Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ...
Γράφτηκε απο Anonymous στις 10:56 | 04-10-2017
Δεν έχει νόημα να πάμε και πιο πίσω, στο τι γράφτηκε εδώ π.χ. όταν απολύθηκαν Ζαρντίμ-Μίτσελ, αποκλειστικά κατά του προέδρου. Επιμένω πως ο Μαρινάκης αποφάσισε φέτος να διοικήσει την ΠΑΕ σαν καφενείο, παρατώντας την ΟΛΟΣΩΣΤΗ τεχνοκρατική προσέγγιση που είχε υιοθετήσει μέχρι τώρα και ακούγοντας κάποιους άσχετους φρενοβλαβείς. Αυτό όμως είναι αγωνιστική κριτική. Όταν λέμε ''φέρε ΚΑΝΟΝΙΚΟ προπονητή, όχι δικό μας παιδί'', κάνουμε αγωνιστική κριτική. Όταν αρχίζουν τα παρανοϊκά, τύπου:
- ''μας έχεις κάνεις σούπερ μάρκετ Μαρινάκη, όλο πουλάς'', ενώ φέτος πουλήθηκε μόνον ο Ρέτσος, άντε και ο παροπλισμένος Σιόβας,
- ''κονομάς από τον Ολυμπιακό, μόνο τα λεφτά του Τσάμπιονς Λιγκ σε νοιάζουν'', όταν πέρυσι ΔΕΝ παίξαμε στους ομίλους και κανένα συμβόλαιο ποδοσφαιριστή δεν μειώθηκε, ενώ συνέχισε η ΠΑΕ να δίνει συμβόλαια υψηλά (σε Μάριν-Καρντόσο που ήρθαν ΜΕΤΑ τον αποκλεισμό μας και παίρνανε ετησίως ΕΠΤΑΨΗΦΙΑ ποσά...) και φέτος ΠΡΙΝ προκριθούμε στους ομίλους κάναμε μεταγραφές αξίας 23 εκ. ευρώ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΜΕΣΑ, σύμφωνα με το transfermarkt πάντοτε που είναι διεθνές μέσο,
- ''παντελονιάζεις κάθε χρόνο τα κέρδη της ομάδας'', όταν οι επίσημοι ισολογισμοί της ΠΑΕ ΔΕΝ μιλούν για κέρδη, αλλά για ζημίες, ενώ η ΠΑΕ ελέγχεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από ορκωτούς λογιστές, από το ΣΔΟΕ και από όποια ελεγκτική Αρχή υπάρχει στο Κράτος,
- Διοίκηση που ασχολείται ΣΥΝΕΧΩΣ με την ομάδα.
- ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ προπονητής, που κάνει καλή προπόνηση, βελτιώνει παίκτες και τη συνολική λειτουργία της ομάδας σε όλες τις γραμμές της.
Το πρώτο και το τρίτο υπάρχουν ΚΑΙ φέτος, όπως κάθε χρόνο από το 2010 που πήρε τις μετοχές της ΠΑΕ ο Μαρινάκης. Το δεύτερο ΔΕΝ υπάρχει και πρέπει να διορθωθεί, γιατί θα χάσουμε ένα πρωτάθλημα από την ΑΕΚ ή τον ΠΑΟΚ που το μεγαλύτερο συμβόλαιο που δίνουν δεν πλησιάζει καν τα όσα παίρνει σε εμάς ο παροπλισμένος Μποτία. Είναι αμαρτία να βάζουμε μόνοι μας τα χέρια μας και να βγάζουμε τα μάτια μας. Επίσης, είναι ΝΤΡΟΠΗ για μεγάλο κομμάτι του κόσμου μας να μην έχει ''εκπαιδευθεί'' μετά από 20 χρόνια παρουσίας στο Champions League και να επιχειρηματολογεί με παραλογισμούς τύπου ''να βάζουμε ενδεκάδα με νέους, να χάσουμε 2-3 πρωταθλήματα για να σφίξουν οι κώλοι και να ξαναγίνουμε μάγκες οπαδικά'' ή ''κάνε μεταγραφές 50-60 εκ. ευρώ, αλλά δεν με νοιάζει η Ευρώπη, το πρωτάθλημα θέλω''. Η διοίκηση καλείται να επιστρέψει στα δικά της υψηλά στάνταρ, στα οποία μας συνήθισε. Ο κόσμος μας που πανηγύριζε για ''τις μεταγραφές που έγιναν νωρίς φέτος,όχι όπως άλλες χρονιές'', καλείται να σοβαρευτεί και να αφήσει τα γελοία και παρανοϊκά σχόλια, τύπου ''έλα μωρέ που θες προπονητή, σφίξε το ζωνάρι στους παίκτες, κοροϊδεύουν'' ή ''δεν χρειάζεται προετοιμασία, 30 Ιουνίου να είμαστε έτοιμοι'', λες και είμαστε ξαπλώστρα στη Μύκονο και όχι ποδοσφαιρική ομάδα.
Δύο σημερινές ειδήσεις. Η πρώτη
Οι τραγικές οικονομικές συνθήκες στον Παναθηναϊκό, οι οποίες μεταφράζονται εν μέρει και στα οφειλόμενα προς τους εργαζόμενους του «Γ. Καλαφάτης» και της ΠΑΕ ώθησαν σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Έθνος» τον Μαρίνο Ουζουνίδη και τον Δημήτρη Σαραβάκο πριν από λίγες ημέρες σε μια συγκινητική και ταυτόχρονα ουσιαστική πρωτοβουλία.
Ο προπονητής και ο συντονιστής του ποδοσφαιρικού τμήματος του Παναθηναϊκού, οι οποίοι στο παρελθόν εκτός από πρωταθλήματα και Κύπελλα ανήκουν στην λιλιπούτεια μειονότητα των Ελλήνων ποδοσφαιρστών που έχουν αγωνιστεί σε ημιτελικό Κυπέλλου Πρωταθλητριών, έδωσαν από 250 ευρώ σε εργαζόμενους και μέλη των προπονητικών τιμ της Ακαδημίας στο Κορωπί!
Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ: «Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας οι δύο «κεφαλές» του ποδοσφαιρικού τμήματος, έδωσαν από 250 ευρώ προς όλους όσοι εργάζονται δίπλα στην πρώτη ομάδα και φροντίζουν -παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν- να είναι εκεί, απόλυτοι επαγγελματίες στη δουλειά τους, για να μην λείπει τίποτα απ’ την καθημερινότητα των προπονήσεων και των αγώνων.
Στους μάγειρες, στον οδηγό, στους φροντιστές, στους φυσικοθεραπευτές, σ’ όλο το staff της ανδρικής ομάδας, ως ένα μικρό «ευχαριστώ» απ' τους Ουζουνίδη-Σαραβάκο, για όσα προσφέρουν οι παραπάνω στο ποδοσφαιρικό τμήμα παρά τις αντιξοότητες.
Ολο αυτό ασφαλώς δεν το έκαναν για να «διαφημιστεί» και ούτε είναι άνθρωποι που επιδιώκουν τη «λεζάντα». Ηταν μία κίνηση συσπείρωσης, ευγνωμοσύνης και σεβασμού προς τους εργαζόμενους του «Γ. Καλαφάτης», οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της υπόλοιπης ομάδας, μολονότι βρίσκονται μακριά απ' τα φώτα της δημοσιότητας».
Αντιλαμβάνεται κάποιος και απ’ αυτή την - πρωτοφανή για τα δεδομένα του Παναθηναϊκού κίνηση - την απίστευτη κατάσταση που βιώνει και το ποδοσφαιρικό τμήμα καθώς έσοδα δεν υπάρχουν και ο Γιάννης Αλαφούζος με «ανενεργές» ουσιαστικά τις μετοχές του προς το παρόν πληρώνει μόνο την εφορία και τις υποχρεώσεις στο δημόσιο περιμένοντας κάποιον επενδυτή ή τη σωτηρία από τους φίλους της ομάδας...
και η δεύτερη.
Στον αέρα του Sport24 Radio 103,3 φιλοξενήθηκε ο Στάθης Ταυλαρίδης, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή "Το 10 το κακό" για την δικαστική του διαμάχη με τον Παναθηναϊκό, διεκδικώντας τα χρήματα που του οφείλονται και εξέφρασε την αγανάκτησή του για την συμπεριφορά της πράσινης ΠΑΕ στο πρόσωπό του.
Ο ίδιος τόνισε σε όλους τους τόνους ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω και θα πάει την υπόθεση μέχρι το τέρμα, ενώ αναφέρθηκε αναλυτικά στο τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα στην υπόθεσή του, λέγοντας πως τρεις φορές έχει βάλει "πλάτη" για το "τριφύλλι", αλλά όλες φορές είδε ασυνέπεια από την απέναντι πλευρά.
Ο Ταυλαρίδης είναι έξαλλος με τον Παναθηναϊκό και δεν έχει καμία διάθεση να δείξει διαλλακτικότητα, λέγοντας πως η πλευρά της ΠΑΕ δεν τηρούσε τους διακανονισμούς που γίνονταν, είπε πως είχε από τα πιο μικρά συμβόλαια και όταν στην τελευταία συνάντησή του με τον Νίκο Λυμπερόπουλο, ζήτησε τα μισά χρήματα μπροστά και τα άλλα μισά σε δόσεις, για να πάρει την απάντηση ότι "δεν υπάρχει φράγκο".
Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ότι έχει πληρώσει 110.000 ευρώ από την τσέπη του για την εφορία, ενώ δεν ήταν δική του υποχρέωση και αναρωτήθηκε "μήπως είμαι μηχανή που κόβει χρήματα;".
Ο ίδιος τόνισε πως έχει ήσυχη την συνείδησή του, ότι δεν θα κάνει πίσω, ότι θα πάει την υπόθεση μέχρι τέλους και πως έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα και δεν έχει βρεθεί ένας που να του πει ότι του φέρθηκε καλά ο Παναθηναϊκός. "Η υπομονή έχει και τα όριά της", είπε ακόμα και κατέληξε:
"Θέλω να είμαι σωστός και ΣΥΝΕΠΗΣ απέναντι στο Κράτος και απέναντι στην οικογένειά μου. Δεν ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά ήθελα να ακουστούν τα πράγματα αναλυτικά και να βγάλουν όλοι τα συμπεράσματά τους".
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ:
"Δεν έχω μιλήσει τόσο καιρό και το εκλαμβάνουν ως αδυναμία. Δεν είναι έτσι, αλλά προσπαθώ και εγώ να σώσω την αξιοπρέπεια και το κύρος του Παναθηναϊκού, όσο μπορεί να γίνει αυτό. Θέλω να πω τα πράγματα όπως έχουν γίνει ακριβώς, για να βγάλει και ο κόσμος τα συμπεράσματά του.
Πριν από 2,5 χρόνια ήρθα στον Παναθηναϊκό και κάθισα δύο χρόνια. Χάρισα στον Ατρόμητο 75 χιλιάδες για να κάνω το όνειρο πραγματικότητα να παίξω στον Παναθηναϊκό, προς το τέλος της καριέρας μου. Τον υποστήριζα από μικρός και δεν το είχα κρύψει.
Το πρώτο εξάμηνο ήμουν από τους καλύτερους παίκτες σε απόδοση. Το επόμενο καλοκαίρι η ομάδα προχώρησε σε μεταγραφές
Το δικό μου συμβόλαιο ήταν 120.000 ευρώ και του Σάντσεθ που ήρθε ήταν κάπου 800.000 ευρώ. Ήθελα και εγώ να πάρω ένα συμβόλαιο που άξιζα σύμφωνα με την απόδοσή μου.
Ο κύριος Φύσσας και ο κύριος Βόκολος επειδή είχαν κάνει αρκετές μεταγραφές, δεν είχαν το θάρρος να ζητήσουν από τον κύριο Αλαφούζο να μου ανανεώσουν το συμβόλαιο και πήγα εγώ προσωπικά.
Είπα ότι ήταν αδικία ο βασικός να παίρνει 120.000 και ο αναπληρωματικός 9800.000. Ο Κ. Αλαφούζος μου είπε εντάξει θα διορθωθεί η αδικία. Τότε όμως η ομάδα έπρεπε να πάρει την αδειοδότηση και συμφωνήσαμε να πάρω κάποια χρήματα την επόμενη χρονιά. Δηλαδή εκείνη τη σεζόν θα έπαιρνα 170.000 ευρώ και την επόμενη 230.000 ευρώ", είπε αρχικά ο Ταυλαρίδης.
Βοήθησα για την αδειοδότηση της ομάδας
Ο Ταυλαρίδης συνέχισε: "Εγώ δεν ήμουν αυτός που έπρεπε, όπως και όλη η ομάδα. Με τον κύριο Στραματσόνι έμεινα στην άκρη και με χρησιμοποιούσε όποτε με χρειαζόταν. Δεν λάκισα ποτέ, άλλοι το έπαιζαν τραυματίες.
Τελείωσε η χρονιά και αργότερα βοήθησα για την αδειοδότηση της ομάδας, ενώ κάποιοι άλλοι δεν το έκαναν.
Δεν ήμουν από τις πρώτες επιλογές του προπονητή. Με έπιασε στο τέλος της χρονιάς ο Στραματσιόνι και μου είπε θα είμαι τέταρτη πέμπτη επιλογή και μου ζήτησε με τον επαγγελματισμό μου να βοηθήσω τους νέους παίκτες και μετά το τέλος της καριέρας μου να έμενα στην ομάδα σε κάποιο πόστο. Του είπα ευχαριστώ και έφυγα για διακοπές στο χωριό μου.
Σε δύο μέρες με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει πως αλλάξανε τα πλάνα. Στεναχωρέθηκα πολύ και το είπα κόουτς έχω κάνει την προγραμματισμό μου, έχω πληρώσει 12 ενοίκια μπροστά. Μου ζήτησε να σταματήσω και να μείνω στην ομάδα σε κάποιο πόστο και να πάρω αργότερα τα χρήματά μου ή να πάρω όλο το συμβόλαιο και να φύγω".
Με ξευτέλισαν και παρόλα αυτά εγώ έκανα και δεύτερο διακανονισμό
Μετέπειτα, είπε ότι τον έκαναν νιώθει επαίτης με την συμπεριφορά τους απέναντί του: "Εγώ δεν ήθελα πόστο, γιατί δεν είχα τις απαραίτητες γνώσεις. Δεν μου αρέσουν οι μετριότητες. Μάλλον το έκαναν για να γλιτώσουν 40-50 χιλιάδες και δεν το ήθελα. Δεν μου άξιζε να τελειώσω έτσι. Ήθελα να σταματήσω μέσα στο γήπεδο.
Πάω στη διοίκηση και μου είπαν δεν κατάλαβες καλά. Εγώ ήξερα τι μου είχε πει. Με περιέπαιζαν. Μου είπαν θα κάνεις προετοιμασία με το δεύτερο γκρουπ. Με ξευτέλισαν και παρόλα αυτά εγώ έκανα και δεύτερο διακανονισμό. Ήθελα να φύγω με ψηλά το κεφάλι.
Δεν πίστευαν ποτέ ότι ένας Έλληνας παίκτης θα έκανε αυτό που έκανα. Τους βοηθώ δεύτερη φορά, γιατί ήθελα να πετύχω έναν όσο το δυνατόν καλύτερο διακανονισμό. Ήξερα ότι δεν τηρούσαν τα συμφωνητικά που υπέγραφαν. Δεν ήθελα να γίνω επαίτης των χρημάτων να τους παρακαλάω στα γραφεία.
Όταν κάποιοι παίκτες ήταν στον Αστέρα, εμείς ήμασταν κλεισμένοι στα σπίτια μας από τη στεναχώρια. Ο κ. Βονόρτας ξέρει καλά τι έχω περάσει από τη στεναχώρια μου".
Ο Ουζουνίδης, μου είπε ότι ήθελε να με επαναφέρει την ομάδα
Ακολούθως, ανέφερε στον Sport24 Radio 103,3: "Έρχεται ο κύριος Ουζουνίδης και με βλέπει 23 Δεκεμβρίου πριν φύγει η ομάδα για διακοπές. Μου είπε ότι ήθελε να με επαναφέρει την ομάδα και με ρώτησε για το αν έχω κάποιο πρόβλημα. Εγώ απάντησα ότι δεν έχω πρόβλημα, δεν ξέρω αν έχει η διοίκηση.
Και να ήθελε δεν μπορούσε να κάνει κάτι, γιατί μου είχαν πάρει το νούμερο της φανέλας και το συμβόλαιό μου στην ΕΠΟ δεν ήταν σε ισχύ.
Περνάνε δέκα μέρες και πηγαίνω στον ΠΣΑΠ για να δω τι γίνεται ακριβώς. Έβλεπα ότι δεν υπήρχε φως στον τούνελ. Τότε μέσα σε είκοσι λεπτά με παίρνει ο κύριος Λυμπερόπουλος και πάω στα γραφεία. Πήγα και μου λέει Στάθη για πολλούς λόγους δεν θα συνεχίσεις στην ομάδα. Θέλουμε να κάνουμε τόπο τα νιάτα να πάρουν ευκαιρίες παίκτες, όπως ο Ευαγγέλου.
