ἡ ἀπόλυτος μονάς διά τῆς λέξεως αὐτῆς, διότι τότε θά ἐγράφετο ἀντ’ αὐτῆς ἡ λέξις «γιαχίδ». Συνεπῶς ὁ θεόπτης Μωϋσῆς διακηρύσσει ὅτι ὁ Θεός κατά τήν οὐσία καί τήν φύση αὐτοῦ εἶναι εἷς ἀλλά ὑποστατικῶς εἶναι Τριάς. Εἷς Θεός ἐν τρισί ὑποστάσεσι.
Ἄς μήν ἐνοχλοῦνται λοιπόν οἱ Ραββίνοι τοῦ Ἑβραϊκοῦ Ἔθνους, ὅταν σύμφωνα μέ τίς διακηρύξεις τῶν Γραφῶν ἡ Ἐκκλησία διαχρονικῶς διασαλπίζει ὅτι ὁ ἀναμενόμενος ἀπό αὐτούς Μεσσίας εἶναι ὁ φρικτός Ἀντίχριστος. Ἄλλωστε ἡ ἐνασχόλησις μέ τήν Καμπάλα καί τόν ἀποκρυφισμόν της, τίς ἐπικλήσεις δαιμόνων καί τήν μαύρη μαγεία, τήν χρῆσι τῆς Σολωμονικῆς τούς «προευπρεπίζει» ἱκανῶς.
Σέ αὐτό τό ἔργο ἐδούλευσε καί φέτος ὁ τηλεοπτικός ΣΚΑΙ, δι’ αὐτό καί δικαιωνόμεθα πλήρως πού ὡς Μητρόπολις Πειραιῶς ἔχουμε διακόψει κάθε συνεργασία μαζί του.
Με αφορμή αυτήν την ανακοίνωση, ο Αντώνης Πανούτσος έγραψε το παρακάτω κείμενο στη σημερινή του στήλη στο gazzetta.gr.
Σε γενικές γραμμές δεν τραβήξαμε κανένα ζόρι από την εποχή που πήρε τον Sport FM ο Γιάννης Αλαφούζος. Βγήκε κα’να δύο φορές να μιλήσει and that’s all. Οπότε live and let live και μια χαρά βγήκε ο χρόνος. Μέχρι χθες. Όταν το Ποντίκι ανέβασε μια είδηση που έλεγε «Σεραφείμ κατά Αλαφούζου: Ο ΣΚΑΪ στηρίζει το Εβραϊκό λόμπυ – Οι εργαζόμενοί του θα καίγονται στην κόλαση». Και από κάτω το κείμενο σενιαρισμένο και πολυτονικό να ξέρεις ότι το έγραψε άνθρωπος του Θεού. «Σφοδρή επίθεση στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και προσωπικά τον Γιάννη Αλαφούζο εξαπέλυσε ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ, με αφορμή σειρά ντοκιμαντέρ για το πρόσωπο του Ιησού που προβλήθηκαν τις μέρες του Πάσχα.
Ο Σεραφείμ κάνει λόγο για «δῆθεν ἐπιστημονικά ντοκυμαντέρς ποῦ ὅλως περιέργως ἄρχονται καί τελειοῦνται μέ Ἑβραίους συνεντευξιαζομένους», τα οποία ο μητροπολίτης Πειραιά ζήτησε από τον Γ. Αλαφούζο να μην προβληθούν, αίτημα που αγνοήθηκε. «Τόσον πολύ σέβεται τήν Ἐκκλησία, ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος», αναφέρει ο Σεραφείμ.
Μάλιστα η αμαρτία, κατά τον Σεραφείμ, δεν βαραίνει μόνο τον ιδιοκτήτη του ΣΚΑΪ αλλά και τους εργαζόμενους του σταθμού:
«Στό ἐρώτημα, μόνο ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος ἔχει τήν εὐθύνη τῆς ἀνασταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ κάθε Πάσχα ἤ καί οἱ καθ’ οἱονδήποτε τρόπον ἐργαζόμενοι στόν εἰδησεογραφικό ὅμιλο ΣΚΑΙ ἡ ἀπάντησις εἶναι σαφεστάτη: ὅλοι ὅσοι ἀδιαμαρτύρητα συνευδοκοῦν ἥ σιωποῦν σε αὐτήν τήν πρόδηλη κατά τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἐπίθεση, ἐπισύρουν ἐπί τάς κεφαλάς των τήν αἰώνια καταδίκη καί προγεύονται ἀπό τώρα τῆς αἰωνίου κολάσεως.»
