ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ



Όταν για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες ραδιόφωνα, διαδίκτυο και έντυπος τύπος μας βομβαρδίζουν πότε με τις ελλείψεις, πότε με τις απουσίες της βαζέλας, είναι δυνατόν ο ορισμός που προέκυψε πριν λίγες ώρες να μας προκαλέσει εντύπωση;; Ρητορικό το ερώτημα. Και που’στε δεν μιλάμε για «προσχηματική κλήρωση-ορισμό» ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ. Πλέον ούτε τα προσχήματα δεν τηρούν ...ακόμα και ο φερετζές του πούστη καταργήθηκε! Τόσο χεσμένοι είναι!
 
Αναστόπουλος, Γκόντας, Κορομηλάς ΤΡΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ – ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. Τόσο μεγάλη που προσπαθώντας να την συνοψίσουμε σε μερικές γραμμές σίγουρα κάτι θα ξεχάσουμε και κάποιον θα αδικήσουμε.
 
Ο Παναγιώτης Αναστόπουλος εκτός από το γνωστό σόλο κλαρίνο στους τελικούς των τελευταίων έξι ετών τουλάχιστον, θα μείνει στην ιστορία για τις ειρωνικές ατάκες που είχαν αποδέκτες την αποστολή του Ολυμπιακού στο εκκενωμένο κλειστό του Ελληνικού το 2013. Να πάμε να διαμαρτυρηθούμε στην Ευρωλίγκα μας είχε πει αφού έδωσε το κύπελλο στον βάζελο, γνωρίζοντας ότι δεν επρόκειτo να λογοδοτήσει ποτέ και πουθενά. Το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς ο κύριος Αναστόπουλος έσπευσε να αναιρέσει τα όσα είχαν γραφεί στο φύλλο αγώνος στον δεύτερο τελικό των play-offs και έκαιγαν τον Δημητράκη. Ορισμένοι έσπευσαν να πουν ότι ο Αναστόπουλος λειτούργησε ως μάρτυρας υπεράσπισης του Δημητράκη προκειμένου να μην τιμωρηθεί από την ΕΦΙΠ για δυσφήμηση του αθλήματος, κατόπιν σωρείας απειλών προς διαιτητές τόσο στη κανονική περίοδο όσο και στον τελικό Κυπέλλου. Εγώ πάλι νομίζω πως οι καλοκαιρινές διακοπές λειτούργησαν ευεργετικά για την ψυχική του υγεία. Τόσο που ξέχασε τις απειλές που εκτοξέυτηκαν σε βάρος του αλλά και σε βάρος των συναδέλφων του στο ημίχρονο του δεύτερου τελικού. Για τα «Φούφη θα σε γαμήσω» μιλάμε, για τα «κανείς σας δεν θα βγει ζωντανός από’δω μέσα», για τα «θα με βρείτε μπροστά σας». 
 
Ο Πίπης ο Γκόντας είναι αυτός που παρέα με τον Αναστόπουλο έχρισε τον Παναθηναϊκό Κυπελλούχο Ελλάδος το 2013, σε έναν αγώνα που απειλήθηκε η ζωή αθλητών του Ολυμπιακού. Τόσο πριν την έναρξη του αγώνα όσο και κατόπιν της εκκένωσης ...από τους υπαλλήλους της 13 που'χαν ξεμείνει και από διαπιστευμένους φουσκωτούς που συνόδευαν τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και ποιος ξέρει τι άλλο του κάνουν. Ο Πίπης ασφαλώς δεν σφύριξε και δεν είδε τίποτα. Βλέπετε πριν τοποθετηθεί σε εκείνον τον τελικό, είχε φροντίσει να υποβάλει τα διαπιστευτήριά του σφάζοντάς τον κόντρα στον ΠΑΟΚ λίγες ημέρες στην κανονική περίοδο. Και η ΚΕΔ τον αντάμoιψε προστατεύοντάς τον στα πλαίσια του rotation ώστε να είναι διαθέσιμος στον τελικό του Ελληνικού. Σε εκείνον τον τελικό μάλιστα από το διαιτητικό τρίο “Αναστόπουλου, Γκόντα, Σχινά” ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ Ο ΤΟΜΜΥ!
 