Συμφώνησα παρά το γεγονός ότι ήμουν στεναχωρημένος. Εγώ έλεγα τι μου χρωστούσε η ομάδα, για τέτοια προχειρότητα μιλάμε. Δεν υπάρχει φράγκο μου είπε, όταν πρότεινα να πάρω τα μικρά χρήματα και τα υπόλοιπα σε δόσεις. Και εγώ είπα ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι, παρά το γεγονός ότι τον εκτιμώ. Την επόμενη μέρα έκανα προσφυγή".
Έχω επιχειρήσεις και πρέπει να έχω ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα
Για τα χρέη στην εφορία, είπε: "Δεν γινόταν να χρωστάω στην εφορία. Έχω επιχειρήσεις και πρέπει να έχω ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα. Τους το μετέφερα και δεν μου απάντησαν κάτι, ως προς το χρέος τους στην εφορία.
Πλήρωσα εγώ την εφορία από την τσέπη μου. Της προπέρσινης χρονιάς. Έχω φτάσει στα όριά μου. Μέσα στα χρήματα που έχουν επιδικαστεί είναι και αυτά της εφορίας, της προπέρσινης χρονιάς.
Πλήρωσαν την πρώτη δόση του διακανονισμού. Μου ήρθε η εφορία και τους έστειλα τη φορολογική μου δήλωση 70.000 να πληρωθούν από τον Παναθηναϊκό. Ούτε καν μου απάντησαν. Ρώτησαν τον κ. Μπόνο τι θα γίνει. Είμαι νομοταγής πολίτης. Μου είπε Στάθη δεν θέλω να σου λέω ψέματα. Υπάρχει στάση πληρωμών".
Την Παρασκευή πλήρωσα 110.000 από την τσέπη μου στην εφορία
Ο Ταυλαρίδης σχολίασε ακόμα: "Την Παρασκευή πλήρωσα 110.000 από την τσέπη μου στην εφορία. Ο κ. Διαμαντόπουλος μου είπε ότι θα χάσω τα χρήματά μου, γιατί υπάρχει στάση πληρωμων. Αποφάσισα να το ρισκάρω. Ήθελε να μου μιλήσει και ο κ. Κωνσταντίνου. Τι να πω με τον κ. Κωνσταντίνου; Εκείνος μου είχε γυρίσει την πλάτη.
Θα φτάσω την υπόθεση ως το τέρμα, μέχρι εκεί που πάει. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Δεν υπάρχει ένας Παναθηναϊκός που να μου πει κακιά κουβέντα και έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα".
Κάτι τέτοια μεγαλεία ''ονειρεύονται'' και διάφοροι δικοί μας οπαδοί, που κάθε χρονιά αρχίζουν τα ''Μαρινάκη δεν κάνεις'' και ''Μαρινάκη κονομάς από τον Ολυμπιακό'', έτσι, δίχως το παραμικρό στοιχείο, μόνο με καφενειακές αρλούμπες. Η ΑΕΚ πήγε Γ' Εθνική, ο ΠΑΟ είναι έτοιμος να διαλυθεί και κάποιοι δικοί μας ζηλεύουν. Κριτική στο Μαρινάκη κάνουμε όλοι. Την Κυριακή που μας πέρασε εγώ ανέβασα αυτό εδώ.
Δεν έχει νόημα να πάμε και πιο πίσω, στο τι γράφτηκε εδώ π.χ. όταν απολύθηκαν Ζαρντίμ-Μίτσελ, αποκλειστικά κατά του προέδρου. Επιμένω πως ο Μαρινάκης αποφάσισε φέτος να διοικήσει την ΠΑΕ σαν καφενείο, παρατώντας την ΟΛΟΣΩΣΤΗ τεχνοκρατική προσέγγιση που είχε υιοθετήσει μέχρι τώρα και ακούγοντας κάποιους άσχετους φρενοβλαβείς. Αυτό όμως είναι αγωνιστική κριτική. Όταν λέμε ''φέρε ΚΑΝΟΝΙΚΟ προπονητή, όχι δικό μας παιδί'', κάνουμε αγωνιστική κριτική. Όταν αρχίζουν τα παρανοϊκά, τύπου:
- ''μας έχεις κάνεις σούπερ μάρκετ Μαρινάκη, όλο πουλάς'', ενώ φέτος πουλήθηκε μόνον ο Ρέτσος, άντε και ο παροπλισμένος Σιόβας,
- ''κονομάς από τον Ολυμπιακό, μόνο τα λεφτά του Τσάμπιονς Λιγκ σε νοιάζουν'', όταν πέρυσι ΔΕΝ παίξαμε στους ομίλους και κανένα συμβόλαιο ποδοσφαιριστή δεν μειώθηκε, ενώ συνέχισε η ΠΑΕ να δίνει συμβόλαια υψηλά (σε Μάριν-Καρντόσο που ήρθαν ΜΕΤΑ τον αποκλεισμό μας και παίρνανε ετησίως ΕΠΤΑΨΗΦΙΑ ποσά...) και φέτος ΠΡΙΝ προκριθούμε στους ομίλους κάναμε μεταγραφές αξίας 23 εκ. ευρώ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΜΕΣΑ, σύμφωνα με το transfermarkt πάντοτε που είναι διεθνές μέσο,
- ''παντελονιάζεις κάθε χρόνο τα κέρδη της ομάδας'', όταν οι επίσημοι ισολογισμοί της ΠΑΕ ΔΕΝ μιλούν για κέρδη, αλλά για ζημίες, ενώ η ΠΑΕ ελέγχεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ από ορκωτούς λογιστές, από το ΣΔΟΕ και από όποια ελεγκτική Αρχή υπάρχει στο Κράτος,
εμείς εδώ ως site είμαστε απέναντι. Κριτική κάντε όση θέλετε, με επιχειρήματα και στοιχεία. Στην παράνοια δεν ακολουθούμε. Σανό εμείς εδώ δεν μοιράζουμε, αν και θα ήταν πανεύκολο, γιατί ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ SITE, ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ Ή ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ. Σανό σας δίνουν αυτοί που σας ζητούσαν λεφτά για να τους διαβάσετε κι έγιναν ''απροσκύνητοι'' όταν κατάλαβαν πως δεν υπάρχει περιθώριο για κονόμα. Αυτοί πανηγύριζαν πριν 1 μήνα επειδή ''ο Μαρινάκης ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ άκουσε τον κόσμο'' και τώρα σας λένε ''Μαρινάκη κάτι δεν πάει καλά''. Από το 2012 που υπάρχουμε ως site τα ίδια λέμε. Η συνταγή που στηρίζουμε για αγωνιστική επιτυχία στο ποδοσφαιρικό (και σε κάθε) τμήμα είναι απλή.
- Διοίκηση που ασχολείται ΣΥΝΕΧΩΣ με την ομάδα.
- ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ προπονητής, που κάνει καλή προπόνηση, βελτιώνει παίκτες και τη συνολική λειτουργία της ομάδας σε όλες τις γραμμές της.
- Καλό και ποιοτικό ρόστερ, με λύσεις σε όλες τις θέσεις.
Το πρώτο και το τρίτο υπάρχουν ΚΑΙ φέτος, όπως κάθε χρόνο από το 2010 που πήρε τις μετοχές της ΠΑΕ ο Μαρινάκης. Το δεύτερο ΔΕΝ υπάρχει και πρέπει να διορθωθεί, γιατί θα χάσουμε ένα πρωτάθλημα από την ΑΕΚ ή τον ΠΑΟΚ που το μεγαλύτερο συμβόλαιο που δίνουν δεν πλησιάζει καν τα όσα παίρνει σε εμάς ο παροπλισμένος Μποτία. Είναι αμαρτία να βάζουμε μόνοι μας τα χέρια μας και να βγάζουμε τα μάτια μας. Επίσης, είναι ΝΤΡΟΠΗ για μεγάλο κομμάτι του κόσμου μας να μην έχει ''εκπαιδευθεί'' μετά από 20 χρόνια παρουσίας στο Champions League και να επιχειρηματολογεί με παραλογισμούς τύπου ''να βάζουμε ενδεκάδα με νέους, να χάσουμε 2-3 πρωταθλήματα για να σφίξουν οι κώλοι και να ξαναγίνουμε μάγκες οπαδικά'' ή ''κάνε μεταγραφές 50-60 εκ. ευρώ, αλλά δεν με νοιάζει η Ευρώπη, το πρωτάθλημα θέλω''. Η διοίκηση καλείται να επιστρέψει στα δικά της υψηλά στάνταρ, στα οποία μας συνήθισε. Ο κόσμος μας που πανηγύριζε για ''τις μεταγραφές που έγιναν νωρίς φέτος,όχι όπως άλλες χρονιές'', καλείται να σοβαρευτεί και να αφήσει τα γελοία και παρανοϊκά σχόλια, τύπου ''έλα μωρέ που θες προπονητή, σφίξε το ζωνάρι στους παίκτες, κοροϊδεύουν'' ή ''δεν χρειάζεται προετοιμασία, 30 Ιουνίου να είμαστε έτοιμοι'', λες και είμαστε ξαπλώστρα στη Μύκονο και όχι ποδοσφαιρική ομάδα.
ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ. ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Σάββα, χρωστάει και σε εταιρεία μαναβικής ο ποδοσφαιρικός βάζελος:
http://www.sport24.gr/football/omades/Panathinaikos/xrwstaei-kai-se-etai...
"Χρωστάει και σε εταιρεία μαναβικής ο Παναθηναϊκός
Επιμέλεια: Sport24.gr Δημοσίευση: 09 Οκτ. 2017 10:20
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Έθνος", οι πιστωτές του Παναθηναϊκού ξεπερνούν τους 170 και μεταξύ άλλων η ΠΑΕ χρωστάει 6.000 ευρώ σε εταιρεία μαναβικής.
ShareTweet1 Σχόλια
Η κατάσταση στον Παναθηναϊκό είναι πιο οριακή από ποτέ και κάθε μέρα που περνάει, η κλεψύδρα αδειάζει και ο κλοιός σφίγγει. Τα χρέη είναι πολλά, οι πιστωτές "σκάνε" από παντού και οι άνθρωποι που τρέχουν την ομάδα, δεν ξέρουν ποια τρύπα να κλείσουν πρώτα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Έθνος", το "τριφύλλι" χρωστάει κυριολεκτικά... παντού. Οι πιστωτές ξεπερνούν τους 170 και αναφερόμαστε σε εταιρείες και ιδιώτες, μαζί πάντα με παίκτες, μάνατζερ, προπονητές και ομάδες.
Μόνο στην εταιρεία μαναβικής που προμηθεύει το "Γ. Καλαφάτης", η ΠΑΕ χρωστάει 6.000 ευρώ, ενώ αντίστοιχα μεγάλες οφειλές υπάρχουν και σε ξενοδοχεία που μένει η ομάδα, όταν αγωνίζεται στα γήπεδα της επαρχίας. Καταλαβαίνει κάποιος πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα.
Μοναδική οικονομική ανάσα είναι οι πωλήσεις παικτών και τα ντέρμπι με Ολυμπιακό και ΑΕΚ, όπου θα βγουν τα εισιτήρια την επόμενη εβδομάδα, μαζί με νέα σειρά διαρκείας. Παράλληλα, θα ανοίξει και ο λογαριασμός ενίσχυσης από τον κόσμο μέσω της "Παναθηναϊκής Συμμαχίας"."
Κάτι έλεγε για "κατάντια" τον περασμένο Μάρτη ο Βασίλης Κωνσταντίνου:
http://www.sport24.gr/football/omades/Panathinaikos/kwnstantinoy-phran-t...
"Κωνσταντίνου: "Πήραν τον Ολυμπιακό πριν 5-6 χρόνια και τον έφθασαν σε αυτό το κατάντημα"
Επιμέλεια: Sport24.gr Δημοσίευση: 21 Μαρ. 2017 13:56
Ο Βασίλης Κωνσταντίνου, υποστήριξε πως Παναθηναϊκός, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ ήθελαν για αντίπαλο τον Ολυμπιακό και ότι οι "άνθρωποι που πήραν τις τύχες των "ερυθρολεύκων" πριν 5-6 χρόνια έφθασαν την ομάδα και ελληνικό ποδόσφαιρο στο τωρινό κατάντημα".
Εξερχόμενος από τα γραφεία της ΕΠΟ στο Πάρκο Γουδή μετά την κλήρωση που έφερε τα ζευγάρια, Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός - ΑΕΚ στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, ο αντιπρόεδρος των "πρασίνων", Βασίλης Κωνσταντίνου, παραδέχθηκε ότι θα ήθελε τον Ολυμπιακό αντιμέτωπο στους "4". Λίγο αργότερα με δηλώσεις στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης "Arena Fm 89.4" υποστήριξε ότι Παναθηναϊκός, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ ήθελαν για αντίπαλο τον Ολυμπιακό και ότι οι "άνθρωποι που πήραν τις τύχες των "ερυθρολεύκων" πριν 5-6 χρόνια έφθασαν την ομάδα και ελληνικό ποδόσφαιρο στο τωρινό κατάντημα".
"Δε θέλαμε τον ΠΑΟΚ στην κλήρωση. Έτσι όπως είναι ο Ολυμπιακός τώρα, τον ήθελαν όλες οι ομάδες για αντίπαλο. Οι άνθρωποι που πήραν τις τύχες του πριν 5-6 χρόνια έφτασαν τον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο στο κατάντημα που είναι τώρα.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχουν φαβορί. ΠΑΟΚ και ΠΑΟ δεν έχουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό ή να κρύψουν κάτι αφού θα έχουμε 3 ματς σε 20 μέρες. Αν βάλουμε και τα πλέι οφ θα είναι 5 τα ματς. Ο καλύτερος και λίγο τυχερότερος θα ξεχωρίσει.
Θέλουμε το 50-50 στη διαιτησία. Για πολύ καιρό υπήρχε η καχυποψία ότι ο διαιτητής βοηθούσε πάντα μια ομάδα. Τώρα οι διαιτητές το λάθος το κάνουν και όντως είναι λάθος. Πριν λίγο καιρό έκαναν λάθος επειδή ήθελαν να το κάνουν υπέρ μιας ομάδας", υποστήριξε αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού."
ΑΥΤΗ ΕΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΑΝΑΒΙΚΗΣ.
Σάββα, δεν γνωρίζω τους λόγους για τους οποίους η διοίκηση τα έκανε καφενείο, εδώ και ενάμιση ημερολογιακό έτος. Αλλά σοβαρή ομάδα της τριαντάδας στην κατάταξη της ουέφα, με αγωνιστικό κύρος για τουλάχιστον τους 16 του Γιουρόπα Λιγκ, αδιαφιλονίκητη και παντελονάτη πρωταθλήτρια-εμπλοκή, στη χώρα της αλλάζει επτά προπονητές μέσα σε 15 μήνες. Ούτε στο τοπικό Αθήνας που έπαιζα δεν τα βίωσα τούτα τα διανόητα.
Από τον Ολυμπιακό του Βαγγέλη περιμένεις, με βάση την αγωνιστική και μη, εικόνα των αντιπάλων του, να καταγράφεις πρόοδο σε όλα τα επίπεδα. Είναι άλλο το να χαθεί ένα πρωτάθλημα, άντε δυό, επειδή κάποια ομάδα που ακολουθεί βρεθεί σε καλύτερο, ή ισοδύναμο επίπεδο με εμάς και πάρει τίτλο στα σημεία και άλλο να χαθεί πρωτάθλημα επειδή εμείς κατρακυλάμε σε όλα τα επίπεδα, οργανωτικά και αγωνιστικά. Μια τέτοια προοπτική δεν γίνεται ανεκτή. Δεν μπορεί να ανεχτεί νοήμων άνθρωπος να δει πρωταθλήτρια την άεκ ή τον πάοκ, με τα τρισεκατομμύρια εγγενή προβλήματα, με επενδύσεις της πλάκας και εμείς να κοκορευόμαστε πως αγοράσαμε παίχτες 23 εκατομμυρίων και δεν έχουμε προπονητή και τακτική για να έχουμε έξη στα έξη στο χαλαρό.
Πέρυσι, η ομάδα που κωλοσερνόταν ποιοτικά είχε προετοιμαστεί κανονικά για όλη τη χρονιά, από τον Σάντσεθ και διαχειρίστηκε από τον Μπέντο ο οποίος σου πήρε, με πάνω-κάτω τους ίδιους αντιπάλους, το πρωτάθλημα από τα τέλη Νοέμβρη και μας έφθασε στους 16 του Γιουρόπα. Τί έκανε η διοίκηση; Προετοίμαζε τον Μπέντο για σουτάρισμα από τις πρώτες δυό αγωνιστικές εβδομάδες, τάχα δεν παίζουμε μπάλα και τα γνωστά και έκανε πράξη το σχέδιό της στο πιο κρίσιμο, για την Ευρώπη, σημείο. Τα ίδια έκανε και με την περίπτωση του Ζαρντίμ. Δίχως ρόστερ της προκοπής, με την ομάδα πρώτη και αήττητη στο πρωτάθλημα και με εννιά βαθμούς στο Τσου Λου, τον σούταρε, τάχα η ομάδα δεν έπαιζε μπαλάρα.
Κανέναν από τους δύο αυτούς προπονητές δεν τους βοήθησε με σωστές μεταγραφές, σε αντίθεση με τον Χάσι.