Ακολουθεί εκτεταμένη επιχείρηση αποδόμησης των πληροφοριών του ντοκιμαντέρ, και ο Σεραφείμ καταλήγει με ένα αντιεβραϊκό κρεσέντο:
«Ἄς μήν ἐνοχλοῦνται λοιπόν οἱ Ραββίνοι τοῦ Ἑβραϊκοῦ Ἔθνους, ὅταν σύμφωνα μέ τίς διακηρύξεις τῶν Γραφῶν ἡ Ἐκκλησία διαχρονικῶς διασαλπίζει ὅτι ὁ ἀναμενόμενος ἀπό αὐτούς Μεσσίας εἶναι ὁ φρικτός Ἀντίχριστος. Ἄλλωστε ἡ ἐνασχόλησις μέ τήν Καμπάλα καί τόν ἀποκρυφισμόν της, τίς ἐπικλήσεις δαιμόνων καί τήν μαύρη μαγεία, τήν χρῆσι τῆς Σολωμονικῆς τούς ‘’προευπρεπίζει’’ ἱκανῶς».
«Σέ αὐτό τό ἔργο ἐδούλευσε καί φέτος ὁ τηλεοπτικός ΣΚΑΙ, δι’ αὐτό καί δικαιωνόμεθα πλήρως πού ὡς Μητρόπολις Πειραιῶς ἔχουμε διακόψει κάθε συνεργασία μαζί του», καταλήγει ο Πειραιώς Σεραφείμ.
Εδώ το παιχνίδι χοντραίνει. Βεβαίως ο Σεραφείμ στην αρχή το λέει. «Το αμάρτημα βαραίνει τον Αλαφούζο και τους εργαζόμενους του σταθμού». Αλλά άντε βγάλε άκρη. Ο Πορτοσάλτε και ο Μπάμπης δουλεύουν στο ραδιόφωνο του Σκάι αλλά βγαίνουν και στην τηλεόραση. Τι θα κάνει ο διάβολος ; Θα πει στον βοηθό «Βάλε τους ίσαμε να αρπάρξουνε αλλά μην τους κάψεις κι’ όλας» . Και πάει στο διάολο με τους δύο, που είναι και μνημονιακοί με τους υπόλοιπους τι θα γίνει ; Θα κάψει τον Οικονόμου και τον Λυριτζή που κρατήσανε αποστάσεις ; Τον Κυριάκο που αποκάλυψε την εγκληματική οργάνωση 1 &2 στο ποδόσφαιρο. Την κυρία Σούζη που λέει τον καιρό ;
Αλλά μετά ο Σεραφείμ παίρνει φόρα. «οι ἐργαζόμενοι στόν εἰδησεογραφικό ὅμιλο ΣΚΑΙ… ὅλοι ὅσοι ἀδιαμαρτύρητα συνευδοκοῦν ἥ σιωποῦν σε αὐτήν τήν πρόδηλη κατά τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἐπίθεση, ἐπισύρουν ἐπί τάς κεφαλάς των τήν αἰώνια καταδίκη καί προγεύονται ἀπό τώρα τῆς αἰωνίου κολάσεως». Αν βάζει και τον Sport FM δεν θα μείνει Χριστός.
Ας πούμε ότι παίρνει βράδυ ο Σεραφείμ τηλέφωνο τον Μιαούλη να τον ρωτήσει για την Καμπάλα. Τι θα του πούνε ; «Μισό λεφτό φίλε. Θυμάσαι τι νούμερο έχει στο κουπόνι να σου πω το αποτέλεσμα ;». Ο επόμενος θα βγει να πει «Κώστα εγώ από την αρχή παίζω της σεζόν παίζω την Καμπάλα και με πληρώνει». Ασε που μετά από λίγο θα γίνουν όλοι σατανιστές και θα ζητάνε από τον Βελζεβούλ και τον Ασταρόθ να φέρουν το ματς over. Τέλος ας το σκεφτεί λιγάκι ο Σεραφείμ. Δεν είναι και δύσκολο στην επόμενη Δίκη να ακουστεί ότι βρίσκεται στο πόρισμα του Κορέα.
Υ.Γ Εχω αποδείξεις ότι δεν ανήκω στο Εβραϊκό λόμπι που παίζει Καμπάλα – Φρικτός Αντίχριστος 2 στο ημίχρονο 1 τελικό. Φωτογραφία πριν από το κάψιμο του Οβριού, που κρέμεται με τα κόκκινα στην Υδρα. Ένα έθιμο με πολύ διακριτικό όνομα που δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί την εβραϊκή κοινότητα της Ελλάδας. Όπως δεν θα ενοχλούσε εμάς αν είχαν έθιμο να καίνε τον Ρωμιό στο Ισραήλ.
