''ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ'' ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ



Με αφορμή την βράβευση του εκδότη του ''ΦΩΤΟΣ'' Θεόδωρου Νικολαϊδη την Τετάρτη που μας πέρασε από το ''Ίδρυμα Μπότση'', η κόρη του Όλγα ετοίμασε ένα συγκινητικό αφιέρωμα στο χθεσινό φύλλο της εφημερίδας, το οποίο αρκετοί μας ζητήσατε να αναδημοσιεύσουμε. Για να μην προκαλέσουμε ζημιά στην κυκλοφορία του ''ΦΩΤΟΣ'', αφήσαμε να περάσει η μέρα και το κάνουμε σήμερα (δεξί κλικ-άνοιγμα σε νέα καρτέλα πάνω σε όλες τις φωτογραφίες, για να μεγεθυνθούν και να διαβαστούν πιο άνετα).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Καλό είναι να διαβάσουν όλοι προσεκτικά τα αποκόμματα, με τον κυριακάτικο πρωινό καφέ. Μιλάμε για το μεγαλύτερο Ολυμπιακό εν ζωή...

Σχόλια

Εικόνα nmavronas

ΠΡΙΝ ΠΙΟ ΚΑΦΕ ΕΤΡΕΧΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΦΩΣ Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ. ΝΑΙ ,ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ!

Εικόνα tsalouxidis

Δείγμα επιχειρηματικής ιδιοφυϊας, πέραν της τυχόν αισθητικής προσέγγισης και της αυτοπεποίθησης, ότι το ΦΩΣ έχει διατηρήσει απαράλλαχτο το ύφος του σε πρωτοσέλιδα και ύλη καίτοι σύμπας ο υπόλοιπος αθλητικός τύπος μοιάζει βγαλμένος από κοινωνική ταινιούλα του Δαλιανίδη δεκαετίας 80' με ατάκες Μπίλια και Πετρόχειλου. Δε συμμερίζομαι τους προβληματισμούς και τις ενστάσεις των φίλων για το Νικολαϊδη (αλήθεια πόσων χρονών είναι;) και την παρεμβατικότητά του στην ομάδα ίσως γιατί ποτέ δε διαφώνησα με την κριτική και τις θέσεις που ήθελε να περάσει. Το ΦΩΣ έρχεται από τόσο παλιά που δεν του ταιριάζει ένας απλός ενημερωτικός ρόλος για τα αγωνιστικά τεκταινόμενα. Οφείλει να παίρνει θέση με επιχειρήματα, ειδικά σε ζητήματα που άπτονται της φυσιογνωμίας του Ολυμπιακού Συνδέσμου Φιλάθλων Πειραιώς.

Εικόνα savvas gridlock

''αλήθεια πόσων χρονών είναι;''

90. Κι εδώ κυριολεκτούμε όταν λέμε ''να τα εκατοστήσει'', δηλαδή το εύχομαι πραγματικά, όχι ''να'χαμε να λέγαμε''.

Εικόνα tsalouxidis

Υποθέτω ότι παρά τα χρόνια του αυτός εξακολουθεί να κάνει το κουμάντο.

Εικόνα apostolos gaganis

Οι γενιές της τηλεόρασης, ΚΥΡΙΩΣ όμως των Η/Υ, είναι αδύνατον να καταλάβουν επαρκώς τί σημαίνει η ΕΝΝΟΙΑ "ΦΩΣ", ειδικά για ΄μας τους παλιότερους. Και τις δικαιολογώ απόλυτα. Το "ΦΩΣ" ήταν για χρόνια πολλά το ΜΟΝΟ ουσιαστικά εργαλείο ενημέρωσης και διατύπωσης απόψεων, θέσεων και προτάσεων για την ομάδα, που είχαμε στη διάθεσή μας. Σχολή πραγματική, στην οποία φοίτησαν πολλοί αθλητικογράφοι και αναρίθμητοι οπαδοί του ΘΡΥΛΟΥ. Εξακολουθεί να κρατάει ΓΕΡΑ την φυσιογνωμία του και παρά τα όποια "καπάτσα" του, μικρά και σποραδικά πάντως, παραμένει η μακράν καλύτερη αθλητική εφημερίδα της χώρας και "ιερό Ευαγγέλιο" για όλους εμάς τους γαύρους. Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ.

Εικόνα tsalouxidis

14-15 χρόνια πριν κι όμως μοιάζει άλλος αιώνας όταν περί τις 11 το πρωί, επαρχία βλέπεις, ξεκινάγαμε να κυκλώνουμε τον πάγκο με τα ροδάκια αναμένοντας την άφιξη του ΦΩΤΟΣ.