Ωραία, να δεχτώ, επομένως, πως ο βασικός στόχος είναι η είσοδος τους ομίλους και τα απολύτως απαραίτητα χρήματα που συνεπάγεται. Την πιο κρίσιμη για την ευρωπαϊκή τροχιά μας, χρονιά, μιας και από του χρόνου θα μετράει η βαθμολογία της ομάδας, εμείς τα κάνουμε μαντάρα. Θα μιλούσαμε αλλιώς αν ο Ολυμπιακός είχε αποσπάσει, τουλάχιστον την ισοπαλία με την Σπόρτινγκ, αποτέλεσμα απολύτως εφικτό,μιας και με άλλους τέσσερις βαθμούς η ομάδα θα έπαιζε Γιουρόπα, τον Φεβρουάριο.
Τώρα, άνευ λόγου και αιτίας -ή τουλάχιστον για λόγους άγνωστους στους περισσότερους- ο Ολυμπιακός τρέχει και δεν φτάνει και θα πρόκειται ασφαλώς, για αγωνιστικό θαύμα αν θα πάρουμε το πρωτάθλημα με τους όρους που διεξάγεται, για άλλη μια φορά. Πέρυσι, όπως όλοι μας θυμόμαστε αντιμετωπίσαμε την ίδια κατάσταση, αντιμετωπίσαμε ματς στα οποία η αντίπαλη ομάδα προηγήθηκε και δεν χάθηκε βαθμός, εκτός από το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, όταν είχαν τελειώσει όλα αλλά και εξαιτίας της αποδυνάμωσής μας.
Κλείνοντας, να γράψω πως δεν νοείται απαξίωση και κατάρες προς τη διοίκηση. Είναι το όπλο μας απέναντί τους. Αλλά πρέπει να είμαστε κάθετοι και αταλάντευτοι πως αυτά τα αντιποδοσφαιρικά στα οποία έχει επιδοθεί από το καλοκαίρι του 2016 πρέπει να κοπούν μαχαίρι.
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΩΣΤΟΤΑΤΗ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ Η ΠΑΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ,Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ,ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ,ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΟΦΕΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΔΥΝΟ[ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΕΠΟ,ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ,ΚΛΠ.ΜΕΣΑ]ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΡΑΒΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ Ο ΕΡΝΕΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΥΡΩΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΕΙ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΠΟΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥΛΕΣ ΟΧΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΚΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ..ΡΙΖΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΝΑ ΣΠΙΛΟΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ,ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ.
Κατά τα άλλα .... τον Βαγγέλα και τα μάτια μας. Το νου σας ... ρεμάλια. Μην τον διώξετε. "Εκεί έσται ο βρυγμός και ο τριγμός των οδόντων".
Το θέμα είναι γιατί ο ΘΡΥΛΟΣ δεν παίζει καλά.
= Δεν θεωρώ ότι ο ΘΡΥΛΟΣ παίζει διαστημικό ποδόσφαιρό αλλά παίζει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τους ανταγωνιστές του.
= Γιατί τότε χάνει;;;
- Γιατί ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους αγώνες στην Ελλάδα αντιμετωπίστηκε ΑΙΣΧΡΑ από την διαιτησία και διότι το καλοκαίρι ΕΠΡΕΠΕ να πετύχει τον ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ στόχο (που έθεσε η διοίκηση) και ήταν η πρόκριση στους ομίλους, αυτό το πέτυχε μεν με λάθος τρόπο δε (ελλειπής ή μηδενική θερινή προετοιμασία)
- Ο σερ Τάκης μπορεί να συνεχίσει να είναι ο προπονητής του ΘΡΥΛΟΥ;;;
= Θεωρώ πως όχι. Όμως μπορεί κάποιος να μου αναφέρει κάποιον προπονητή αξιόλογο που θα μπορεί να τα καταφέρει με την ΠΑΡΟΥΣΑ κατάσταση ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τον κ. Λεμονή;;; (Υπόψη ακόμη και αν κάποιος μου αναφέρει τον κ. Μίτσελ που και εγώ θαύμαζα ως προπονητή του ΘΡΥΛΟΥ θα του πώ να δει και το γεγονός ότι ο κ. Μίτσελ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ κάτι - το αντίθετο- τον πρώτο καιρό της θητείας του αλλά τα καλά του αποτελέσματα ήρθαν ΜΕΤΑ από ΣΩΣΤΗ θερινή προετοιμασία.)
- Τότε τι κάνουμε;;;;
- ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ. Θες να λέμε ότι έχουμε διοίκηση με @@@ τότε βρες τη λύση ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. Πάντως θεωρώ ότι η διοίκηση, ΑΝ θέλουμε το φετινό πρωτάθλημα, θα πρέπει ΑΜΕΣΑ με ενέργειές της (γιατί είναι ΚΑΘΑΡΑ δικό της θέμα αρμοδιοτήτων) να προστατέψει την ομάδα από τα ΑΙΣΧΗ της διαιτησίας - αν για τον οποινδήποτε λόγο δεν μπορεί τότε ας μας προσδιορίσει ότι δεν είναι εφικτός στόχος το πρωτάθλημα. Ακολούθως να φέρει κάποιον προπονητή ΑΞΙΟΛΟΓΟ με καθαρά τεχνοκρατικά κριτήρια. Θέτω δε σε προτεραιότητα τη διαιτησία διότι αν χάσουμε εξ αιτίας της ακόμη λίγους βαθμούς και οι αντίπαλοι να παίρνουν πέναλτυ στη σέντρα που δεν είναι ούτε φάουλ, τότε δεν θα μπορούμε να έχουμε ουτε βλέψεις για τίτλο.
Εγώ δεν γνωρίζω πόση υπομονή μπορεί να έχει ο Μαρινάκης. Αν του την δώσει και πει φτάνει πια έχω βαρεθεί, τι θα γίνει?
Μας βλέπω να ακολουθούμε τον Παναθηναικό.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ ΛΑΘΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!
ΠΩΣ ΠΗΡΕ 7 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ? ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ?
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!
Καλησπέρα Σάββα , αν και μάλλον πρέπει να σε αποκαλώ πλέον Χρυσόστομο.Γενικώς για το θέμα των οπαδών μην σου προξενεί καμία εντύπωση.Εχοντας ως δεδομένο ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι γύρω στα 4 μύρια, έχεις ένα ασφαλές δείγμα της ελληνικής κοινωνίας.Υπολογίστε πόσοι Έλληνες πιστεύουν στους ψεκασμούς,πόσοι είναι κατά των εμβολίων και υπέρ κάθε συνομωσίας εναντίον του περιούσιου λαού,πόσοι ακόμη υποστηρίζουν συριζανελ (δεδομένα αντιολυμπιακοί), πρόσθεσε το χαρακτηριστικό του μαλάκα του Έλληνα εγώ τα ξέρω όλα ,για όλα έχω άποψη (έπαιζα εξωφυλλαρούχας στο σχολείο και έχω μπατζανάκη που ξέρει έναν ξάδελφο του φύλακα της μαρίνας που έχει το σκάφος ο Βαγγέλας) και ποτέδεν φταίω για τίποτε και έχεις την απάντηση σου για τη μαλακία που μας δέρνει ως φίλους του Ολυμπιακού.Πέρα από αυτά τα κοινωνιολογικά, ας πάμε και στα πιο ειδικά.Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω για το αν η διοίκηση ασχολείται συνεχώς με την ομάδα.Εσύ εκτός από το Βαγγέλα , ξέρεις το οργανόγραμμα της επιχείρησης (γιατί επιχείρηση είναι ο Ολυμπιακός αρέσει δεν αρέσει και ως τέτοια έχει σχέδιο και στόχους)?Και εννοώ πραγματικούς ρόλους και όχι κούφιους τίτλους.Ο Καρεμπέ ξέρουμε για παράδειγμα ότι ασχολείται με το PR (δημόσιες σχέσεις).Ο Ουσίγιος, ο Κοβάσεβιτς, ο απολυμένος πλέον Μοδεστό τι ακριβώς ρόλο έχουν?Ο Βρέντζος που χρεώθηκε πέρυσι τις μαλακίες του καλοκαιριού και υπέβαλε την παραίτηση του τι ακριβώς κάνει(προς θεού δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο αλλά ο ίδιος ανέλαβε τις ευθύνες)?Ο Κουντούρης που είναι και τι κάνει?Πρότεινε κάποιον προπονητή ο Ουσίγιος ή δεν είναι αυτή η δουλειά του και απλώς παριστάνει την καλοπληρωμένη γλάστρα?Και ποιοι είναι στο φινάλε ρε Σάββα (συγγνώμη Χρυσόστομε) αυτοί οι άσχετοι φρενοβλαβείς?Βγάλτε τους στη σέντρα το κερατό μου μπας και σώσουμε ότι σώζεται.Αυτα και ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.
Φιλε εισαι αδικος με τα στελεχη και να εισαι σιγουρος αν ειχαμε διαπιστωσει αστοχια, οπως κραζουμε και τον προεδρο, θα κραζαμε κι αυτους. Πραγματικα 24 ωρες το 24ωρο ειναι πανω απο την ομαδα.
Σάββα δεν κράζω κανέναν και δεν τους κατηγορώ για τίποτε.Πολύ απλά δεν καταλαβαίνω ή μάλλον δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν και αν αυτά που προτείνουν (ειδικά από τον Ουσίγιος τον οποίον έχω σε εκτίμηση) γίνονται πραγματικότητα.Γιατί αν πράγματι ο Βαγγέλας ακούει τους άσχετους φρενοβλαβείς και όχι αυτούς τότε υπάρχει πρόβλημα.Και επαναλαμβάνω την ερώτηση.Ποιοί είναι αυτοί?
Eιτε το πιστευεις ειτε οχι, οι χρηστες του internet...
Δηλαδή ακούει και τον κάθε τύπο με ψαρόβαρκα που σχολιάζει στα sites για κυνήγι και ψάρεμα για το πως θα δουλέψει τα καράβια του που είναι και το ψωμί του (παντεσπάνι έστω)?ΒΑΓΓΕΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΟΝΟ RATM (χωρις πλακα όμως).
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΣΙΟΒΑΣ?ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΗΠΩΣ ΣΑΒΒΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ Ε ΣΥ?ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΘΑΤΗ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΑΜΙ , ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΟ ΤΕΛΌΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΤΟΥΝΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟΥΧΑΙΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΜΕ....ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΝΑ ΝΗ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΠΥ ΜΗΤΣΟΥΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΣΑΜΙ. Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΕΡΑ 90ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ,ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΑΣΕΩΝ.ΤΟ ΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΧΙ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑΚΛΙΝ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΥΤΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ,ΝΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑ ΘΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΘΕ.
''ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΣΙΟΒΑΣ?ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΗΠΩΣ ΣΑΒΒΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ Ε ΣΥ?''
Ακου.
https://www.youtube.com/watch?v=c48iIZ4nZ7o
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΑΝΑ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΦΑΓΟΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟCL.AN TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ΚΑΙ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ Η ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ,ΣΤΡΑΤΟΥ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ.ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΩΡΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΩΣΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΑΛΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ Ο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΙΣ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΕΣΠΟΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ.ΚΟΝΤΟΛΟΓΗΣ ΠΟΙΟ ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΟΙ ΚΗΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΘΡΥΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΣΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΑΙ ΟΙ ΑΛΑΦΟΥΖΟΙ ,ΟΙΕΚ ΡΟΣΤΟΦ<< ΕΡΓΑΤΕΣ>>ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ1994 ΣΕ ΚΑΠΝΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΤΑΣΙΩΝ.ΟΙ ΜΙΑΦΙΟΖΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ,ΠΧ Ο ΚΑΤΑΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ K. ΑΓΡΑΦΙΩΤΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ <<ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ>> ΗΘΕΛΕ ΚΑΤ ΕΜΕ ΜΥΝΗΣΗ ΓΙΑ ΒΑΡΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ-ΣΚΟΠΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ<<ΚΥΡΙΟ>> ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ ΣΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Σ Υ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΥΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ.ΠΑΝΤΑ ΑΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΟΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗΣ ΘΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΑΝ ΘΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ Α Ν Α Π Ο Δ ΕΙ Κ Τ Ε Σ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ. ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΡΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ..ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΓΑ - ΣΙΓΑ ΤΑ ΠΡΟΒΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.
Ήταν προφανές πέρσι ότι κάτι έτρεχε με Σιόβα, όταν συνήλθε από τον σοβαρό τραυματισμό του πρόπερσι ήμουν σίγουρος ότι θα διαπρέψει. Ο άνθρωπος ξέρει μπάλα, αλλά είναι σίγουρο ότι δεν φτάνει
Εννοείται πως συμφωνω με τα γραπτα σου φιλε σαββα,ειμαι γαυρος!Οσο αφορα τον Μαρινακη,εαν κατεβει ο Θεος,και μου υποδειξει έναν άλλο προσωπο για προεδρο στον Ολυμπιακο το οποιο θα κανει τουλάχιστον 8 στα 8 πρωταθλήματα,και θα παρει και τουλάχιστον ένα εουροπα Λιγκ,τοτε φιλε,καλα να ναι ο Μαρινακης,τον αποχεραιταμε με τιμες,και παμε γι αλλα!Στην ελληνικη πραγματικοτητα όμως το να καταφέρεται καποιος με αντιπαλοτητα και καχυποψια στον Μαρινακη (άλλο η καλοπροαιρετη κριτικη),εγω φιλε τουλάχιστον ΥΠΟΠΤΟ το βλεπω!Ποσο μαλλον τωρα που βλέπουμε στους αντιπαλους μας τι ρεζιλίκια εχει καταγραψει η ιστορια,στις ομαδες τους,παρολο που ειχαν παντα διπλα τους το σκοτεινο και βρομικο "κρατος"! Οσο για τον Λεμονη,εαν τα καταφερει και παρει αυτό το πρωταθλημα,τοτε θα μας αποδειξει ότι είναι προπονητης για το μέγεθος του Ολυμπιακου μας.Δηλαδη εχουμε κοινα συμφεροντα με τον Λεμονη(περα του ότι είναι γαυρος),απλα τα πραματα! Ηθελα να ξερα αφου με 500 ευρω εδωσαν οικονομικη βοηθεια σε τοσα πολλα ατομα ο Μαρινος και ο ΔημηΤΡΑΚΗς,γιατι δεν βαζουν από 2,3 χιλιαρικα να παρουν την ΠΑΕ?
Μακαρι φιλε για τον καθε Τακη, αλλα τωρα, με τα τωρινα δεδομενα, δεν γινεται να τον εμπιστευθεις για οσα θελουμε ΤΩΡΑ...
Αυτά που θέλουμε τώρα .... next year ..... θέλεις να σου φέρουν 3 μήνες πίσω να κάνεις ξανά προετοιμασία κανονική. Άσε που δεν έρχεται κανένα κορόιδο να αναλάβει τώρα. Ωστόσο - και με δεδομένο πως οι πιθανότητες επιτυχίας είναι πολύ εις βάρος του Τάκαρου - θα είχε νόημα να ψάχνει ο Βαγγέλας από τώρα για έναν προπονητή επιπέδου(Βαλβέρδε, Μίτσελ, Ζαρδίμ, Σίλβα έστω) να αναλάβει το καλοκαίρι. Αλλά να παρακολουθεί από τώρα την ομάδα μαζί με την παρούσα δουλειά του. Ή αν πείσει κανέναν να αναλάβει σύντομα αλλά με κλειστό συμβόλαιο για 1,5 + 1 χρόνο. Δλδ να δουλέψει από τώρα την ομάδα αλλά να μην του φορτώσουμε πιθανή απώλεια του πρωταθλήματος. Αν υπάρχουν προπονηταράδες ξέμπαρκοι. Αλλά αυτό που ζητάς εσύ τώρα δεν υπάρχει.
Φίλε είσαι ως συνήθως πολύ διαυγής και to the point, δύσκολο να διαφωνήσει κάποιος μαζί σου με επιχειρήματα.
Ελπίζω να έχεις δίκιο και να μπορεί να σωθεί η χρονιά, βλέπω σε αθλητικό επίπεδο πολύ χάλια την ομάδα.
Εμείς οι οπαδοί έχουμε ενδώσει στην προπαγάνδα και έχουμε γίνει αχάριστοι (π.χ. υπόθεση Σάββας Θεοδωρίδης) και χρυσόψαρα σε μνήμη, δυστυχώς και καχύποπτοι με τον Πρόεδρο. Το να επισημάνεις και να αναδείξεις λάθη, όπως στον προπονητή (συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου) είναι όχι απλά θεμιτό, αλλά και αναγκαίο. Το να λες έλα μωρέ ο χοντρός τα τσεπώνει, κ.λπ., είναι απλά ντροπή.
Από αντίδραση λοιπόν στους απροσκύνητους ολυμπιακάρες που λένε λεμονής αλλιώς αναστόπουλος, κ.λπ., δυστυχώς λέω και εγώ (ντροπή μου) ε ρε πούτσα που χρειαζόμαστε 1-2 χρόνια, για να στρώσουμε χαρακτήρα.....