Ως εδώ, το θέμα δεν μας αφορά. Δικαίωμα του καθενός (και φυσικά του Μητροπολίτη Πειραιώς) να έχει τις όποιες θεολογικές απόψεις θέλει, όπως και δικαίωμα του καθενός (και του Πανούτσου φυσικά) να τις χλευάζει. Στο παιχνίδι πριν λίγο μπήκε και μία γνωστή σελίδα στο fb, το ''Παρατηρητήριο''. Για όσους δεν την γνωρίζουν, είναι μία σελίδα με αρκετά μνημονιακές θέσεις και σκληρή κριτική προς τα κόμματα που τάσσονται (είτε στα λόγια, είτε πραγματικά) εναντίον της τρόικας και του μνημονίου.
Δικαίωμά τους φυσικά να έχουν κι αυτοί τις απόψεις τους, αλλά ας δούμε το τι έγραψαν εκεί στο ''Παρατηρητήριο'' για το συγκεκριμένο θέμα, παραθέτοντας το link από το κείμενο του Πανούτσου.
Αφού δεν σέβεστε το σχήμα σας Σεβασμιώτατε, δε θα το κάνω ούτε εγώ:
Δε με ενοχλεί ο αντισημιτικός σας λόγος -υποθέτω πως η θεολογική σας ανεπάρκεια δε σας επιτρέπει να γνωρίζετε τη λεπτομέρεια σχετικά με την εθνική καταγωγή του Ιησού Χριστού, ο οποίος εκ Μητρός ήταν Εβραίος, εκτός αν η Αγιότης σας υποστηρίζει πως ο Πατήρ και Πρώτο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδας ήτο Έλλην- εν προκειμένω όσο με ενοχλεί η χυδαία και διόλου τυχαία φυσικά σύμπτωση η επίθεσή σας εναντίον του Αλαφούζου, ...που δεν εξαιρεί ούτε τους απλούς εργαζόμενους στις επιχειρήσεις του να έρχεται λίγο μετά την είδηση ότι ο χριστιανικότατος δημοτικός σύμβουλος Πειραιώς και πρόεδρος του ΟΣΦΠ ανέλαβε τη μισθοδοσία των νέων κληρικών της Μητροπόλεώς σας.
Φανατικό, αρτηριοσκληρωτικό, μακριά από το πνεύμα του Ευαγγελίου της Αγάπης σας ήξερα. Λαμόγιο όχι. Όσο ζούμε μαθαίνουμε τελικά.
Β.Κ.
Εδώ το πράγμα ξεφεύγει από τις θεολογικές αντιπαραθέσεις, τις ειρωνείες των άθεων προς τους κληρικούς και τους πιστούς και τα γνωστά σκηνικά που φυσικά δεν μας αφορούν ως οπαδική σελίδα. Ο ''Β.Κ.'' που υπογράφει το παραπάνω σχόλιο, δηλώνει ανοιχτά πως ενοχλείται από την επίθεση στον Ιωάννη Αλαφούζο και στους εργαζομένους του ΣΚΑΙ. Προφανώς έχει σχέση με το συγκρότημα του Αλαφούζου. Ούτε αυτό είναι κακό. ''Μιντιάρχης'' είναι ο Ιωάννης Αλαφούζος, οπότε κάποιους δημοσιογράφους θα έχει στη δουλειά του. Το κακό είναι το μετά.
έρχεται λίγο μετά την είδηση ότι ο χριστιανικότατος δημοτικός σύμβουλος Πειραιώς και πρόεδρος του ΟΣΦΠ ανέλαβε τη μισθοδοσία των νέων κληρικών της Μητροπόλεώς σας
Για το ''Β.Κ.'' του ''Παρατηρητηρίου'', υπάρχει πρόβλημα με τα παρακάτω,
Αφού η Κυβέρνηση δεν πληρώνει τους μισθούς των παπάδων, ο Βαγγέλης Μαρινάκης συνεχίζει και πληρώνει ανελλιπώς κάθε μήνα τους μισθούς των Ιεροδιακόνων της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς. Όλοι οι διάκονοι της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς και Φαλήρου πηγαίνουν στο Στάδιο Καραϊσκάκη, όπου ο συνεργάτης του Ηγέτη του Ολυμπιακού και Διευθύνων Σύμβουλος του Σταδίου, Βασίλης Βασιλειάδης, τους παραδίνει τις επιταγές της μισθοδοσίας του μηνός Μαρτίου και το Δώρο Πάσχα. Το ίδιο είχε γίνει και τον Δεκέμβριο που είχε πληρώσει το μισθό Δεκεμβρίου και το Δώρο Χριστουγέννων.