Ο Λιάκος ο Κορομηλάς όπως όλα δείχνουν θα μοιραστεί την πενηνταρίσια συσκευασία των pampers με τον Παναγιωτάκη. Μόνο που ουδείς γνωρίζει αν θα καταφέρει να βγάλει αγώνα με μόλις μισή συσκευασία pampers. Όπως τον είχε κόψει αίμα τον Αναστόπουλο και προσπαθούσε παρανόμως να αλλάξει το φύλλο αγώνος, έτσι και τον Κορομηλά ένα καλοκαίρι τον είχαν πιάσει τα εντερικά του. Για αυτό και δεν κατόρθωσε να στείλει την έκθεσή του με τα πουστριλίκια του Γιαννακόπουλου στο break του ΟΑΚΑ. Τι νομίζατε, ότι ρίσκαρε την επαγγελματική του σταδιοδρομία γιατί ήθελε να πέσει στα χαμηλά ο εφευρέτης της αλητείας; Όταν την μισή μέρα έχεις διάρροια και την άλλη μισή κάνεις μπιντέ, πού καιρός να καταγράψεις τις απειλές, τις ύβρεις και τα χαρτονομίσματα! Άσε που παίζει να το πήρε και για κομπλιμέντο και να’βλεπε τον εαυτό του σε τελικούς Ευρωλίγκας σαν τον Αρτεάγκα. Κανόνισε Ηλία τώρα που σε ξετιμώρησαν και δεν είσαι όπως πέρυσι με δεμένα χέρια να’χεις κι άλλο μπατιρντί και να σε ξαναπάει ζουμάκι. Βάλε και μια τάπα για παν ενδεχόμενο...
 
Έτσι είναι μάγκες, ο καθείς με τα όπλα του. Κι εμείς είχαμε τον Πρίντεζη αμφίβολο κι εμείς χάσαμε τους Ντάρντεν και Παπαπέτρου αλλά δεν σπεύσαμε να τους αντικαταστήσουμε ...με την γνωστή μέθοδο των απέναντι! Δεν πιαστήκαμε από σανίδες σωτηρίας γκρίζας απόχρωσης. Αυτή άλλωστε είναι και η διαφορά μας! Άλλο να απαιτείς την εφαρμογή των κανονισμών και να επιφυλάσσεσαι κάθε νομίμου δικαιώματός σου όταν αυτό δεν γίνεται ...άλλο να ψάχνεσαι να γίνεις Δημητράκης στην θέση του Δημητράκη. Έλα όμως που ο,τι είχαν πει οι Αγγελόπουλοι για ορισμένα στραγάλια το χειμώνα του ’11 φαίνεται πως τώρα -που ξαναγνωριζόμαστε- μπορεί να γίνει πράξη. Το πορτοκάλι βλέπετε μπορεί να είναι στον δέντρο από το καλοκαίρι ...αλλά τον Νοέμβριο το τρως! Είναι άλλο να'χεις το ΑΣΕΑΔ τσιφλίκι σου και άλλο να τρως σφαλιάρα όταν έχεις ζητήσει εδώ και τέσσερις μήνες να σου κουρέψει την τιμωρία. Άλλο να’χεις τους γνωστούς γκρίζους λύκους πάνοπλους και άλλο να τους έχεις με άσφαιρα. Στην δεύτερη περίπτωση το μήνυμα είναι ηχηρότερο. Το πήδημα όπως όλα δείχνουν θα’ρθει προσεχώς. Το αν θα πάρει η μπάλα μόνο όσους φοράνε πράσινα πλέον δεν εξαρτάται από εμάς...
 
Σας περιμένουμε στο ΟΑΚΑ με ανοικτές αγκάλες ...και δεν είναι λάθος η διατύπωση! ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ! Όπως μας πετάξετε το μπαλάκι, έτσι ακριβώς θα σας επιστραφεί!
 
DRAZA

Σχόλια

Εικόνα DRAZA

ξανά-τιμωρηθεί να προσθέσω...

δεν σε διορθώνω είναι λογικό να μπερδευόμαστε γιατί όταν μιλάμε για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο από την παράβαση που επισύρει ποινή μέχρι την εφαρμογή της ποινής μεσολαβεί χάος ΧΑ-ΟΣ!

Εικόνα savvas gridlock

Θέλει να πάει ΟΑΚΑ σήμερα, λέει.

http://grizoilikoi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_38.html

Πανικός πριν την κατάρρευση, που θα είναι ολική...

Εικόνα DRAZA

ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΗ.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.

ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΩΡΙΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