Πως γίνεται ρε γαμώ το ρομαό (ο πιο μεγάλος σε ηλικία παίκτης της ομάδας), οφόε και κούτρης να τρέχουν και οι υπόλοιποι να σέρνοντα?!?
Η χρονια σωζεται με προπονητη στον παγκο, οχι με δικο μας παιδι-διαχειριστη. Με δικο μας παιδι, δεν βλεπω να βγαινουμε Ευρωπη και δεν τρολαρω...
Καλημέρα Σάββα . Συμφωνώ με όλα αυτά που γράφεις όχι μόνο σήμερα αλλά και γενικά η ταύτιση απόψεων μας είναι στο 90% με αποτέλεσμα να ανησυχώ αν διαβάζεις την σκέψη μου !!!Χαααχαχ !!! Λοιπόν για σήμερα έχω να πω πάνω στο θέμα του προπονητή τα εξής : A) Πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό της πρόσληψης Του Sir Takis ή Συρτάκης (στα Ελληνικά), δηλαδή ο κ. Λεμονης να όλα τα χρόνια που δεν ρούφαγιε Φραπεδια στην Πάρο βρισκότανε σε σεμινάρια ξένων προπονητών ή παρακολουθουσε τακτικά προπονήσεις ξένων club ή τέλος πάντων έκανε κάτι για να αναπτύξει τις γνώσεις του? Ή μήπως δούλεψε σε κάποια ομάδα καλύτερη από τον Ολυμπιακό και τα πήγε περίφημα . Εννοώ λοιπόν ότι απλά έχει μείνει πίσω από πλευράς γνώσεων ποδοσφαίρου μια δεκαετία . Ο Ολυμπιακός του κ. Λεμονη ποτέ δεν έπαιξε ωραίο ποδόσφαιρο απλά είχε την ικανότητα όπως άλλοι προπονητές π.χ Ντελ Μποσκε να μπορεί να διαχειρίζεται τα αποδυτήρια και τους παίκτες που έκαναν την διαφορά, όπως και να τους δίνει καλή ψυχολογία . Από συστήματα ποτέ δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο. Β)Θέλω κάποιος να μου λύσει την εξής απορία :Ο κ. Λεμονής αν καταφέρει και πάρει το Πρωτάθλημα (που δεν νομίζω να μείνει) τι προοπτική δίνει στον κόσμο και στην ομάδα που δουλεύει σε Ευρωπαϊκά πρότυπα ? Τι καινούριο θα φέρει στην ομάδα ? Τι επαναστατικό τύπου Βαλβερδε ή Ζαρντιμ ( άσχετα που τον φάγαμε )? ΤΙΠΟΤΑ. Αδυνατώ να καταλάβω ποιος τιτάνας της ομάδας επέλεξε τον Κ. Λεμονη . Ας υποθέσουμε οτι δεν τα πάμε καλά στο πρωτάθλημα τι θα γίνει ? Θα κρατήσουμε τον Λεμονη για να δουλεύει με την ομάδα για του χρόνου ? Με ποιες γνώσεις ? Απλά θα έχουμε χάσει μια χρονιά και θα χάσουμε και δεύτερη . Με έναν άλλο προπονητή τουλάχιστον μπορείς να επενδύσεις και να πεις ότι δουλεύω για την επόμενη χρονιά . Αν πάρουμε το πρωτάθλημα χωρίς να παίξουμε ωραία μπάλα (ποτέ δεν παίξαμε επί Λεμονί ) θα είμαστε ευχαριστημενοι ? Και μετά ????? ΔΕΝ υπάρχει προπονητής Λεμονης για τον Ολυμπιακό του 2017, ίσως του 2007 ναι. Όταν εξελίσσεσαι σαν οργανισμός πρέπει να αφουγκράζεσαι τι συμβαίνει γύρω σου και όχι να πηγαίνεις σε επιλογές χωρίς μέλλον . Κάτι για τον κ. Λεμονη . Αν σκεφτόταν λίγο καλύτερα δεν θα αναλάμβανε για 5,6,7,8 φορά έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης . Πρέπει να καταλάβει και αυτός ότι κάπου τελειώνει το όνειρο του να γίνει TOP προπονητής και αν δεν θέλει να τελειώσει να δουλέψει μακρυά από τα φώτα της δημοσιότητας να γίνει καλύτερος και να το αποδείξει!
Κάτι τώρα για τους οπαδούς μας. Α) Βρίζουν τον Φορτουνη... αποθεώνουν τον Μαριν... Ασχολίαστο ......
Προχτές γιουχαραν Μαριν ... καλά τώρα τα είδαν ότι σέρνεται από πέρσι ?
Φώναζαν να ανεβεί ο Κουτρης στο 90' ενώ είχε κάνει 150 90αρες κούρσες .
Γενικά δεν ξέρουν τι και ποιον θέλουν να γιουχαρουν απλά θέλουν να γιουχαρουν ( αυτά θα τα στα γράψω άλλη φορά που θα έχω χρόνο ) .
κ. Λεμονη γιατί ενώ το σκορ ήταν 0-1 με τον Ατρόμητο δεν βγάλατε στόπερ να περάσει ποιο επιθετικός παίκτης και αφήσατε 2 άπειρα παιδιά που δεν μπορούν να βοηθήσουν επιθετικά ?
κ. Λεμονή αν θέλετε να επαναφέρετε τον Μαρτινς δεν τον κάνετε σαν βασικό σε ένα κρίσιμο παιχνίδι μετά από αποχή !
κ. Λεμονη ενώ ένας τρόπος να ανοίξεις κλειστές άμυνες είναι και τα στημένα και η ομάδα είναι αδούλευτη επιθετικά όπως είπατε γιατί δεν δείξατε 2-3 κομπίνες σε κορνερ? Δεν είχατε χρόνο ? Πάνω από 20 λεπτά σε μια προπόνηση δεν χρειάζεται .
Υ.Σ είμαστε φίλοι και στο fb αν θέλεις για να δεις ποιος είμαι στο στέλνω και εκεί με μήνυμα.
Φιλε συμφωνω σε οσα λες, αλλα εδω θα σταθω ιδιαιτερα.
''κ. Λεμονη ενώ ένας τρόπος να ανοίξεις κλειστές άμυνες είναι και τα στημένα και η ομάδα είναι αδούλευτη επιθετικά όπως είπατε γιατί δεν δείξατε 2-3 κομπίνες σε κορνερ? Δεν είχατε χρόνο ? Πάνω από 20 λεπτά σε μια προπόνηση δεν χρειάζεται .''
Εγω εδω γονατισα. Στο ενα κορνερ ο Σισε κατεβαινει στην αντιπαλη περιοχη και παει στο πρωτο δοκαρι, στο επομενο πηγε στο πεναλτι και στο τριτο στο δευτερο δοκαρι. Δεν αντεχω να βλεπω τετοιο σκορποχωρι, ειλικρινα, ουτε στα τοπικα δεν υπαρχει τετοιο πραγμα, ο καθενας να κανει ο,τι θελει...
Εγώ πάλι λυπάμαι που αφήσαμε αυτή τη κομπίνα με τους 2 παίχτες στο κόρνερ .......
Και όταν λέω κομπίνα εννοώ κ. Λεμονη αυτό !!Και άλλα πολλά επί Ερνεστο.
https://www.youtube.com/watch?v=n2JUm1SGdAg
Και όχι όταν κερδίσαμε φάουλ στο πρώτο ημίχρονο από αριστερά κοντά στην περιοχή και ο Μαριν βόλταρε με τον αμυντικό παρέα έξω από το ημικύκλιο και έκλεινε τον Καρσελα που ήταν αμαρκάριστος έξω από την περιοχή !!!
Δυστυχώς ο μέσος Έλληνας αντί να κάνει άλλου την επανάσταση του, την κάνει στο ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει καν η στοιχειώδης λογική (όχι γνώση) πάνω στα οικονομικά μιας επιχείρησης. Μόνο αντίδραση του κωλου, για την αντίδραση. Όταν στο 20' με τον ατρόμητο χτυπούσαν στο κινητό μου από φίλους γαύρους μηνύματα του στιλ "στα έλεγα εγώ με το μαλακα το χοντρό/λεμονη κτλ, υπάρχει θέμα. Δεν υπάρχει σύμπνοια. Παρακαλάνε να χάνουμε για να λένε στα'λεγα εγώ.
Βλέποντας τους άλλους να παραπαίουν, πρέπει να καταλάβουμε πως δεν υπάρχουν "μαγαζιά γωνιές" στο σημερινό ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα κάνουμε κριτική στο Μαρινάκη για τα λάθη που κάνει πχ στις επιλογές προπονητών, αλλά δεν θα τον ωθήσουμε στην έξοδο. Δεν θα βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια.
Μερικοι δεν μπορουν να καταλαβουν ότι κανουμε κριτικη στον προεδρο με βαση αυτά που βλέπουμε στο χορταρι από την ομαδα.Και το κανουμε αυτό γιατι με τον Βαγγελα η ομαδα,απο τον ιδιο τον προεδρο μεχρι τον τελευταιο υπαλληλο εχουν κανει μεγαλα αλματα σε θεματα νοοτροπίας τα τελευταια χρονια.Οταν κανουμε βηματα μπρος του το αναγνωρίζουμε,οταν βλέπουμε σημαδια στασιμότητας η οπισθοδρόμησης θα ακουει την κριτικη του.Κριτικη για το καλο της ομαδας και βγαλμενη μεσα από την καυλα μας και την ανησυχια μας για αυτή.Αλλο όμως αυτό και άλλο να βγαινουμε στα φορα και στα κωλοσαιτ και να λεμε ότι ο Βαγγελας τσεπωνει,ξεπλενει και καταστρεφει τον Ολυμπιακο.Σε αυτή την περιπτωση αρχιζουν τα κλωτσομπουνιδια σε οποιον δηλητηριαζει τον κοσμο της ομαδας με τέτοιες μαλακιες.
Γι αυτους τους αγνους και αμόλυντους συνοπαδους μας που ζηλευουν το μεγαλειο της μπαναθας που χρωστάει σε οποιον μιλαει ελληνικα και ονειρεύονται να διωξουν τον Βαγγελα και να πορευεται η ομαδα με ερανο που θα κανουμε κάθε Κυριακη εξω από την Ευαγγελιστρια,λεω το εξης
Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΟΥΛΟΧΑΡΤΑ.
Ο ΣΑΚΑΦΛΙΑΣ ΗΤΑΝ ΓΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΣ
Ποτε δε κρατησε ο Λαλακης ιδιο αξονα δευτερο χρονο οποτε καθε Σεπτεμβρη εισαι επιφοβος να διασυρθεις απο μια εστω υποτυπωδη ομαδα τυπου ΑΕΚ και Σπορτινγκ. Εχεις μεγαλη σαιζον, εχεις προκριματικα, αλλαζεις προπονητη, αλλαζεις αξονα, που να στηριχθεις? Στην κοιλια του Λαλακη? Γελαει ο κοσμος και χαιρονται οι μανατζαραιοι. Τα φυγε εσυ-ελα εσυ τα πληρωνονται ως γνωστον πρωτοι και καλυτεροι και προκαταβολικα για ολη τη χρονικη διαρκεια του συμβολαιου που υπογραφουν οι μανατζαραιοι. Αυτους ακουει και αυτα παθαινει καθε χρονο.
Καλη μερα, καθε μερα ειναι καλη αν εισαι γαυρος!
Με την Σπορτινγκ ευθυνοταν το οτι τα χαφ βρισκονταν 40 μετρα μπροστα απ την αμυντικη γραμμη ή οτι αποκτηθηκαν νεοι αθλητες (οταν η συντριπτικη πλειοψηφια εγραφε για αλλαγες στα 3/4 του ροστερ)? Οι επιλογες αθλητων ηταν οπως σταθερα καθε χρονο εισηγησεις προπονητη. Πρεπει να μπει επιτελους ενα φρενο σε ολους αυτους τους μυθους που πλαθονται διαδικτυακα. Απορω τι θα διαβαζαμε αν βλεπαμε να επιβαλλουν οχι αθλητες αλλα πως θα στηθει ενας προγραμματισμος οπως στην Λιλ που επεβαλλε ο Μεντες τον Καμπος και τον Μπιελσα προπονητη, ναι στο ευρωπαικο ποδοσφαιρο του σημερα που ομαδες οπως η Μπενφικα, Ατλετικο, Γιουβεντους κλπ με τηλεοπτικα εσοδα στα υψη πουλανε τα 3/4 του βασικου τους κορμου σχεδον καθε χρονο. Σε ενα ευρωπαικο ποδοσφαιρο που η Σεβιλλη απο τον τελευταιο της ευρωπαικο τιτλο εχει 3 κοινα προσωπα στην 18δα και κανενα στην βαδικη 11δα και που η Γιουβεντους του τελικου κοντρα στην Μπαρτσελονα και της περσινης κοντρα στην Ρεαλ ειχε 3 κοινα προσωπα (ειχαν αποχωρησει Πιρλο, Πογκμπα, Βιδαλ, Μαντζουκιτς, Μορατα, Τεβες κλπ) συν τον προπονητη.
*Εννοω τον Λοπεζ οσον αφορα την Λιλ.
Σύμφωνοι. Γιατί το 2011, το 2013 και το 2014 που αλλάξαμε πολλούς παίκτες σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη σεζόν, όχι μόνο δεν διασυρθήκαμε Σεπτέμβρη, αλλά πετύχαμε ιστορικές νίκες, όπως μέσα στο Λονδίνο την Άρσεναλ και επί της Ατλέτικο;
Ε μια του κλέφτη δυό του κλέφτη σε εκδικήθηκε η μπάλα ...... και τώρα διάλυσες .... διότι η ομάδα είναι πολύ άρρωστη ..... μεγάλο πράγμα η ομοιογένεια. Ας κανει κάτι πρωτότυπο ο Βαγγέλας. Για τα δικά του δεδομένα. Έστω μια φορά. Αν τελικά από αυτό το ρόστερ φτιάξουμε μια βαρβάτη 18άδα και ειδικά αν αυτό το ρόστερ(η 18άδα) πάρει το 8ο .... ε ας μην δώσει πάλι 25 να πάρει 10 καρσελάδες, τζούρτζεβιτς, ζιλέδες, βούκοβιτς, κλπ,κλπ,κλπ. Ας διώξει καμιά 10αριά, 15αριά μαζί με τους δανεικούς, ας συμπληρώσει φράγκα μεχρι τα 20εκ κι ας πάρει 4 παίχτες που να έχουν πραγμάτικά αξία 5εκ. Ή και παραπάνω και να είναι δανεικοί ή και δανεικοί ή/και μισοί. Πως έδωσες 7εκ για το ένα ποδάρι του Μπελούτσι.... Να δούμε ρε παιδί μου τι θα γίνει μια χρονιά. Αν μια χρονιά ενδεικτικά ντουμπλάρισμα με τον Φορτούνη έχω κι έναν "Τσόρι" σε καλή ηλικία. Αν αντί για Ελιουνούσι και Καρσελά έχω Πάρδο, "Γκαλέτι", Μανθάτη δεξιά. Αντί για Μάρτινς, Μπουχαλάκη, Ταχτσίδη, Ζιλέ έχω έναν "Ιμπαγάσα". Μαζί κι ο Ανδρούτσος. Όχι να διαλύσω την ομάδα. Αλλά την 18άδα την καλή να την κάνω 24άδα με 4 ακόμα παίχτες μαγκιώρους. Α και να μείνει 2η χρονιά ένας προπονηταράς.
Δεν ειναι ακριβως ετσι και αναφερομαι αναλυτικα πιο πανω. Κατι που εχει παρερμηνευσει μεγαλη μεριδα κοσμου ειναι οτι δεν παραχωρει αθλητες η διοικηση γιατι ετσι το αποφασισε. Παραχωρει παιχτες κατοπιν εισηγησης του προπονητη. Αν τωρα πρεπει να δινονται τα κλειδια στον εκαστοτε προπονητη ειναι σωστη αποφαση ή μη ειναι διαφορετικη συζητηση. Θεωρω οτι δινονται σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απ οτι θα επρεπε. Βεβαια μην ξεχναμε οτι υπαρχουν αθλητες οπως ο Ρομπερτο, ο Τσορι, ο Μιλιβογιεβιτς, ο Φουστερ κλπ που τις περισσοτερες συμμετοχες τους τις ειχαν με τον Ολυμπιακο. Προπερσι το ροστερ για παραδειγμα παρεμεινε ιδιο. Περσι μεχρι τον Γεναρη αποχωρησαν Ρομπερτο κατοπιν προσωπικης του επιθυμιας και Μαζουακου παλι για συγκεκριμενους λογους. Την φετινη σεζον ηταν αναμενομενο οτι θα γινει restart (το απαιτουσε η συντριπτικη πλειοψηφια οπου τωρα μεριδα αυτης αναφερεται σε θεματα ομοιογενειας) και επειδη μιλαμε για ενδεκαδατες μεταγραφες αυτες που εγιναν και συμμετειχαν στο βασικο σταδιο προετοιμασιας ηταν οι Βουκοβιτς, Οφοε, Καρσελα (εκ των υστερων βεβαια εχει παει να απαξιωθει και αυτος, ας τον δουμε με την ομαδα να ρολαρει ή να παιξει και απο αριστερα χωρις να συγκλινει τοσο γιατι δεν ειναι δυνατον ο τριτος ντριμπλερ στην Λα Λιγκα να μην εχει καποια στοιχεια που μπορει να εκμεταλευτει η ομαδα) και Εμενικε. Οσον αφορα τους προπονηταραδες πανω απο 1.5 εκ ευρω ηταν η προταση, μεταξυ αλλων, στον Πελεγκρινο (που δεν ειχε αλλα διαπιστευτηρια πλην Λα Λιγκα) και κατεληξε στην Πρεμιερ. Οπως εγραψε και ο Σαββας καλο ειναι η διοικηση να εξακολουθει να αγνοει παντα τον καθε λογης τραχανα που εχει απαξιωσει τους προκατοχους του παγκου ως μιζαδορους, δημοσιοσχετιστε ταβερνιαρηδες κλπ και που απαξιωνει αθλητες που δεν εχει προλαβει να δει για περισσοτερα απο 3 παιχνιδια.