που έρχονται ως συνέχεια πολλών αντίστοιχων ενεργειών της ΠΑΕ Ολυμπιακός και του ΒΑΓΓΕΛΑΡΟΥ προσωπικά.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός κ.Βαγγέλη Μαρινάκη θα έχει αύριο Μεγάλη Πέμπτη στις 13:30 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς.
Σκοπός της συναντήσεως θα είναι η έκφραση της έμπρακτης αγάπης του κ.Μαρινάκη ο οποίος με μία συμβολική κίνηση προσφοράς σημαντικού ποσού προς το Φιλόπτωχο Ταμείο της Μητροπόλεως, θα ενισχύσει για μία ακόμη φορά το Φιλανθρωπικό έργο της τοπικής μας Εκκλησίας.
Εξάλλου δεν είναι λίγες οι φορές που η Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς και μέσω των Ενοριών της, έχει δεχθεί την βοήθεια και τη συμπαράσταση τόσο της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός όσο και προσωπικά του κ.Μαρινάκη, ως αποτέλεσμα της συνεχούς ανησυχίας τους για την πρόοδο του κοινωνικού συνόλου.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι κατά το παρελθόν έχουν ενισχυθεί σημαντικά στην αποπεράτωσή τους Ιεροί Ναοί της Μητροπολιτικής περιφέρειας και έχουν προσφερθεί Λειτουργικά Σκεύη και είδη πρώτης ανάγκης.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη ορθομαρμάρωση Ιερού Ναού της Μητροπόλεώς μας, έργο το οποίο έχει αναλάβει η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι σε συνέχεια της ενίσχυσης του Φιλανθρωπικού έργου της Μητροπόλεώς μας, ο Πρόεδρος της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός κ. Βαγγέλης Μαρινάκης θα προσφέρει το Μεγάλο Σάββατο σε Ενορίες της τοπικής μας Εκκλησίας, πασχαλινά είδη τροφίμων τα οποία θα διανεμηθούν σε άπορες οικογένειες, ούτως ώστε να μην λείψουν τα αναγκαία από το Πασχαλινό τους Τραπέζι.
Αυτή η πράξη αγάπης, έρχεται να προστεθεί σε σειρά πρωτοβουλιών της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός και του Προέδρου της κ. Μαρινάκη, οι οποίες σχετίζονται με σημαντικές δράσεις της τοπικής μας Εκκλησίας στον τομέα της Φιλανθρωπίας, του νεανικού έργου και των Κατασκηνώσεων αλλά και της μισθοδοσίας κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς οι οποίοι δεν μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Κράτος.
Τι να κάνουμε ρε ''Β.Κ.''. Κάποιοι δεν χρωστάνε ούτε ευρώ σε τράπεζες και όχι μόνο δεν παίρνουν κρατικά λεφτά, αλλά μοιράζουν λεφτά (από την προσωπική τους περιουσία) στους απόρους. Κάποιοι άλλοι, παίρνουν υπέρογκα δάνεια από τράπεζες, χρωστάνε σε όποιον μιλάει ελληνικά, κλέβουν το Κράτος, ζητιανεύουν κάθε τρεις και λίγο κρατικά λεφτά με διάφορες προφάσεις και για να σπιλώσουν τους αποπάνω (που ''χαλάνε την πιάτσα''), πληρώνουν πανό σε επαγγελματίες οπαδούς του μεροκάματου, για να βγάζουν τις φιλανθρωπικές ενέργειες των πρώτων, των καθαρών, ''ξέπλυμα χρημάτων από ναρκωτικά''.
Αυτή είναι η διαφορά του επιχειρηματία που επενδύει στις δουλειές του, δίχως να ασχολείται με το ελληνικό Δημόσιο, με τον υπερχρεωμένο ''ζήτουλα'' κρατικών χρημάτων, που αντί να επενδύσει στις επιχειρήσεις του, επενδύει στην προπαγάνδα και στα ΜΜΕ. Κατάλαβες κύριε ''Β.Κ.'' του ''Παρατηρητηρίου''; Θα έπρεπε να καταλαβαίνεις τη διαφορά του κρατικοδίαιτου επιχειρηματία από κάποιον που δεν έχει την παραμικρή σχέση με το Δημόσιο. Φιλελεύθερος δεν λες ότι είσαι; Εκτός αν είσαι απλώς ένας ακόμη πονεμένος υπάλληλος του Αλαφούζου και όλα όσα γράφεις είναι οι απόψεις του αφεντικού σου, δίχως κάποια ιδεολογία να τα στηρίζει...