Εικόνα Νίκος Γόδας

Εγώ κρατώ τα λόγια του Νικολακόπουλου για την σημαντικότατη συμβολή της εφημερίδας στον Ολυμπιακό εν γένει. Οι μέρες που ζούμε εμείς οι νεότεροι δε βοηθούν ώστε να αντιληφθούμε, στην πραγματική του διάσταση, την επιρροή που είχε το Φως στους οπαδούς του Ολυμπιακού, παλαιότερα, ειδικά σ' αυτούς από την επαρχία, που δεν είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τον Ολυμπιακό. Ένα μέρος του Ολυμπιακού ανήκει στο Φως και τον κο Θόδωρο Νικολαΐδη. Ακόμα και στη δική μου γενιά υπήρξε καταλυτικό. Ήταν η σοβαρή απάντηση στην υπόλοιπη εχθρική περιρρέουσα ατμόσφαιρα των Μ.Μ.Ε. Έθετε τα πράγματα στις σωστές του βάσεις και γαλουχούσε με τα σωστά ιδανικά. Δεχόμενος, γενικά, το "ουδείς άλαθος", παραβλέπω όσα στραβά μπορεί να έχει ο κος Νικολαΐδης και κρατώ την καθοριστική του συμβολή σε όλους τους Ολυμπιακούς, που έγραψε κι ο Νικολακόπουλος.

Εικόνα apostolos gaganis

Πολύ σωστά σκοπεύεις. Στο κέντρο ακριβώς.

Εικόνα john

Οσο διάβαζα τα αποκόμματα τριγυριζε έντονα στο μυαλό μου η παλιά αναρτηση που ειχες φτιάξει πριν 4 χρόνια με τίτλο ΄΄οι εφημερίδες μας΄΄(http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/120909/oi-efimerides-mas) και πιο συγκεκριμένα το άρθρο του Χρήστου Μιχαιλίδη (http://www.hri.org/E/1996/96-05-14.dir/keimena/sport/sport5.htm). Το επίμαχο σημείο που με προβληματησε ειναι το εξής. ΄΄Το ΦΩΣ ανεβοκατεβάζει προπονητές, ελέγχει διοικητικούς παράγοντες, πατρονάρει ποδοσφαιριστές, προστατεύει ποδοσφαιριστές, δημιουργεί κλίκες, ενθαρρύνει ή αποθαρρύνει μεταγραφές - γενικά ότι «δημιουργεί καταστάσεις»΄΄. Έχοντας υπ'όψη και την κόντρα μεταξυ Μαρινάκη- Θόδωρου Νικολαίδη που ξεκίνησε αμεσως μετα το ματς με τον Ηρακλη και συνεχίζεται εως σήμερα εκρφαζόμενη με περίεργα και αιρετικά πρωτοσέλιδα(τα εχουμε αναλυσει σχεδόν ολοι μας εδώ μέσα με πρώτο τον Απόστολο)μου είναι δύσκολο να έχω το Φως και τον εκδότη του τόσο ψηλά οσο τον έχουν σχεδόν όλοι οι Γάυροι.Εφ οσον ο Θόδωρος Νικολαίδης χρησιμοποιεί καταστάσεις κατα το δοκούν για να περάσει πλαγίως την δική του θέση για τα δρώμενα του συλλόγου δεν μπορεί να λέγεται ΄΄Ο μεγλύτερος Ολυμπιακός εν ζωή΄΄ διότι πολύ απλά βαζει τον εαυτό του πάνω απο τον Ολυμπιακό.Ίσως και να πρέπει μετα να πάω να πλύνω το στόμα μου για αυτά που λέω,αλλα δυστυχώς η αποψη μου για την εφημερίδα εχει αλλάξει κατα πολύ τα τελευταία χρόνια λόγω της άδικης κριτικής στην ομάδα που μερικές φορές προσωποποιείται συγκεκριμένα και στον Μαρινάκη.Και το λέω με καημό αυτό διότι παντα υπηρξα συστηματικός αναγνώστης αυτης της εφημερίδας.

Καλο ειναι να θυμηθούμε πως Τοτέμ Ολυμπιακοφροσύνης δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει ποτέ

Εικόνα savvas gridlock

Ακριβως επειδη δεν υπαρχει τοτεμ ολυμπιακοφροσυνης, κρινουμε απο τους υπαρχοντες Ολυμπιακους. Ολοι λιγο-πολυ αυτο κανουμε. Στηριζουμε ή κραζουμε την εκαστοτε ομαδα του Ολυμπιακου αναλογα με το αν την πιστευουμε.

Εικόνα apostolos gaganis

ΕΑΝ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΗΣΑΝ "ΘΟΔΩΡΟΙ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΔΕΣ", ΠΙΘΑΝΩΣ, ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΙΘΑΝΩΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΛΕΗΤΗ ΤΩΡΙΝΗ ΚΡΙΣΗ...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Θ΄ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ΄ΝΑΙ, ΝΟΜΙΖΩ, ΥΠΕΡΒΟΛΗ. ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΙΘΑΝΩΣ, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ...

Εικόνα Romain

Πολύ σωστός!
Διότι οι πολιτικές εφημερίδες και οι σημερινοί δημοσιογράφοι είναι υποταγεις στα αφεντικά. Όπως ακριβώς στις "αντικειμενικες" αθλητικές εφημερίδες και γενικά ΜΜΕ, όπου ο αθλητικός δημοσιογράφος έχει μετατραπεί σε Φιλιπινέζα του ιδιοκτήτη ή χρηματοδότη.
Και ο κύριος Θόδωρος υπήρξε και εξακολουθεί να είναι κάτι το ξεχωριστό, Το αφεντικό, Το ξεχωριστό.
Και αυτό αποτελεί ξεχωριστή τιμή για τον ίδιο.

Εικόνα Romain

Σορι,
αυθεντικό αντί "αφεντικό".