Και για να συμπληρωσω δεν χρειαζεται να απαρριθμησουμε αθλητες μεχρι να βρεθει ο Γκαλετι (οπως 10 χρονια plus χρειαστηκαν για να βρεθει ο Μελμπεργκ) που κοστισε λιγοτερα απ οτι ο Καρσελα. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να περιοριστει και το ρισκο μεταγραφης του Ντιογο λογω των χρηματων που ειχε κοστισει οπως και του Μπελουτσι.
Και επισης μιας και εγινε αναφορα ενδεικτικα εκτος του Φορτουνη μπορει στην θεση αυτη να παιξει και ενα χαφ της αξιας του Οφοε οπως και ο Μαριν. Για τους υπολοιπους οπως τον Βουκοβιτς (βασικος κεντρικος αμυντικος των Σερβων, που θα παιξουν λογικα Μουντιαλ, διπλα σε Ναστασιτς και Ιβανοβις κλπ αναφερθηκα (ο Ενγκελς που αποτελει την ακριβοτερη μεταγραφη κεντρικου αμυντικου στην ιστορια του ελληνικου ποδοσφαιρου, Τζουρτζεβιτς, Προτο αποκτηθηκαν προς το τελος της μεταγραφικης περιοδου). Ο Ταχτσιδης (που στην Ιταλια ηταν ο αμυντικος χαφ με τις περισσοτερες ασιστ και 10ος σε πετυχημενα τακλιν σε ολα τα ρυρωπαικα πρωταθληματα) επισης ηρθε να αντικαταστησει τον Μπουχαλακη στο ροστερ. Στο τελευταιο ματς κοντρα στην Γιουβεντους εκτος 18δας ηταν οι Τζουρτζεβιτς, Καρσελα, Ζιλε (που εχει "καει" απ την υπερπροσπαθεια) και ηταν τραυματιες οι Βουκοβιτς και Ανδρουτσος. Για τετοιο βαθος ροστερ μιλαμε.
Ναι αλλά μέχρι να βρεθεί ο Μέλμπεργκ π.χ. είχαμε ήδη ντουέτο Αβραάμ - Άντζα και νωρίτερα Ιούλιο Καίσαρα που ήταν παιχτάρα(άσχετα που ήταν Δούρειος Ίππος και φίλος του Ρίμπο) και νωρίτερα Σούρερ που κι αυτός ήταν παιχτάρα. Σουμάροντας λοιπόν είχαμε για αρκετά χρόνια έναν παίκτη που να είναι ηγέτης στην άμυνα και να έχει στυλ παιχνιδιού "λίμπερο" και να δίνει βάθος στην άμυνα μέχρι να έρθει ο Όλωφ που ήταν η επιτομή της αυτής περίπτωσης κι έκανε ντουέτο με την άλλη παιχτάρα τον Αβραμίκο. Τώρα?
Όσο για τον Ντιόγο μην ξεχνάμε πως έπαιζε να φέρει Μπραντάο και Ντουντού ο Σωκράτης εκείνο το καλοκαίρι. Τότε με $5εκ έκαστος από ΤΣΣΣΚΚΚΑΑΤΣΚΚΑΑ Μόσχας. Αλλά τον πιάσανε οι τσιγκουνιές, πήγε να τη βγάλει με Κυριάκο και Μπασινά, έγινε επανάσταση, έφερε άρον άρον τον Ντουντού μετά κωλοβάραγε με τον έταιρο Βραζιλιάνο, φάγαμε τα 3 από τον Τιμούρ ξαναεπαναστάτησε ο κόσμος και να ο Ντιόγο τρέχοντας και μας βάλανε και το ποδάρι στην τρύπα οι μπραζέου..... $10εκ.
Στην Πάτμο ήμουν τότε. Είδα την 3άρα στην θ7 Πάτμου. Με Γουλανδρή μέσα. Μιά μπουκάλα σκατς κατέβασε βλέποντας την καταστρόφα του Ερνέστου και άλλη μια μετά. 1η φορά που έφτασα τόσο κοντά σε εγκεφαλικό.
Όσο για το βάθος του ρόστερ .... μέχρι στιγμής το βάθος είναι -5 χαλαρά από αυτήν την Κούλα και πάει για να χάσει από τον ΠΓΣΣ. Επίσης το βάθος μαζεύει τα γκολ σαν μαγνήτης για να μην πω πως δεν κάνει φάσεις με τπτ. Την Κυριακή ήθελα να κλάψω. Πραγματικά.
Γενικά θα προτιμούσα με τα ίδια λεφτά να είχαμε 24 παίκτες σύνολο, να μην είχαμε πουθενά δανεικούς και να ήταν καλύτεροι παίκτες οι 24 από αυτούς που έχουμε. Εδώ ακόμα και ο Τάκης έκανε ροτέισον όπως ο Χάσι. Το βάθος του ρόστερ γίνεται θηλιά στον λαιμό φέτος.
Εγώ πάντα ήμουν υπέρ της ομοιογένειας. Ειδικά όταν 1 ομάδα είναι πρωταθλήτρια. Για να έρθει ο οποιοσδήποτε Καρσελάς θα πρέπει να είναι αποδεδειγμένα πολύ καλύτερος από Πάρδο, Μανθάτη, Ελιουνούσι, Σεμπά. Και πιστεύω π.χ. πως με τα ακριβά συμβόλαια Καρντόζο, Μάριν, Καμπιάσο, Τσόρι θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα αριστερό εξτρέμ ολκής κι ένα αντίστοιχο φορ για παράδειγμα. Όχι υποσχόμενους νέους αλλά έτοιμους παίκτες. Ή βαρβάτους δανεικούς. Κι όχι 10 παίχτες αλλά 2 που να φυσάνε. Τώρα έχουμε τον Ούρος σώνει και καλά να παίζει κι ο Ανσαριφάρ-που πέταγε με την ΑΕΛ-τα παστελώνει στο Ιράν.
Οπως σου απαντησα εξαρχης δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Ο Αβρααμ επαιξε για μια αγωνιστικη σεζον διπλα στον Αντζα και αναφερεσαι σε συνολο 20 ετιας σε καποιες εκλαμψεις των Σουρερ (και τι δεν ακουγε), του Ζουλιο Σεζαρ (αυτος και αν υπηρχε τοτε για τα καλα διαδικτυο τι θα ακουγε) που με αυτον στην 11δα δεν εκανε νικη ο Ολυμπιακος σε ομιλο με Βαλενθια, Σαχταρ και Ρομα (μια εποχη που το επιπεδο ηταν σκαλες κατω απο αποψη ανταγωνισμου). Δεν χρειαζεται λοιπον να απαρριθμησω τους κεντρικους αμυντικους ολα αυτα τα χρονια απλα να αναφερω μιας και εθιξες το θεμα της ομοιογενειας (εξηγησα αναλυτικα τι ισχυει στο ευρωπαικο ποδοσφαιρο του σημερα) οτι ο Σουρερ και ο Σεζαρ παρεμειναν για ελαχιστες αγωνιστικες σεζον στον Ολυμπιακο. Η κοινη συνιστωσα ηταν οτι επαιζε διπλα τους ο Ανατολακης (αν ειχε προταση εστω και 1.5 εκ ευρω θα αποχωρουσε οπως ο Νταμπιζας που πηγε στην Νιουκαστλ) και οτι στον παγκο βρισκονταν στοπερ οπως ο Κωστουλας (παλιοτερα ο Κοντης που επαιξε και βασικος σε ματς Τσαμπιονς Λιγκ). Για να μην αναφερθω στους κεντρικους αμυντικους της τελευταιας 6 ετιας οπου ο Ολυμπιακος εκανε πωλησεις οπως αυτες των Μανωλα και Ρετσου να αναφερθω αποκλειστικα στα αμυντικα διδυμα των προηγουμενων 3 ετων οπου με στοπερ οπου δεν εχουν θεωρητικα φανελα βασικου οπως ο Μποτια κερδισα την φιναλιστ του Τσαμπιονς Λιγκ Γιουβεντους, την κοντραρα μεσα στην εδρα της (οπως και φετος) στα ισα, κερδισα στο Λονδινο την Αρσεναλ και διεκδικουσα προκριση σε ομιλο με τις δυο τελευταιες φιναλιστ του Τσαμπιονς Λιγκ οπως και με Μπαγερν και Αρσεναλ μεχρι και τελευταια αγωνιστικη. Βεβαια αυτο δειχνει οτι οταν αναφερομαστε στο κομματι της αμυντικης λειτουργιας οτι δεν παιζουν τοσο ρολο τα προσωπα οσο το συνολικοτερο στησιμο. Φετος διαθετω μια απ τις αμυντιικες γραμμες με το μεγαλυτερο potential. Ενγκελς (εξαιρετικος στο Τορινο), Νικολαου (επισης εξαιρετικος), Σισε και Βουκοβιτς (βασικος κεντρικος αμυντικος της εθνικης Σερβιας διπλα σε Ναστασιτς και Ιβανοβιτς) και Μποτια ενω μπορει να παιξει εκει και ο Ρομαο. Ο ενας μπορει να αλληλοσυμπληρωσει τον αλλο καθως υπαρχουν στοπερ με γρηγορη πρωτη αντιδραση, σωστο διαβασμα, πρωοθηση του παιχνιδιου και καλοι στον αερα οπως οι Ενγκελς, Βουκοβιτς και Σισε (με καλη πλαγια μεταβιβαση), στοπερ με ταχυτητα οπως ο Νικολαου και στοπερ (Μποτια) που μπορουν να βοηθησουν σε ματς με τις γραμμες κοντα οπως αλλωστε εχει αποδειξει στο προσφατο παρελθον.
Μεχρι στιγμης ο Βουκοβιτς ηταν τραυματιας, ο Μποτια το ιδιο και ο Ενγκελς ( http://www.soccernews.com/dortmund-bid-for-bjorn-engels/207317/ http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2016/08/19/26675702/engels-...) μπηκε κατευθειαν στα βαθεια αγωνιζομενος διπλα σε ενα αθλητη που δεν ειναι στοπερ αλλα αμυντικο χαφ και σε ματς οπου τα χαφ βρισκονταν 40 μετρα μπροστα απ την αμυντικη γραμμη. Η Ρομα με τον Μανωλα στις ταξεις της δεχτηκε 7 στην εδρα της απ την Μπαρτσελονα, 6 απ την Μπαγερν, 4 απ την Μπατε κλπ Η Ιντερ περσι με Μιραντα, Murillo αποκλειστηκε απ την Μπερ Σεβα, η Βιγιαρεαλ με Mussachio δεν κερδισε σε δυο ματς την Οσμανλισπορ κλπ κλπ Οσο καλους κεντρικους αμυντικους και να διαθετεις αν το γενικοτερο στησιμο ειναι λανθασμενο θα εκτεθει. Αυτα οσον αφορα την αξιολογηση των κεντρικων αμυντικων.
Ναι εδωσε 5 εκ ευρω για Ντουντου και 10 εκ ευρω για Ντιογο. Μην μας ξεφευγει ομως το κομματι (περαν του οτι η εφορια ηταν στο 12%, υπηρχαν υψηλες χορηγιες και οχι τηλεοπτικα εσοδα των 2 εκ ευρω) οτι τις μεταγραφες αυτες οπως παλιοτερες που πραγματοποιηθηκαν με δανεια τις ξοφλησε η τωρινη διοικηση.
Αν εννοεις ως βαθος αυτο των λιμων με οτι συμβαινει καθε βδομαδα προφανως και συμφωνω.
http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/171004/apologismos-diaititik...
Αυτος ο Ολυμπιακος που ο προκατοχος του παγκου δεν δουλεψε τιποτα ουσιαστικα σε αμυνα και επιθεση επρεπε τουλαχιστον να ηταν ισοβαθμος. Αυτα περι του ¨χαλαρου -5¨. Οπως χαλαρα και ακοπα θα ειχε διασυρθει το αρθρο με αλλο προπονητη στον παγκο και με 0-2 το σκορ υπερ του Ολυμπιακου οπου βγηκε το καλυτερο σε αποδοση στοπερ σε εκεινο το ματς για να παιξει για πρωτη φορα στην καριερα του σαν στοπερ ο Ταχτσιδης και μετα το 60 να μην εχει κανεις δυναμεις. Λεπτομερειες φυσικα αλλα who cares? Θες να απαρριθμησω ποσα εξαιρετικα ροστερ εχουν παει απ το κακο στο χειροτερο επειδη αυτος που καθεται στον παγκο τους δεν κανει ουτε τα στοιχειωδη? Αυτη την στιγμη μιλας για ομαδα με 9 νεα προσωπα στην 11δα (ειπαμε περσι η συντριπτικη πλειοψηφια απαιτουσε restart και οι περισσοτεροι εξ αυτων τωρα διαμαρτυρονται για θεματα ομοιογενειας), αδουλευτη, δεν εχει αγωνιστει ακομα ενας βασικος κορμος και που πρεπει να βελτιωθει και το κομματι της φυσικης καταστασης. Προφανως τωρα δεν θα αναλυσουμε για το θεμα των δανεικων. Αυτα δεν υπαρχουν σε ενα ευρωπαικο ποδοσφαιρο που η Τσελσι, η Σιτυ κλπ εχουν πανω απο 50 δανεικους τον χρονο. Παντως δανεικοι επεστρεψαν φετος, αλλοι αθλητες οπως ο Σιωπης (που ενεργοποιηθηκε η ρητρα επαναγορας) και η εισηγηση προπονητη ηταν να αποχωρησουν απ το ροστερ. Μιλαμε για δανεισμους που οι περισσοτεροι γινονται στο εξωτερικο ωστε να παιρνουν τα παιδια παιχνιδια στα ποδια τους οπως ο Τσιμικας στην Eredivisie κλπ.
Οπως σου εγραψα για το κομματι της ομοιογενειας (οπως σου ανεφερα χαρακτηριστικα το παραδειγμα ομαδων που αγωνιστηκαν σε τελικο Τσαμπιονς Λιγκ τα τελευταια 3 χρονια δυο φορες και ειχαν 3 κοινα προσωπα στην 18δα) απαντησα.
Για το θεμα του αριστερου εξτρεμ (μπορει να παιξει απο εκει και ο Καρσελα χωρις να χρειαζεται να συγκλινει τοσο) εισηγηση του προπονητη ηταν να δοθει ευκαιρια στον Μαριν. Για την θεση του φορ αποκτηθηκαν οι Εμενικε και Τζουρτζεβιτς για δευτερο φορ. Μηπως θα απαξιωσουμε τον δευτερο οταν ο Ολυμπιακος δεν εχει παιξει ακομα ορθολογικα και τα εξτρεμ να μην πατανε περιοχη ή να συμβαινει μια αναποδια οπως με τον τραυματισμο του Μπεν και να μπαινει ο Μαριν και να συγκλινει ξανα με αποτελεσμα να μην υπαρχουν χωροι για τα χαφ στον αξονα? Αλλωστε μερικοι αθλητες οπως πχ ο Τζουρτζεβιτς φαινεται οπως και στην Σερβια οτι χρειαζονται διπλα τους αθλητες με υποστηρικτικο ρολο οπως τετοιο ειχε ο Σαβιολα στον Μητρογλου που και στην Μπενφικα ειχε διπλα του Ζονας ή Ραφα Σιλβα. Απο καθε παιχτη προσπαθεις να παρεις το 100%. Προφανως ελπιζω να κατανοεις οτι πρεπει να κρινουμε αθλητες καποτε με σωστα κριτηρια αξιολογησης και οχι μετα απο 2-3 ματς (ο Αλεξανδρης καποτε για να ξεκινησει να αποδιδει αυτα που περιμενε η ομαδα και ο κοσμος περασαν οχι 2 ματς αλλα 2 σεζον).
Επισης οπως σου παρεθεσα γιναν συγκεκριμενες κινησεις στο ξεκινημα της μεταγραφικης περιοδου. Βουκοβιτς, Οφοε (δεν χρειαζεται να σχολιασω κατι), Καρσελα και Εμενικε. Ετοιμοι αθλητες. Ο Εμενικε περσι παλευε μονος του να δωσει προκριση στην Φενερ κοντρα στην Αρσεναλ στα προκριματικα. Για τον δε Καρσελα παραθετω σχολια Πορτογαλων οσο επαιζε στην Μπενφικα (θα καταλαβεις απ τα σχολια τι εξτρεμ ειχε η Μπενφικα).