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Το πρωτοσέλιδο της Πράσινης σήμερα αποδεικνύει πως μόνο με παρατηρητήρια μπορούν να πουλήσουν ακόμα σανό στα πρόβατα. Όταν το ΑΡΔάκι Κάραλης είχε πει την ατάκα, με αφορμή την απόσυρση του Σωκράτη από τα διοικητικά του Ολυμπιακού, ότι με τον Σωκράτη ξεχάσαμε ακόμα και τον Βαρδυνογιάννη, θυμάμαι όταν το διάβασα αυτό το σχόλιο πως κατέβασα τα καντήλια και τα πολυέλαια!!!!
Η διαφορά των πέτρινων χρόνων με την τωρινή κατάσταση είναι πως τότε, ακόμα και με τα προβλήματά του, ο Ολυμπιακός έφερνε παίκτες. Εδώ και ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ο βάζελος πάει να την βγάλει με ψίχουλα. Είναι φυσικό και επόμενο πως αν κάποιος επενδύει για 22 χρόνια (από το 1993) και κάποιος άλλος όχι, θα πάρει τα πρωταθλήματα και θα έχει και ομάδα.
Ο καπετάνιος έχει το αποκλειστικό προνόμιο να χαρακτηρίζεται ως ο καταστροφέας του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τέρμα!
Άσχετο μάγκες, αλλά επειδή το βλέπω και περνάει παντού στα ψιλά και μου έχει γυρίσει το μάτι.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ το οτι θα παίξει με κόσμο η ζέλα με την Ξάνθη, καθώς δέχθηκε την προσφυγή για τις 2 αγωνιστικές, μετά τα επεισόδια της λαγοφλώρου, το δικαστήριο.
Με λίγα λόγια τιμωρηθήκαμε όλοι με μία αγωνιστική για τα επεισόδια των λαγών.
Έτσι, όλοι τουμπέκα. Κανένα σκάνδαλο εδώ. Η Ψ-ώρα και τα ξεσπορ του Βορά, θα τα βλέπουν όλα καλά αύριο. Τα είχαμε πει τότε εμείς. Τώρα απλώς δικαιωθήκαμε.
Eδώ και χρόνια το κανάλι του Αλαφούζου, κάθε Μεγάλη Εβδομάδα, εντελώς προκλητικά παρουσιάζει τέτοια ντοκυμαντέρ του κώλου.
Πότε ότι ο Xριστός δεν αναστήθηκε, πότε ότι δεν υπήρξε, πότε ότι τα'χε με τη Μαγδαληνή, πότε ότι είχε παιδιά η Παναγία ,ένα κάρο αντίχριστες μαλακίες. Και ναι είναι εβραϊκές παραγωγές. Δυστυχώς είναι αλήθεια.
Για μένα ένας που βλέπει ΣΚαη ή Αντιολυμπιακός είναι ή αντίχριστος ή μνημονιακός/ευρώδουλος ,σε κάθε περίπτωση μαλάκας. Στο σπίτι μου απαγορεύεται να βλέπουν σ'αυτό το κανάλι κάτι άλλο από συνταγές μαγειρικής(με μένα κάπου κοντά μην τυχόν τους ξεφύγει καμιά πουστιά και δε πάρουν την απάντηση που πρέπει).
Καλά τους ξηγιέται λοιπόν ο Δεσπότης, αν και άργησε κατά τη γνώμη μου.
Για το προσωπικό τα λεει όντως λίγο βαριά, δεν αξίζουν τέτοια τιμωρία κόλασης και τέτοια. Για τους τεχνικούς εννοώ γιατί οι "δημοσιογράφοι" είναι για μπάνιο με κοπριά. Ποιον να πρωτοπιάσεις, από τους αρχιρουφιάνους Λυριτζή και Οικονόμου που κάνουν και τους γαύρους οι σκατόλακκοι, το "Μπάμπη", τη "Σία", τους αθλητικογράφους (εδώ γελάνε), τον Σαγόνια,το Μπόγδανο(αυτός το φαγε το ταχτιρντί του)...
Κανένα σεβασμό δε μπορώ να δείξω σε ανθρώπους που αποδεδειγμένα κοροϊδεύουν όλο τον ελληνικό λαό.
Κι ο Θεός να με σχωρέσει.