Was outstanding when he had to step in for Nico when he was injured. Amazing player! Keep up the good work Mehdi!
He deserves to play in the starting 11 but with Gaitan back and Pizzi in great form there is just no chance for him. I suggest we change to a formation with 4 wingers when Salvio gets back aswell
He's so fast and skilled IRL! Shame that he has Gaitan as LM position opponent
Great player! He's so fast and skillful ! His dribbling is insane too.
Κατανοεις στα χαρτια οτι ηταν μια απ τις καλυτερες διαθεσιμες λυσεις (εκτος αν υπηρχαν αφθονες καλυτερες περιπτωσεις αθλητων που επιθυμουσαν να ερθουν στην Σουπερ Λιγκ και μαλιστα σχετικα νωρις) και σιγουρα καλυτεες στα χαρτια απο αρκετους απ οσους προανεφερες. Μιλαμε για τον τριτο ντριπλερ στην περσινη Λα Λιγκα μετα απο Μεσι και Νειμαρ. Παλι η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων που παιζουν το τοπι στα δαχτυλα (αυτοι που αποκαλουσαν τους προκατοχους του παγκου μιζαδορους, ταβερνιαρηδες, δημοσιοσχετιστες κλπ) διαρρηγνυαν τα ιματια τους για εξτρεμ με προσωπικη ενεργεια. Μηπως δεν τον εχει εκμεταλευτει μεχρι στιγμης ορθα η ομαδα? Προφανως και πρεπει και ο ιδιος ο αθλητης να ανεβασει την αποδοση του.
Αυτα ως προς τα κριτηρια αξιολογησης διαφορων αθλητων και γενικοτερα της ομαδας.
*Δεν θυμαμαι επισης να ειχε κολληταρια και στον Εργοτελη ο Ζουλιο Σεζαρ οταν ο Ολυμπιακος δεχοταν (που οπως ανεφερα πιο πανω δεν μπορουμε να ειμαι απολυτος οσον αφορα την προσωποποιηση ευθυνων και στο κομματι της αμυντικης λειτουργιας) 3 τερματα και εφευγε ισοπαλος απο εκει, στον Αστερα Τριπολης οπου δεν κερδισε κανενα απ τα δυο παιχνιδια, στον Αρη (τις 10 πρωτες αγωνιστικες καποια απ αυτα οπου μετα την ηττα κοντρα στον Αστερα Τριπολης ο Ολυμπιακος κερδισε δυσκολα την Βεροια με 1-0) κλπ οπως ουτε στα Γιαννενα οταν αποκλειστηκε στο κυπελλο απ τον Πας.
Για να θυμηθείς λίγο καλύτερα ... δες αυτό το βιντεάκι από Ριζούπολη και καμάρωσε τις 2 κολώνες .... Ανατολάκη - Αμανατίδη που δεν τους ..... "βρίζαμε" αλλά τους λατρεύαμε...... σαιζόν 2003-2004
https://www.youtube.com/watch?v=eYcmZ2b3Dk0 ο κοντός κύριος ανάμεσα τους είναι ο Ντέμης. Χάιλαιτ της καριέρας τους.
Ο Σούρερ ήρθε 2004-2005 στο νέο Καραϊσκάκη. Βεβαίως είχε έρθει και την προηγούμενη σαιζόν κι έκανε το 2-2
https://www.youtube.com/watch?v=tg-TnHalHW8 Μπορείς να τον καμαρώσεις από το 2:50 περίπου και μετά .....
Άρα μιλάω για παίκτες της τελευταίας 12ετίας περίπου .... κι αν διαβάσεις άρθρα εκείνης της εποχής θα δεις πως μιλούσαν για την αναγέννηση του Ανατολάκη λόγω Σούρερ. Πράγμα λογικό. Ήταν λίμπερο, ηγέτης κι έδινε βάθος στην άμυνα. Δεν είχε ο Ανατολάκης πλάτη τον τερματοφύλακα κι άμα κάνει λάθος να καεί.
Και καλά όσα λές αλλά με Σούρερ, Ανατολάκη και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις πήρες 0-0 στην Κορούνια(εκ των υστέρων κακό αποτέλεσμα), 1-0 εδώ με Λίβερπουλ, Κορούνια, Μονακό και τελικά έχασες την πρόκριση για 1 γκολ που δεν έβαλες ή που έφαγες στο Λίβερπουλ ή στο Μονακό.
Ομοίως με Καίσαρα και Βούλη πήρες 2 ευρωδιπλά στο τσου λου και πρόκριση στους 16. Τι λέμε τώρα λοιπόν? Το κύπελλο με τον ΠΑΣ που όλη η ομάδα στα Γιάννενα πνίγηκε στις λάσπες και κουτούλαγαν σαν τα βόδια και οι Γιαννιώτες μπροστά σου φαίνονταν Μπάρτσα?
Εγώ φίλε θα κάνω υπομονή(μέχρι την άλλη Κυριακή που θα τελειώσει και το πρωτάθλημα στη Νέα Σμύρνη) και θα περιμένω το προπονητή που θα δουλέψει το ρόστερ και θα δείξει τις χάρες του.
Για την επόμενη σαιζόν με το επόμενο βέβαια ρόστερ.
Οι τριγύρω μου όμως στην κερκίδα(όσο φτάνει η όραση και η ακοή μου) την έχουν χάσει μάλλον ... αν κρίνω από τα φάσκελα και τα αναθέματα που κατευθύνονται στην σουίτα. Προς τον κύριο που στέκεται κάτω από το "Ι" και βλέπει το ρόστερ του να είναι τσίρκο, να μην μπορεί να περάσει μια κάθετη μπαλιά, να μην μπορεί να κάνει μια ντρίμπλα, να τρώει γκολ στην 1η κατεβασιά, να κρύβονται τα φορ του πίσω από τους αντίπαλους σεντρεμπάκ, να, να, να .......... να απολαμβάνει τον 3ο ντριμπλέρ της λα λίγκα να μην περνάει ούτε χελώνα.
Άλλωστε για όλα τα παραπάνω χρειάζεται προπονητής ......
Ελα ρε συ σοβαρα τωρα μου παρεθεσες ενα βιντεακι για να εξυμνησεις την εμφανιση των Ανατολακη και Αμανατιδη? Ενα βιντεο απο ενα ματς που ακομα και αυτο που παρεθεσες δειχνει ποσες φορες εκτεθηκε η αμυνα και που σκοραρε ο 1.5 Νικολαιδης?
Και καπακι μου παραθετεις βιντεο με μια φαση του Σουρερ οπου για τον ιδιο δεν εγραψα κατι παρα μονο οτι δεν εχουμε ξεχασει το τι του σερνανε (αργοκαρουτα κλπ).
Ολα αυτα οπως ειπαμεΒεβαια επαναλαμβανω οτι εγω αναφερομαι σε συνολο σχεδον 20ετιας για να μου αναφερεις τα παραδειγματα των Σουρερ και του Ζουλιο του Σεζαρ (ο βουρκος ευθυνοταν στα Γιαννενα, την ρεβανς προφανως την ξεχασαμε οπως και τα υπολοιπα καθως το διακοπτακι στην μνημη αναλογως τι συμφερει ειναι στο off). Θα μου πεις εδω 12 χρονια εκανε ο Ολυμπιακος να κανει διπλο και διαβαζουμε για τα επιτευγματα ενος κεντρικου αμυντικου που επαιξε στα μισα ματς του ομιλου την συγκεκριμενη σεζον μια εποχη με το ευρωπαικο ποδοσφαιρο επιπεδα κατω απο αποψη ανταγωνισμου. Αναφερθηκα αλλωστε αναλυτικα πιο πανω.
Η επιχειρηματολογια σου λοιπον για τον Σεζαρ περασε στο τι εκανε ο Ολυμπιακος στο Τσαμπιονς Λιγκ οπου δεν αγωνιστηκε στα μισα ματς?
Βεβαια επαναλαμβανω οτι εγω αναφερομαι σε συνολο σχεδον 20ετιας για να μου αναφερεις τα παραδειγματα των Σουρερ και του Ζουλιο του Σεζαρ (ο βουρκος ευθυνοταν στα Γιαννενα, την ρεβανς προφανως την ξεχασαμε οπως και τα υπολοιπα καθως το διακοπτακι στην μνημη αναλογως τι συμφερει ειναι στο off). Θα μου πεις εδω 12 χρονια εκανε ο Ολυμπιακος να κανει διπλο και διαβαζουμε για τα επιτευγματα ενος κεντρικου αμυντικου που επαιξε στα μισα ματς του ομιλου την συγκεκριμενη σεζον μια εποχη με το ευρωπαικο ποδοσφαιρο επιπεδα κατω απο αποψη ανταγωνισμου. Αναφερθηκα αλλωστε αναλυτικα πιο πανω.
Οταν προσπαθουμε να αξιολογησουμε καποιους αθλητες συγκρινουμε πορτοκαλια με πορτοκαλια και μηλα με μηλα. Δεν γινεται να μου αναφερεις κεντρικους αμυντικους που εκτεθηκαν αρκετες φορες στην Ελλαδα καθως δεν ειχαν την ταχυτητα να ανταποκριθουν με την αμυντικη γραμμη ν ανεβαινει ψηλα και απ την αλλη προσπαθωντας να απαξιωσεις κεντρικους αμυντικους (που πηγαν εξαιρετικα οπως στο Τορινο) και που μεχρι στιγμης επαιζαν διπλα σε αμυντικα χαφ και με τα χαφ σε αποσταση 40 μετρων απ την αμυντικη γραμμη. Στοπερ που επαιξαν διπλα σε χαφ που δεν ειχαν παιξει ποτε ξανα την θεση οπως με την περιπτωση του Ταχτσιδη σε ματς που ακοπα ο Ολυμπιακος ειχε προηγηθει με 0-2 και εγινε αλλαγη ο καλυτερος του κεντρικος αμυντικος στο συγκεκριμενο ματς. Θα μου πεις εδω αναφερθηκες σε αλλους που δεν εχουν προλαβει ακομα να αγωνιστουν.
Εσυ που θα περιμενεις (εχεις και την αρετη της υπομονης αλλωστε) μεχρι το ματς κοντρα στον Πανιωνιο πηγαινε πονταρε χρηματα σε κατακτηση τιτλου (συμπτωματικα γαργαρα τα οσα βλεπουμε διαιτητικα) απο οποιοδηποτε απ τα ατιτλα λιμα και κανε print screen. Με οποιοδηποτε απ τα προφιλ που διαθετεις.
Ευτυχως που κατατοπισες τον κοσμο για την αντιδραση των ¨απροσκυνητων¨, ¨ακριβοδικαιων¨ που παιζουν το τοπι στα δαχτυλα και που εκοψε η ακρη του ματιου σου και τα φασκελα σε αυτον που η ομαδα του εχει το απολυτο στην χωρα μου, ειναι 25η στο ranking σε ενα ευρωπαικο ποδοσφαιρο πιο ανταγωνιστικο απο ποτε, στην ομαδα με την μεγαλυτερη διαρκεια στην Ευρωπη απ τις ομαδες που συμμετεχουυν σε αντιστοιχα πρωταθληματα.
Οχι προφανως και δεν χρειαζεται προπονητης για να βγουν καθετες μπαλιες (δεν προλαβαμε και τοσους αναλυτες γιατι η through ball ειναι απ τα δυσκολοτερα κομματια), για να εκμεταλευτει αθλητες που μπορουν να παιξουν με προσωπο στην εστια με ατομικη ενεργεια. Αλλωστε οι οπαδοι της Μπενφικα τραχαναδες που ειδαν την ομαδα τους να συμμετεχει σε δυο συνεχομενους τελικους Γιουροπα Λιγκ τραχαναδες και αυτοι που πρεπει να παραδειγματιστουν απ τους ¨μυστες¨ που φροντιζουν να ενημερωσουν τον κοσμακι οτι μια ομαδα μπορει να λειτουργησει και με τον αυτοματο.
Αντε πες τα και στον Σαμπαολι μπας και παραιτηθει να γλυτωσει και την αποζημιωηση η Αργεντινικη Ομοσπονδια που ψαχνει συνδιασμους αποτελεσματων για να περασει στο Μουντιαλ, ναι μια Αργεντινη με τον Ντιμπαλα, τον Ιγκουαιν, τον Ικαρντι, τον Σαλβιο (αυτον ντε για τον οποιο οπως ανεφεραν οι οπαδοι της Μπενφικα αξιζε να μοιραστει την θεση μαζι με τον Καρσελα) κλπ στον παγκο. 5 ματς χωρις να σκοραρει ουτε τερμα και ενα τερμα στα τελευταια 3 παιχνιδια της.
Δεν γ@μιεται, προπονητες και ιστοριες. Διαδικτυακη ¨κριτικη¨ εν ετει 2017.
Συγνώμη που έχω διαφορετική άποψη και τολμώ να την εκφράσω.... δεν ήξερα πως δεν επιτρέπεται παρά μόνο από αυθεντίες του ποδοσφαίρου .... εγώ δεν είμαι και να ξέρεις δεν μιλάω με τον Σαμπαόλι ...
Ωστόσο πράγματι έχω υπομονή. Απέναντι σε όλους και σε όλα. Και μιλάω με τα δικά μου επιχειρήματα. Σωστά - λάθος, ισχυρά - ανίσχυρα ... πάντα όμως επιχειρήματα. Τα οποία ενίοτε συνοδεύω με κάποιο βιντεάκι για να τονίσω το σημείο που κρίνω πως πρέπει να τονίσω ......
Αντίστοιχα ανέφερα την λάσπη για να τονίσω πως ο αντίπαλος πέταγε φωτιές κι έπαιζε μπαλάρα σε δύσκολο τεραίν ενώ εμείς ήμασταν σκ@τ@. Όπως και τώρα. Και μια και μίλησες για κοράκια ... μόλις γύρισα το διακοπτάκι και θυμήθηκα πως ο κόρακας έπνιξε μπέναλντι υπέρ του ΠΑΣ. Έτσι είχε ενδιαφέρον το 2ο ματς. Με 3-0 στην πλάτη σιγά μην το γύριζαν οι αποθαμένοι.
Εσύ πάλι πρέπει να μισείς την αντίθετη άποψη. Ίσως γι' αυτό να είσαι τόσο επιθετικός, εριστικός, απόλυτος και αγενής.
Μήπως να γύριζες το διακοπτάκι σου? Εδώ δεν είναι φουμπού ούτε μέσο κοινωνικού αυνανισμού. Εδώ είναι μια φιλόξενη γαυροφωλιά που όλοι ανταλλάσουμε απόψεις με σεβασμό ο ένας για τον άλλο πάνω στην κοινή καψούρα. Ειρωνίες, αναίδεια κλπ,κλπ,κλπ δεν χωράνε .....
Επίσης γύρνα το διακοπτάκι στη πραγματικότητα και στην κατανόηση των ελληνικών. Και δεν το λέω ειρωνικά. Οκ εκεί σου δίνω έναν πόντο. Ίσως να φταίει η οργή και το μίσος .....προς εμένα(?)
Ξέρεις εκεί που κάθομαι έχω διαρκείας ... όπως και πέρσι και πρόπερσι και πάει λέγοντας. Ομοίως και οι ολυμπιακάρες που αναφέρεις. Γράφω λοιπόν: οι τριγύρω μου και μέχρι εκεί που φτάνει η όραση και η ακοή μου .... δεν είπα "που εκοψε η ακρη του μάτιου μου".
Προφανώς δεν κατάλαβες αλλά γέμιζε η εικόνα το οπτικό μου πεδίο.
Φαντάζομαι ήσουν κι εσύ στο γήπεδο ... ε δεν μπορεί να μην άκουσες όλο το γήπεδο να γιουχάρει .....
Αυτοί οι κύριοι λοιπόν ακριβώς για τους πάρακάτω λόγους που γράφεις "απευθύνονταν" στον Βαγγέλα. Γιατί πέταξε τόσα λεφτά για να βλέπει κι αυτός τα ίδια σκ@τ@ που βλέπουμε στο γήπεδο κι εμείς.
Οπότε δεν χρειάζεται να ενημερώσω κανέναν. Το γήπεδο γεμάτο από εξαπατημένους "πελάτες" ήταν και μάλιστα πιστούς ... είπαμε ανανεωμένα διαρκείας ... που περίμεναν να δουν μπάλα και είδαν κόπρανα.
Εκτός αν εσύ είδες κάτι άλλο. Είτε από το γήπεδο είτε από τηλεοράσεως.
Κατά τα άλλα υγεία να έχουμε να διαφωνούμε που θα έλεγε κι ο Βερβελές.
Υ.Γ. 1 Να είναι καλά ο Θρύλος με πληρώνει ήδη καλά. Στο στοίχημα. Διαδικτυακό. Ποτέ στον γατούλη.
Υ.Γ. 2 Ας είχαμε κι εμείς παιχτάρες τέτοιες κι ας έσπαζε το κεφάλι του ο Τάκης με βοηθό τον Σαμπαόλι να τους κάνουν ομάδα. Εγώ είμαι εθνική Ελλάδας. Χέ..... για την Αργεντινή.
Υ.Γ. 3 Φυσικά και είναι τραχανάδες οι οπαδοί της Μπενφίκα. Κατά πρώτον γιατί δεν είναι οπαδοί του Θρύλου κατά δεύτερον είδανε την ομάδα τους να χάνει 2 τελικούς. Κατά τρίτον φάγανε 5 από την Βασιλεία. Και τελευταίο και καλύτερο φάγανε 5 από Ερνέστο, Ντιόγκο και κοτο - Λέτο !!!!!!!!!! Παρεπιπτόντως κάτι γράφουν ο Μπαλάφας κι ο κυρ Μανώλης για την Μπενφίκα, τον Περέιρα(τον κόρακα Πορτογαλίας) και τα φαλτσοσφυρίγματα υπέρ των αετών.
Το να διατυπωνει κανεις την αποψη του ειναι θεμιτο αρκει να προσπαθουμε να την τεκμηριωνουμε οπως πρεπει και οχι απο την οποια οπτικη εξυπηρετει για την δημιουργια εντυπωσεων και αναφερομαι γενικοτερα.
Οσον αφορα τι θεωρει ο καθενας ως επιχειρημα και που θεωρει οτι εχει προβλεπτικη ικανοτητα (οπως αναφερθηκες και πιο πανω) και που αρκετες φορες θεωρει οτι τα επιχειρηματα του αυτα ειναι αρκετα ωστε να τον διαχωρισουν απο τον χυδην οχλο ειναι μια τελειως διαφορετικη συζητηση. Δεν προσπαθω αλλωστε να σταθω σταθω σε πραγματα που συγκροτουν πολλες απ τις συνιστωσες συγκεκριμενων διαδικτυακων προφιλ.
Επετρεψε μου λοιπον να γνωριζω αρκετα καλα τον συγκεκριμενο χωρο αλλα και το τι συμβαινει γενικοτερα με τον μετωπιαιο λοβο του καθε λογης αργοσχολου και το γενικοτερο αυνανωμα που τους χαρακτηριζει.
Αναφερθηκα λοιπον συγκεκριμενα. Εκανες συγκεκριμενη αναφορα περι ομοιογενειας και αναγκαστηκα να επαναληφθω περισσοτερες απο μια φορες. Αναφερθηκα στο τι ισχυε καποια χρονια πισω, τι ισχυει γενικοτερα στο ευρωπαικο ποδοσφαιρο χρησιμοποιωντας χαρακτηριστικα παραδειγματα και φυσικα τι συμβαινει σημερα οσον αφορα το ροστερ του Ολυμπιακου. Επισης περισσοτερες απο μια φορες ανεφερα οτι οι οποιες αποχωρησεις εχουν να κανουν κατα την συντριπτικη τους πλειοψηφια με εισηγησεις προπονητων οπου για καποιο περιεργο λογο (και προφανως εμποδιο δεν ηταν οποιουδηποτε ειδους ¨θολωμα¨) προσωποιοιησες (ουτε καν να την καταμερισεις οπου θα καθοταν καποιος να δωσει και μεγαλυτερη εμφαση) την ευθυνη στην διοικηση. Δεν ξερω λοιπον αν τιθεται οποιοδηποτε θεμα οργης στην μη κατανοηση των οσων αναλυτικα παρεθεσα.
Προσπερασα φυσικα και την γενικοτερη τσουβαλοποιηση του τι συνεβη συνολικα περιπου σε μια 20ετια για να δοθει καποιο credit σε οσα ανεφερες. Η δικη μου αναφορα ηταν στο αγωνιστικο κομματι που και παλι δεν αντιπαραθεσες κατι πανω σε οσα ανεφερα. Η αρχικη σου αναφορα ηταν πληρης απαξιωση του ροστερ, αθλητων που δεν εχεις καν δει σε επισημα ματς κλπ Μιλαμε τωρα για μερικους αθλητες που με την μεχρι στιγμης αγωνιστικη τους παρουσια θα επρεπε να εξυμνουνται αν τους αξιολογουσες με τα ιδια κριτηρια που το εκανες για καποιους αθλητες του παρελθοντος. Αυτα λοιπον γενικοτερα για το θεμα της αξιολογησης και προφανως δεν ευθυνεται κανενα διακοπτακι που παρουσιαζεται απο την μια ως δικαιολογια η λασπη στον αγωνιστικο χωρο και απ την αλλη δεν γινεται καν επισημανση οτι με τον μηχανισμο αυτο ¨λασπης¨ που εχει στηθει ο Ολυμπιακος θα μπορουσε να ειναι τουλαχιστον ισοβαθμος στην πρωτη θεση. Οπως και να εχει δεν θα εξετασω ουτε στην προκειμενη τα ¨κριτηρια¨ που ο καθενας επιθυμει να διακρινει καταστασεις και αυτο γιατι θυμαμαι αρκετα καλα το τι συνεβαινε και τι ισχυει τωρα.
Σιγουρα παντως υπαρχουν διακριτα ορια αναμεσα στην κριτικη και την ισοπεδωση. Την πρωτη μπορει να την δεχτει ο οποιοσδηποτε αρκει να γινεται οπως ανεφερα με τον σωστο τροπο (παραθετει χαρακτηριστικα για παραδειγμα τι δεν του αρεσει αγωνιστικα, τι τακτικα κλπ) ή εστω αν ασχολειται καποιος περισσοτερο σφαιρικα με το αθλημα να προσπαθει. Αλλωστε υπαρχει ο τροπος να εξελιξει τις γνωσεις του αν το επιθυμει ειδικα αν η σχεση του με το αθλημα δεν περιοριζεται σε στριμ, τηλεοραση κλπ
Αυτο απευθυνεται βεβαια σε ανθρωπους με στοιχειωδη αντιληπτικη ικανοτητα και οχι στον καθε λογης τραχανα οπως ανεφερες και εσυ.
Κανεις (βασικα γνωριζω κατι αρδοσκουπιδια) δεν θεωρει τον ευατο του αυθεντια. Δεν χρειαζεται να ειναι τετοια για να καταλαβει καποιος οτι δεν μπορει απ την μια να αποδομει ροστερ μη δουλεμενης ομαδας απ την 4η αγωνιστικη και παραλληλα να διαμαρτυρεται για τις οποιες αλλαγες που εισηγειται καθε προπονητης, αλλαγες που εχει ζητησει πρωτα ο ιδιος υπο το πρισμα του οπαδου.
Δεν χρειαζεται να εισαι τετοια για να αναφερει κανεις συγκεκριμενα παραδειγματα αθλητων που θα ηθελε να δει στην θεση αυτων που εχουν ερθει και εκ των υστερων (εστω και απο Οκτωμβρη μηνα αλλα ειπαμε who cares) πανε να απαξιωθουν. Γιατι αλλη μια επισημανση σου αρχικα ηταν στο λιγοι και καλοι και εγω σου ανεφερα οτι οι συγκεκριμενοι αθλητες που ηρθαν για να αποτελεσουν τον βασικο κορμο της φετινης ομαδας ηταν οι Βουκοβιτς (που δεν εχεις δει περαν του Ολυμπιακου και που προφανως δεν χρειαζεται να αναφερω το τι πετυχε στην Τουρκια κοντρα σε ομαδες με πολλαπλασια μπατζετ), Οφοε, Καρσελα (που ο Ολυμπιακος δεν παρακολουθουσε μονο περσι) και Εμενικε. Συγνωμη κιολας αλλα δεν γνωριζω αρκετες ομαδες πλην αυτων απ τα προηγμενα ευρωπαικα πρωταθληματα που κανανε καλυτερες κινησεις σε θεωρητικο επιπεδο. Προφανως επετρεψε μου/μας να θεωρουμε οτι η ομαδα που κοντρα στην Γιουβεντους μενουν εκτος οι Καρσελα, Τζουρτζεβιτς, Ζιλε και οι τραυματιες Βουκοβιτς και Ανδρουτσος και με τον Μποτια ακομα να μην εχει επισημη συμμετοχη, τον Ταχτσιδη να μπηκε αργοτερα στην εξισωση κλπ οτι εχει ενα βαθυ και ποιοτικο ροστερ.
Τετοια ροστερ διαθετουν και μερικες απ τις παρακατω ομαδες που δεν ξεκινησαν καλα (αθλητισμος γαρ).
http://www.sport24.gr/football/diethnes-podosfairo/eisai-prwtathlhths-an...
Το παραθετω (δεν θα το εκανα υπο νορμαλ συνθηκες μιας και προερχεται απο τυπο με απυθυμενο πολυσυμπλεγματικο συνδρομο απο τον δυναστη τους) για να σου δειξω απλα οτι επιβεβαιωνεται ξανα οτι οσο καλο ροστερ και αν διαθετεις αν μια ομαδα δεν δουλευτει (οπως θεωρουσες δεδομενο μεχρι στιγμης) απλα θα καθυστερησει να ρολαρει μεχρι να ξεκινησει να εφαρμοζει τα βασικα του αθληματος στον αγωνιστικο χωρο. Το παραδειγμα λοιπον της Αργεντινης δεν ηταν τιποτα περισσοτερο απο ενα απ τα πολλα χαρακτηριστικα που μπορει να αναφερει καποιος.
Τωρα οσον αφορα το που πονταρεις μπορεις να το κανεις οπου θες. Προσωπικα αν δημοσιως εξεφραζα με σιγουρια κατι και μαλιστα ηταν εναντιον της ομαδας μου (που δεν θα συνεβαινε ποτε) θα παρεθετα και αποδεικτικα στοιχεια ειτε αφορα ενα συγκεκριμενο ματς ειτε την εκβαση μιας σεζον.
Αφησα για το τελος τις αποψεις και τις αντιδρασεις του καθε κοβαλου και πυγιστη που εχει την πολυτελεια να αγοραζει φτηνοτερο διαρκειας για να θαυμαζει τον Ολυμπιακο σε καθε τμημα την εποχη που ο συλλογος βιωνει τις ενδοξοτερες στιγμες της συγχρονης ιστοριας του. Δεν χρειαζεται λοιπον να αναφερω την αποψη μου για τυπους με αντιληπτικη ικανοτητα οικοδομικου υλικου. Μεχρι να κανουν βεβαια την αυτοκριτικη τους μπορει και να προσγειωθει τιποτα αλλο.
Δεν χρειαζεται καν να παραθεσω το οτιδηποτε αλλο σχετικα με τα ιδεωδη που εχει μεγαλουχηθει ο καθενας.
Εγω ειμαι μονο Ολυμπιακος.
Οσον αφορα αυτους της Μπενφικα τι να κανουμε, ετσι συμβαινει στον αθλητισμο. Αλλες φορες μπορεις να φτασεις σε τελικο ευρωπαικης διοργανωσης και αλλη να εχεις το πλεον ατυχες αποτελεσμα. Σε καθε περιπτωση επειδη οπως τους αποκαλεσες ως τραχαναδες τετοιοι υπαρχουν παντου τουλαχιστον θεωρω οτι η πλειοψηφια αυτων δεν θα ισορροπει συνεχως σε καθε ειδους νοητικη ακροβασια.
Δεν απευθυνομαι προσωπικα σε εσενα, απαντω στα γραφομενα σου και αν θεωρεις ως αγενεια τον τροπο διατυπωσης καποιου θεματος οταν αναγκαζεται καποιος να επαναληφθει, εγω απ την αλλη θεωρω ως τετοια να μην μπαινει καποιος στην διαδικασια να ¨φιλτραρει¨ πραγματα που εχουν αναφερθει αναλυτικα.
Υγεια λοιπον και σαν μια γενικοτερη αναφορα πραγματικη εμπρακτη στηριξη παντου.
Γράφεις.
1)"Αναφερθηκα λοιπον συγκεκριμενα. Εκανες συγκεκριμενη αναφορα περι ομοιογενειας και αναγκαστηκα να επαναληφθω περισσοτερες απο μια φορες................και προφανως εμποδιο δεν ηταν οποιουδηποτε ειδους ¨θολωμα¨) προσωποιοιησες (ουτε καν να την καταμερισεις οπου θα καθοταν καποιος να δωσει και μεγαλυτερη εμφαση) την ευθυνη στην διοικηση. Δεν ξερω λοιπον αν τιθεται οποιοδηποτε θεμα οργης στην μη κατανοηση των οσων αναλυτικα παρεθεσα."
Η άποψη μου.
Εννοείται πως φταίει η διοίκηση σε αυτό. Δεν κατάλαβα που το βλέπεις το περίεργο. Η όποια διοίκηση θέτει τα όρια στον προπονητή και κάνει τη συμφωνία μαζί του. Αλίμονο αν ο κάθε προπονητής πηγαινοφέρνει όποιον παίκτη του καπνίσει. Μετά απόχωρεί και τους φορτώνεται η ομάδα. Η διοίκηση πιστώνεται όλα τα καλά και τη δόξα όπως και όλα τα άσχημα. Πλην βέβαια εξωγενών παραγόντων.
Γράφεις
"Σιγουρα παντως υπαρχουν διακριτα ορια αναμεσα στην κριτικη και την ισοπεδωση. Την πρωτη μπορει να την δεχτει ο οποιοσδηποτε αρκει να γινεται οπως ανεφερα με τον σωστο τροπο (παραθετει χαρακτηριστικα για παραδειγμα τι δεν του αρεσει αγωνιστικα, τι τακτικα κλπ) ή εστω αν ασχολειται καποιος περισσοτερο σφαιρικα με το αθλημα να προσπαθει. Α....................... κλπ οτι εχει ενα βαθυ και ποιοτικο ροστερ."
Η άποψη μου.
2)Η "ισοπέδωση" έρχεται μέσα στο γήπεδο από τους ίδιους τους παίκτες με την εικόνα που έχουν δείξει στα περισσότερα ματς. Πρόκειται για ότι χειρότερο έχω δει σε Ολυμπιακό ποτέ. Απλά πράγματα. Σου "επιτρέπω" να πιστεύεις ότι θες αλλά το βαθύ ρόστερ φαίνεται στο γήπεδο και όχι στη θεωρία. Η εικόνα λοιπόν του βαθέως ρόστερ είναι απογοητευτική. Το περσινό ρόστερ ... ο χειρότερος Ολυμπιακός της 20ετίας κατά τα αρδίδια .... Οκτώβρη μήνα καθάρισε το πρωτάθλημα. Εδώ είμαστε λοιπόν κι αν αλλάξει η εικόνα να χαρούμε τη νέα πραγματικότητα. Θα είναι χαρά μου να παραδεχτώ πως είχα λάθος.
Γράφεις
"Το παραθετω (δεν θα το εκανα υπο νορμαλ συνθηκες μιας και προερχεται απο τυπο με απυθυμενο πολυσυμπλεγματικο συνδρομο απο τον δυναστη τους) για να σου δειξω απλα οτι επιβεβαιωνεται ξανα οτι οσο καλο ροστερ και αν διαθετεις αν μια ομαδα δεν δουλευτει (οπως θεωρουσες δεδομενο μεχρι στιγμης) απλα θα καθυστερησει να ρολαρει μεχρι να ξεκινησει να εφαρμοζει τα βασικα του αθληματος στον αγωνιστικο χωρο. Το παραδειγμα λοιπον της Αργεντινης δεν ηταν τιποτα περισσοτερο απο ενα απ τα πολλα χαρακτηριστικα που μπορει να αναφερει καποιος.
Η άποψη μου
Αυτό κατάλαβες εσύ πως πιστεύω. Εννοείται πως μια ομάδα πρέπει να δουλευτεί.Το καλοκαίρι ειδικά. Και είμαι από τους πλέον φανατικούς υποστηρικτές των κανονικών προπονητών και της ομοιογένειας. Αλλά δε θυμάμαι ποτέ ξανά τέτοιο χάλι σαν το φετινό. Δλδ ο Χάσι τι τους έκανε? Πίτσες και μπύρες τρώγανε? Και καλά οι άμυνα και οι αυτοματισμοί. Κάποια στιγμή η δουλειά θα βγει στο γήπεδο. Αλλά η ατομική ενέργεια? Το τσαγανό? Η έμπνευση της στιγμής? Ο επαγγελματικός εγωισμός? Αυτό που βλέπουμε φοβάμαι πως ξεπερνάει το ότι δεν δούλεψε η ομάδα.
Τα υπόλοιπα που γράφεις ασχολίαστα. Μάλλον προσβλητικά ακούγονται. Κυρίως για σένα που τα γράφεις. Δικό σου ζήτημα. Αν σου αρέσει .... good luck with that που λένε και οι Αμερικάνοι. Μάλιστα κάποια από αυτά είναι παραλήρημα που φτάνει τα όρια του ρατσισμού.
Εννοείται πως δεν δημοσιοποιώ στοιχεία στο διαδίκτυο. Κι εύχομαι να χάσω το στοίχημα.
Καληνύχτα λοιπόν και σαν μια γενικότερη αναφορά μικρότερα και περιεκτικότερα σχόλια στο διαδίκτυο.
1) Αν τσεκαρεις προσεκτικοτερα τις απαντησεις μου θα διαπιστωσεις οτι ανεφερα οτι η διοικηση δινει σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απ οτι θα πρεπε τα κλειδια στον εκαστοτε προπονητη. Κοινως οποιος θελει να επιρριψει ευθυνες στην διοικηση για το συγκεκριμενο θεμα οφειλει να ειναι συγκεκριμενος και να το αναφερει καταμεριζοντας ως πρεπει τις ευθυνες.