RE SAVVA, PWS SOU XEFYGE AUTO? RE TON ALAFOUZO TI EPATHE! GIAUTO THELEI NA VGEI TWRA EURWPH, GIATI EXEI NA PLHRWSEI XONTRO PROSTIMO!
ESKASE SHMERA!
APO THN EFHMERIDA PARAPOLHTIKA:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πρόστιμο- ΜΑΜΟΥΘ 160 εκατομμυρίων δολαρίων στον Αλαφούζο για το "Νήσος Αμοργός"!
Για ανυπολόγιστη οικολογική καταστροφή στην Βενεζουέλα
Με ένα τεράστιο πρόστιμο 160 εκατ. δολαρίων, που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία των θαλάσσιων ασφαλίσεων, έκλεισε η γνωστή υπόθεση της ανυπολόγιστης οικολογικής καταστροφής που προκάλεσε πριν από 18 χρόνια το δεξαμενόπλοιο «Νήσος Αμοργός» του Γιάννη Αλαφούζου στη λίμνη Μαρακαΐμπο της Βενεζουέλας.
Σύμφωνα με την έγκυρη ναυτιλιακή έκδοση TradeWinds, η αποζημίωση των 160 εκατ. δολαρίων την οποία επέβαλαν τα δικαστήρια της Βενεζουέλας είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που αναμενόταν. Μάλιστα, συνυπολογίζοντας και τα 24 εκατ. δολάρια που ήδη έχουν πληρώσει οι ασφαλιστικοί οργανισμοί για την υπόθεση, η συνολική αποζημίωση ανεβαίνει στα 184 εκατ. δολάρια, που όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ισοδυναμεί στο εξαιρετικά υψηλό ποσό των 44 δολαρίων για κάθε λίτρο πετρελαίου που χύθηκε στη λίμνη.
Το ατύχημα συνέβη πριν από 18 χρόνια και είναι γνωστό στους ανθρώπους του Πειραιά. Γνωστό διότι µια νύχτα του Φεβρουαρίου του 1997, στο κανάλι της λίμνης Μαρακαΐμπο, στην πετρελαιοπαραγωγό Βενεζουέλα, το κύτος του «Νήσος Αμοργός» ράγισε, µε αποτέλεσμα περί τα 25.000 βαρέλια αργού πετρελαίου να βρεθούν στη θαλάσσια αυτή δίοδο μέσα σε λίγες µόνο ώρες, σε ένα επεισόδιο που έγινε γνωστό ως «Μαύρη Πέμπτη» για τη Βενεζουέλα και απείλησε να διακόψει επί μακρόν τη ναυσιπλοΐα των πετρελαιοφόρων στη λατινοαμερικανική χώρα, εξαιτίας των αντιδράσεων για τον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Σε δύο μήνες μετά το ατύχημα, η αλιεία στη λίμνη λέγεται πως μειώθηκε στο μισό, σύμφωνα µε πηγές της εποχής, και προκλήθηκαν ζημιές στην αλιευτική βιομηχανία που οι ντόπιοι ισχυρίστηκαν ότι έφτασαν τα 40 εκατομμύρια δολάρια.
Η ασφαλιστική εταιρία Gard προχώρησε το 1999 στην ασυνήθιστη κίνηση να αρνηθεί να πληρώσει την αποζημίωση. Μάλιστα, προσέφυγε κατά του Διεθνούς Ταμείου Αποζημιώσεων Πετρελαϊκής Μόλυνσης, με το οποίο συνεργαζόταν έως τότε αρμονικά, ζητώντας του να συνεισφέρει περισσότερα. Η υπόθεση εξελίχθηκε σε ένα δικαστικό σήριαλ, το οποίο θεωρήθηκε διεθνές ορόσημο για το σύστημα αποζημιώσεων σε περίπτωση πετρελαιοκηλίδων και σύμφωνα με το TradeWinds, απειλεί ακόμα να τινάξει στον αέρα συνεργασίες με μακραίωνη ιστορία, στον τομέα των αποζημιώσεων.
Τελικά, τα δικαστήρια της Βενεζουέλας αρνήθηκαν στον εφοπλιστή και την ασφαλιστική το δικαίωμα του περιορισμού της ευθύνης (limit liability).
Σύμφωνα με το TradeWinds, φαίνεται ότι το τελικό πρόστιμο καλύπτει την αποζημίωση του κράτους της Βενεζουέλας και των ψαράδων της περιοχής, ενώ περιλαμβάνει την αμοιβή του κρατικού οργανισμού προστασίας περιβάλλοντος Instituto para el Control y la Conservacion de la Cuenca del Lago de Maracaibo (ICLAM) καθώς και του Ναυτικού της Βενεζουέλας, που ανταποκρίθηκε στη διαρροή πετρελαίου του «Νήσος Αμοργός».