2)Η αποψη σου δεν τεκμηριωνεται. Αναγκαζομαι ξανα να επαναληφθω και να σου αναφερω οτι δεν μπορεις να αξιολογεις τις δυνατοητες ενος ροστερ σε μια ομαδα που δεν ειναι δουλεμενη, σε μια ομαδα που η επιθετικη της τριαδα (υποχρεωτικα ως ενα βαθμο για να βρουν ανασες) αλλαζει ανα 3 μερες και που δεν μπορουν να βρουν ρυθμο ποτε. Μια ομαδα αδουλευτη απ τον προκατοχο της που προετοιμασε τον Ολυμπιακο για τα ματς των προκριματικων οπου ηταν και ο πρωτος και βασικος στοχος της ομαδας και οπου δεν υπηρξε μια ισορροπια στην προετοιμασια με αντικτυπο να μην υπαρχουν θεματα επιβαρυνσης ή να μην εχουν βγαλει ηδη 4-5 αθλητες θεματα με θλασεις τουλαχιστον σε αυτο το χρονικο σημειο.
Μπορει να ασχολειται σφαιρικα με το αθλημα αλλα η βασικη διαφορα με την περσινη σεζον ειναι οτι ο Ολυμπιακος περσι εκανε ΚΑΝΟΝΙΚΗ προετοιμασια με τον Βικτορ στον παγκο του. Ναι μεν στα προκριματικα τα ποδια των αθλητων ηταν σχετικα βαρια, υπηρξε λαθος διαταξη, λαθος αναγνωση των παιχνιδιων κλπ ομως η φυσικη κατασταση του Ολυμπιακου ηταν αυτη που πρεπει τον χειμωνα. Τι σημαινει αυτο? Οταν εχει προηγηθει η καταλληλη δουλεια απο αποψη φυσικης καταστασης μπορει μια ποιοτικη ομαδα να ισοσκελισει το γεγονος ακομα και το οτι μπορει να παιζει ανορθοδοξα. Οταν παιζεις ανορθοδοξα και διαθετεις ποιοτικο ροστερ μπορεις να το αντιμετωπισεις κατα την διαρκεια της χρονιας οσον αφορα το κομματι της ουσιας που αυτη ειναι που μετραει σε καθε περιπτωση.
Στην προκειμενη δεν ειναι θεμα του τι μας επιτρεπεις αλλα του τι ισχυει. Αυτο που ισχυει ειναι οτι ο Ολυμπιακος διαθετει ενα ποιοικοτατο ροστερ που μεχρι στιγμης δεν υπολογιζονταν (και θα δουμε αν μπουν για τα καλα στην εξισωση) αθλητες οπως οι Μαρτινς (δεν υπαρχει κανενα 8ρι απο αλλο ¨διεκδικητη¨ ανωτερο του), ο Καριμ, ο Μποτια κλπ To recapitulate οι δυνατοτητες ενος ροστερ ξεδιπλωνονται με την καταλληλη καθοδηγηση.
3) Ανεφερες οτι εισαι υπερ των κανονικων προπονητων αλλα πουθενα δεν ειδα λεπτομερειες σχετικα με το πως δουλεψε την ομαδα ο Χασι και αντιστοιχα προσωποποιηση των οποιων ευθυνων. Και παλι διαβασαμε αναφορες για ¨τσιρκο¨ κλπ Ανεφερες οτι για να βγει μια προσωπικη ενεργεια, να βγει μια καθετη μπαλια, να κανουν κινηση τα φορ κλπ οτι δεν χρειαζεται και κανς προπονητης. Παλι αναγκαζομαι να επαναληφθω περισσοτερες απο μια φορες για να σου απαντησω οτι ναι για να αξιοποιηθουν τα θετικα χαρακτηριστικα καθε αθλητη πρεπει να δημιουργηθουν οι συνθηκες γι αυτο. Για την δουλεια που προηγηθηκε το καλοκαιρι απ το τεχνικο τιμ εκανα εκτενεστατη αναφορα. Μεχρι στιγμης ο Ολυμπιακος καταφερνει οτι καταφερνει λογω του ατομικου ταλεντου που υπαρχει στο ροστερ. Στα προκριματικα με τα ποδια οχι τοσο βαρια φυσικα πηρε πραγματα απο τον Μαριν, τον Οφοε, τον Φορτουνη, τον Καρσελα κλπ
https://media.giphy.com/media/VCLRhW9gHxmYU/giphy.gif
Κινηση των φορ υπαρχει οπως για παραδειγμα των Εμενικε και Τζουρτζεβιτς (ο οποιος πρεπει και μπορει να βελτιωσει τις τοποθετησεις του), η αμυντικη λειτουργια ειδικα με το 4-3-3 διορθωνεται με τις γραμμες πιο κοντα, με το εξαρι να αναλωνεται κυριως στα ανασταλτικα του καθηκοντα κολλημενο μπροστα απ τα στοπερ κλπ και τον Ολυμπιακο να μην δεχεται ευκολα φασεις στα τελευταια ματς (οπως ανεφερα δεν μπορω να αξιολογησω αθλητες οταν στα προηγουμενα ματς οπως πχ κοντρα στην Σπορτινγκ τα χαφ βρισκονταν σε αποσταση 40 μετρων μπροστα). Το δημιουργικο κομματι οσο ταλαντουχους αθλητες και να διαθετει μια ομαδα οπως ο Ολυμπιακος με Οφοε, Φορτουνη, Μαριν κλπ αν δεν δουλευτει συνολικα δεν μπορεις να εκμεταλευτεις στο 100% το χαρισμα του καθε αθλητη. Δεν ειναι δυνατον για παραδειγμα να βρεθουν χωροι οταν ο Μαριν ξεκινα απ τα αριστερα και αναγκαζεται να συγκλινει με αποτελεσμα να μην υπαρχουν διαθεσιμοι χωροι για τα χαφ στον αξονα ή αν ο Καρσελα εχει εντολη κυριως στο να συγκλινει αγωνιζομενος στην δεξια πλευρα. Ολα αυτα ισχυουν κυριως κοντρα σε ομαδες που παιζουν αρκετα κλειστα. Τετοιου ειδους θεματα ειχε ο Ολυμπιακος ανεκαθεν. Ειτε με Ριβαλντο Καστιγιο και Ζιοβανι (μιας και καποιοι ειχαν αναλωθει σε καποιου ειδους συγκρισεις ξεχνωντας πραγματα που εχουν συμβει) αφηνοντας βαθμους με συνοικιες οπως η Καλλιθεα, η Χαλκηδονα κλπ εκτος των Εργοτελη, Οφη κλπ ειτε αργοτερα. Ειναι ενα θεμα που αντιμετωπιζουν ακομα και ομαδες πολυ καλα δουλεμενες με τον ιδιο προπονητη στον παγκο τους οπως πχ η Γιουβεντους που διεσπασε την αμυνα του Ολυμπιακου βαζοντας δευτερο φορ στο 70 και μετα απο καραμπολα και στο καπακι δυσκολευτηκε και εφερε χ με την Αταλαντα, ομαδες οπως η Μπαγερν που εδιωξε τον Αντσελοτι , ομαδες οπως και η Ρεαλ που αναγκαστηκε να κανει 3-4 αλλαγες στην 11δα για να την φρεσκαρει και ειχε απωλειες εντος εδρας απο ομαδες οπως η Μπετις με τον Σετιεν να παιρνει για δευτερο σερι χρονο αποτελεσμα εκει μεσα μετα και την Λας Παλμας κλπ.
Και μιας και αναφερθηκα στο ματς κοντρα στην Γιουβεντους απλα να επισημανω τις δηλωσεις του Αλεγκρι, του Μπουφον κλπ οτι αγωνιστηκαν κοντρα σε μια πολυ καλη ομαδα και δυσκολευτηκαν αρκετα στο να διασπασουν την αμυνα της. Εκτος αν υποθετουμε οτι μπορει οποιαδηποτε ομαδα να κατεβασει δυο αμυντικα χαφ και ενα 8ρι που με την παρουσια των δυο εξαριων θα μπορει να μην αναλωνεται σε πραγματα που δεν χρειαζονται και με τον φορ να καταπινει χιλιομετρα θα μπορει να χτυπησει στα ισα κανοντας και ευκαιριες για να παρει αποτελεσμα ομαδες οπως φιναλιστ του Τσαμπιονς Λιγκ μεσα στην εδρα τους.
Δεν ειναι ολα τοσο δεδομενα. Απλα αποδομουνται διαφοροι ¨μυθοι¨ που πλαθονται διαδικτυακα. Οσον αφορα τον επαγγελματικο εγωισμος μπορω να σου αναφερω οτι ο Οφοε επαιζε με κακωση στο ματς κοντρα στον Ατρομητο για περιπου ενα μισαωρο, ο Φιγκειρας αγωνιζοταν τραυματιας σχεδον σε ολο το ματς κλπ Δεν φτανει ο εγωισμος στο επιπεδο αυτο. Και για τα αγωνιστικης φυσεως θεματα λοιπον ειμαι συγκεκριμενος. Το ¨γιατι ηρθε αυτος, αυτος και αυτος¨ και ολα αυτα σε ροστερ που δεν δουλεψε οπως επρεπε δεν υπαρχουν.
Το πως αντιλαμβανεσαι αυτα που σου παραθετουν ειναι δικο σου θεμα. Ξαναδιαβασε τα και θα το διαπιστωσεις. Προσβλητικο ή αγενες θεωρω το να με αναγκαζεις ξανα να επαναληφθω και θα επαναλαμβανομαι ξανα αν το κρινω απαραιτητο οταν διαβαζω αντιστοιχα κειμενα που δεν γινεται η καταλληλη προσπαθεια να τεκμηριωθουν. Guess what. Κατα την διαρκεια ενος παραληρηματος παρατηρουνται αλλαγες στις γνωσιακες δυνατοτητες και σε πνευματικες λειτουργιες οπως η μνημη, προσανατολισμος χωρου, χρονου, επαναλαμβανομενη νοητικη ακροβασια και μαλιστα μιας και αναφερθηκες και στα διακριτα ορια ρατσισμου να υπενθυμισω οτι τετοια εντυπωση δινεται οταν καποιος υιοθετει πραγματα που δεν ισχυουν, που δεν μπαινει στην διαδικασια να ενημερωθει (ειτε γιατι δεν μπορει ειτε γιατι δεν θελει) και που τις περισσοτερες φορες (με προδιαθεση και προβλεπτικης ικανοτητας) θεωρει οτι μπορει να αξιολογει ορθοτερα διαχωριζοντας τον απο τον... ¨χυδην¨ οχλο.
Υποδειξεις δεν δεχομαι κανενα ποσο μαλλον στον χωρο αυτο. Ουτε επιβαλλει καποιος οπως και εγω να δεχτουν αντιστοιχες για προσεκτικοτερα σχολια και πολυ καλυτερο φιλτραρισμα (ωστε να μην αναγκαζει τον αλλο να επαναληφθει ξανα και ξανα) των οσων εχουν ηδη αναλυθει.
Καλά ΟΚ ... ότι πεις εσύ .... Άντε γειά.
Οταν η κουβεντα παει και στο αγωνιστικο κομματι οπως ελεγα. Αυτο ειπα και εγω αλλα δεν το αποκωδικοποιησες αμεσως (δεν εκανε εντυπωση και σε κανενα) οπως πχ να μπορεις να "αξιολογεις" ροστερ και αθλητες απο την τεταρτη αγωνιστικη.
Κοίτα...επειδή βλέπω το συνεχίζεις .... σε έχω κατατάξει στις "περιπτώσεις". Άργησα κιόλας. Αν βλέπεις θ7 θα καταλάβεις τι εννοώ. Κι όπως κάνουν τα παιδιά "κλείνω το τηλέφωνο".
Φίλτραρε το, αποκωδικοποίησε το ... δεν διάβασα το τελευταίο σου σχόλιο και ούτε πρόκειται να ξαναδιαβάσω ότι κι αν γράψεις ποτέ. Με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι. Μη μπαίνεις στον κόπο. Ακόμα κι γράψεις το έπος του γκιλγκαμές ... δεν πρόκειται να ξαναδιαβάσω αυτά που γράφεις.
Άντε γειά, τελευταίο. Και με το 8ο αγκαλιά.
Βασικα θα ειχε ενδιαφερον να παρεις τα παιδια αυτα (θα μπορουσα και να τους προιδεασω σε καθε περιπτωση για την ολη ¨απαξιωση¨ που δεν εχει προηγηθει ουτε σε βοθροτοπους) και να αναφερεις οσα αραδιασες πιο πανω. Νομιζω θα κατερριπτες καθε ρεκορ.
Οτι εχεις καταταξει τον ευατο σου στις περιπτωσεις (ειπαμε αυτη η προβλεπτικη ικανοτηκα, η ¨αξιολογηση¨ κλπ) δειχνει καποια στοιχεια αυτογνωσιας εστω και αν οπως λες αλλου αργεις και αλλου προτρεχεις. Οπως σε καθετι μπορει να επιφερει βελτιωσης εφοσον το επιθυμεις ειδικα αν κρινω οτι μιλας για καταστασεις τα σημεια των οποιων οπως πχ αλλαγες σε πνευματικες λειτουργιες οπως αυτη της μνημης εφαρμοζεις στο επομενο ποστ. Αλλωστε που αλλου θα διαβαζαμε ¨αποψεις¨, τσουβαλοποιηση των παντων αναγκαζοντας καποιους να αναφερθουν αναλυτικα επαναλαμβανοντας τα ιδια πραγματα περισσοτερες απο μια φορες ενω η πιθανοτερη καταληξη ειναι να ¨βρουν¨. Επος (ποια Ομηρικα Επη και ποιο Γκιλγκαμες) παντως να διαβαζεις καποιους που για τον χ, ψ λογο αναγκαζουν τον συνομιλητη τους να επαναλαμβανεται και μαλιστα καθε φορα ολο και πιο αναλυτικα και να ¨προσαπτουν¨ σε αυτους αυτο το οποιο τους αναγκαζουν. Δεν χρειαζεται να επεκταθω (μετα απο τοσες αναφορες για διακριτες διαφορες) αλλωστε στο θεμα της κατανοησης και της παρανοησης οπως και στο γιατι δεν μπορει καποιος να αντιληφθει (οι πιθανες απαντησεις ειναι γιατι δεν μπορει, γιατι δεν θελει ειτε συνδιασμος των παραπανω) πραγματα που του παραθετουν αναλυτικα.
Για να σε βοηθησω ¨αποψεις¨ (με deadline και περιμενοντας στην γωνια μιας και καθε ομαδα μπορει να κλανει αστραπες σε διαστημα λιγων ημερων) οπως τις εχεις υιοθετησει εσυ στον δικο σου χωροχρονο δεν ενδιαφερουν οχι εμενα αλλα κανενα που αν θελει να μπει στην διαδικασια να διαβασει καποιον θα ψαξει να βρει καποια σχετικα στοιχειωδη επιχειρηματα μεσω των οποιων θα προσπαθει να ¨τεκμαιρει¨ τα οσα υποστηριζει.
Σχετικα με την τελευταια σου αναφορα συνηθιζω να τα απευθυνω (με την καταλληλη αποδομηση) σε καθε λογης λοβοτομημενο αλλοθρησκο. Στους υπολοιπους αποδομηση με συνοπτικες διαδικασιες. Θα το εκλαβω ως προτροπη. Αν οπως εξηγησα καποιος εχει την καλη διαθεση να αναθεωρησει καποια πραγματα στοιχειωδη γυρω απο ενα αθλημα θα ¨ακουσει¨. Ο καθενας επιλεγει και τον τροπο αντιμετωπισης του.
Είπαμε ... αδίκως γράφεις .... δεν διάβασα τπτ. Και ούτε πρόκειται. Δεν με ενδιαφέρεις τι λες. Ούτε αν υπάρχεις.
Όμως εσύ ακόμα μαζί μου ασχολείσαι ... τελικά πόσο "περίπτωση" είσαι ......
Με κάνεις και ματα - ξανά - επαναλαμβόνομαι .... Άντε γειά
Αν υπαρχει ενα δεδομενο με την περιπτωση σου ειναι οτι τα διαβασες. Δεν αναλωθηκα σε λεπτομερειες ωστε να καταφερεις να τα κατανοησεις μεχρι ενος βαθμου. Συνεχισε το και θα δουμε κατ ιδιαν στο γηπεδο (αφου αναφερεις αναλυτικα τα οσα αραδιασες διαδικτυακα) το αν υπαρχεις. Μπορεις να σκουπιστεις τωρα.
Είπαμε ... άντε γειά περιπτωσούλα .... δεν σε διαβάζω ....όσο κι αν επιμένεις να γράφεις ..... δεν με ενδιαφέρεις εδώ και ώρα.
Και κρατα καποια στιγμη τον λογο σου (μεχρι να φας σουταρισμα) βρε σαλιαρακο οσο και αν σε ενοχλει η ολη αποδομηση. Ουτε σε γλοιωδη οντα τετοια επαναληψη.