Όπως αναφέρει το TradeWinds, η ασφαλιστική εταιρία Gard έχει ήδη πληρώσει το μέγιστο της ευθύνης της για το δεξαμενόπλοιο του Αλαφούζου, κάτι που σημαίνει ότι οι αντασφαλιστές, κυρίως από την αγορά Lloyd’s του Λονδίνου, θα πληρώσουν τον υπόλοιπο «λογαριασμό».
Μοιραίο αποδεικνύεται, λοιπόν, το ατύχημα του «Νήσος Αμοργός» στη Βενεζουέλα και ίσως έτσι εξηγείται η περιβαλλοντική ευαισθησία που ανέπτυξε ο Γιάννης Αλαφούζος, του οποίου τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ειδικότερα ο ραδιοσταθμός και η τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ευαγγελίζονται την προστασία του περιβάλλοντος.
Σημειώνεται ότι το «Νήσος Αμοργός» κατά την εποχή που προκλήθηκε η ρύπανση δεσμεύτηκε από τις Αρχές της Βενεζουέλας και δεν αφέθηκε ελεύθερο παρά μόνο 4 μήνες αργότερα και όταν πληρώθηκαν 7,3 εκατομμύρια δολάρια από την ασφαλιστική, ενώ ο καπετάνιος του έμεινε προφυλακισμένος για έναν χρόνο και μετά καταδικάστηκε σε 16 μήνες φυλάκιση.
Δείτε το δημοσίευμα της ΤradeWinds ΕΔΩ
7:00 μμ, 17 Απριλίου 2015
Tags: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ,
Οι παρατηρήσεις, τοποθετήσεις και θέσεις του Σαββα ειναι πολυ σωστές.. Δεν θα άλλαζα το παραμικρό.
Όσο για τον Πανούτσο δεν θα έλεγα οτι δεν άλλαξε κατι στον sport-fm μετά την εξαγορά απο Αλαφουζο. Όλοι εχουν επηρεαστεί ανεξαίρετα. Αν πρώτα έκαναν και πλάκα με τον Γιαννάκη τωρα κανεις δεν τολμάει να τον κράξει. Άσε που ορισμένους τους εχει τσιμπήσει η ίδια μύγα, οπως την διάβασα σε ενα σάιτ. Νομίζω ηταν του Γαβαθιωτη. Η μύγα η Αλαφουζετ. Σαμπρακους, Τσοχους αλλα και ολους τους υπαλλήλους.
Μια μικρή μειοψηφία συνεχίζει να γράφει οπως πρώτα αλλα κανεις ουτε απο αυτους δεν τολμάει να κράξει ή να ειρωνεύεται τον Αλαφουζο οπως παλαιά.
Ο δε Πανουτσος νομίζω επρεπε να μην μπλεχτεί με το θεμα. Ητσν λάθος του. Το έκανε ομως ισως για να καλυφθεί και να δείξει οτι στηρίζει τον Αλαφουζο που πριν πάρει τις μετοχές του σταθμού τον ειρωνευόταν. Τωρα ΟΧΙ.
Κατα τ αλλα "δεν εχει αλλάξει κατι " μας διαβεβαιώνει ο Πανουτσος.
Τον εαυτό του τον διαβεβαίωσε?
Αμφιβάλλω.
Υ. Γ. Ας δει και τις πωλήσεις της εφημερίδας του πριν και μετά την είσοδο Αλαφουζου. Και δεν μιλώ τους αριθμούς που εχουν πέσει σε όλες αλλα τη θεση της. Σε ποια θεση ηταν και που ειναι τωρα.
Θα μείνω στη "θεολογική" διάσταση του άρθρου. Ξέρεις οτι πιστεύω στον Χριστό και στην Παναγιά. Αυτά τα ντοκυμαντέρ τα προβάλει ο Σκάις από πέρυσι και συνέχισε και φέτος. Προσωπικά συμφωνώ με τον Μητροπολίτη αν όχι σε τίποτε άλλο παρά στην προπαγάνδα. Θα μου πεις συνθισσμένος ο Αλαφούζος στην προπαγάνδα. Απο κεί και πέρα είναι, πάντα κατά την προσωπική γνώμη και αίσθησή μου, αδιαμφισβήτητο οτι υπάρχουν "δυνάμεις" που πολεμούν τον χριστιανισμό και τους πιστούς. Είναι όλοι ελεύθεροι να έχουν τις απόψεις και τα πιστεύω τους, όταν απαξιώνουν, όμως, την πίστη του άλλου καταντά πρόκληση.
Η κόντρα Μαρινάκη - Αλαφούζου καλά κρατεί και θα συνεχιστεί, άγνωστο μέχρι πότε. Έχει ξεπεράσει προ πολλού τα συνήθη όρια μιας σοβαρής διένεξης, μιας έντονης αντιδικίας κι έχει περάσει σε άλλο επίπεδο, πολύ ευρύτερο και άγνωστο στους κοινούς ανθρώπους, όπως εμείς. Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ:
1. Ο Μητροπολίτης Πειραιά, κακώς συμπεριέλαβε τους εργαζόμενους του ΣΚΑΙ στη φαρέτρα του. Δεν χρειάζεται να εξηγώ γιατί. Ήταν λάθος του.
2. Ο Μαρινάκης έχει κάθε δικαίωμα να κάνει δωρεές του τύπου που ΠΑΓΙΩΣ κάνει, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται με ευγνώμονα σεβασμό και καθολική αναγνώριση γιαυτό του ΤΟ ΕΡΓΟ από ΟΛΟΥΣ.
3. Το ΄΄θεολογικό προπέτασμα΄΄ της διαφωνίας Σεραφείμ - Αλαφούζου, κρύβει στην ουσία τον λυσσώδη πόλεμο μεταξύ των δύο επιχειρηματιών και ως προς το πρώτο σκέλος, θέση μου είναι ότι ο καθένας μπορεί σ΄αυτά τα θέματα να πιστεύει Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ. Λόγος δεν μου πέφτει.
4. Η αντίδραση του Πανούτσου, μου΄φερε υπομειδίαμα... Πιστεύω να μην καταδικαστώ γιαυτό, εκτοξευόμενος στο έρεβος της κολάσεως...
5. Ορθώς αντιδιαστέλλεις την οικονομική - και όχι μόνο - πολιτική των δύο ανδρών τονίζοντας την ιλιγγιώδη διαφορά τους και ορθότατα κατακεραυνώνεις τους υπάλληλους της 13, που σε τελική πάντως ανάλυση γίνονται, ηθελημένα ή αναγκαστικά, αντικείμενα εκμετάλλευσης απ΄τον Τουίτη, χρησιμοποιούμενα ασύστολα ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΑ απ΄αυτόν ως εργαλεία πολέμου κατά του Μαρινάκη.
6. Η ανάρτησή σου αυτή είναι ασυνήθιστη, σίγουρα δεν μπορεί να διαβαστεί ολόκληρη απ΄όλους σχεδόν λόγω κυρίως της έκτασης και του ύφους της παπαδίστικης γραφής του... Σεραφείμιου καταρρακτοειδούς κειμένου ( κι εγώ ο κακομοίρης έψαχνα όλο απόγνωση και ανείπωτη λαχτάρα να ΄΄πιαστώ΄΄ από τ΄άσπρα σου γράμματα, σαν τον ναυαγό που μετά από ώρες και ώρες πάλης στα κύματα προσπαθεί ν΄αρπάξει το πρώτο του επί τέλους βραχάκι στην πολυπόθητη ακτή της...σωτηρίας ), ΑΛΛΑ...ΑΛΛΑ... το μήνυμα το ΄΄περνάς΄΄ έξυπνα. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
7. Εμάς τους γαύρους, είναι περιττό να τονίσω ότι ο Μαρινάκης μας ενδιαφέρει ως πρόεδρος και μόνο του ΘΡΥΛΟΥ. Καλές μεταγραφές θέλουμε, τίτλους, καλές πορείες στην Ευρώπη και βέβαια πολύπλευρη ΥΓΕΙΑ στην ομάδα. Ζητάμε φυσικά και τον δίκαιο και δικαιολογημένο ΚΟΛΑΣΜΟ όλων των πρόστυχων αντιπάλων της ομάδας μας. Τέτοιες αναρτήσεις όμως σαν κι αυτή που συζητάμε τώρα, μολονότι κάπως ασυνήθιστες και ή αλήθεια είναι...κοπιώδεις στο διάβασμά τους, τις θεωρώ ενδιαφέρουσες, αποκαλυπτικές, διαφωτιστικες σε πολλά που ΄΄δεν φαίνονται΄΄ και ενδεικτικές μιας - επίσης ασυνήθιστης τουλάχιστον - νοημοσύνης εκείνου που τις επιλέγει και τις γράφει...
SAVA VLEPW EPANHLTHES STIS ANARTHSEIS DRIMYTEROS! MPRAVO RE MAGA! ETSI, XEVRAKWMA!