Εικόνα Ερυθροφύλακας

Η αλήθεια είναι ότι και οι Αγγελόπουλοι εχουν διοικήσει με αστείο τρόπο, σε πολλά επίπεδα κατά το παρελθόν, αλλά όντως δείχνουν μία μεταστροφή από το καλοκαίρι και μετά, άρα δεν μπορούμε παρά να το αναγνωρίσουμε, εδώ ολόκληρος Σωκράτης έφαγε χλαπάτσες (στο ποδόσφαιρο) ωσότου να μάθει. Το ζήτημα ειναι να επιδειξουν συνέπεια λόγων και πράξεων, χωρίς παλινωδίες και με διάρκεια.
Όσον αφορά στον περυσινό πρώτο και τέταρτο τελικό, θεωρώ πως στον μεν πρωτο δεν ήμασταν καλοί, αλλά αδικηθήκαμε, στον άλλον ήμασταν τραγικοί και ταυτόχρονα σφαγιαστήκαμε. Δηλαδή αυτοί που κέρδισαν, έπαιξαν καλύτερα; Μην τρελαθούμε, απλά στον τέταρτο, λιγο καλύτεροι να ήμασταν θα είχαμε στεφθεί πρωταθλητές.
Για τον Μπαρτζώκα και το κοουτσάρισμά του, άλλες φορές πιστεύω είναι εξαιρετικός, αλλες κολλάει χαρακτηριστικά και εκνευρίζεται. Όπως όλοι οι προπονητές έχει και αυτός τις εμμονές του, ενώ έχει κανει λάθη σε επίπεδο επιλογής παικτών (τα χρήματα που διέθεσε η ομάδα είναι "άλλο καπέλο", για να προλάβω τις όποιες ενστάσεις) ή διαχείρισής τους. Είναι όμως γαύρος και γνώστης του αντικειμένου!
Από την άλλη σήμερα είναι ντέρμπι σύμφωνοι, αλλά και με κόντρα διαιτησία πρεπει να τους παρουμε. Εκτός και αν πάλι, μιλήσουν οι μουγγοί, εφευρεθούν νέες ερμηνείες κανονισμών και γίνουν τα γνωστά.
ΥΓ1: Δηλαδή σήμερα πρεπει να αντέξουμε Φιλιπούση στη μετάδοση..;
ΥΓ2: Παραμένει το 1,25!

Εικόνα DRAZA

Εγώ σταθερά χωρίς ήχο εδώ και πολλά χρόνια όποτε δεν είμαι γήπεδο.

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ, να αναγνωρίζουμε τα θετικά βήματα γιατί τόσον καιρό για αυτά ακριβώς τα βήματα ασκούσαμε κριτική. Δεν γίνεται ένα όργιο δυο δεκαετιών να αλλάξει μπαμ και κάτω. Δεν χτίστηκε σε μια ημέρα καμία Ρώμη. Ο Σωκράτης έφαγε χλαπάτσες και στο ποδόσφαιρο μέχρι να καθιερωθεί αλλά και στο μπάσκετ μετά το 97 ...τόσες πολλές που αναγκάστηκε να αποχωρήσει. Όταν λοιπόν ολόκληρος Κόκκαλης τα βρήκε σκούρα κόντρα σε αυτό το παρασκήνιο τι πρέπει να πούμε; Ότι μπορεί να κατεδαφιστεί σε ένα βράδυ μέσα από τους Αγγελόπουλους; Θα είμαστε υπερβολικοί και άδικοι.

Εκνευρίζεται ναι ...με την αμέριστη συμβολή των γκρι όμως. Έχει κάνει λάθη ο Μπαρτζώκας; ΒΕΒΑΙΩΣ. Γιατί ο Ίβκοβιτς στις δυο θητείες του στον Ολυμπιακό υπήρξε αλάνθαστος; Δεν έχει εκτεθεί πανηγυρικά και ο Ντούντα ενώ κοουτσάριζε; Τέλειος προπονητής δεν υπάρχει. Ειδικά τώρα που μιλάμε δεν είναι διαθέσιμος κανείς ...εκτός κι αν κάτι δεν έχω πάρει πρέφα.

Πάνω στην τελευταία σου πρόταση στην πρώτη όμως παράγραφο, εξακολουθώ αδερφέ να μην καταλαβαίνω γιατί ο Ολυμπιακός απαγορεύεται να κερδίζει όταν δεν παίζει καλά. Γιατί πρέπει να δικαιολογούμε τις σφαγές από την διαιτησία κάθε φορά που μπορεί να μην αποδίδουμε το καλύτερό μας μπάσκετ αλλά είμαστε καλύτεροι από τον αντίπαλο και οι γκρι βάζουν το χέρι τους.

Εικόνα k1p

Κανένα πρωτάθλημα δεν κλάπηκε πέρσι.Ήταν οι πιο ντροπιαστικοί τελικοί που θυμάμαι σαν ολυμπιακός.Η συμπεριφορά της ομάδας στο 4ο ματς ήταν εμετική.Στο 5ο απλά δεν κατέβηκαν καν να παλέψουν.Στον πρώτο έκαναν να μπουν στο ματς μιάμιση περίοδο.

Ξεκάθαρη διαιτητική παρέμβαση(επιπέδου σφαγών γκέρσον και γιαννάκη) υπήρξε στον 3ο τελικό του οακα.Απο εκεί και πέρα επειδή οι αγγελόπουλοι βαριούνται να διοικήσουν υποβάθμισαν τους ντροπιαστικούς αυτους τελικούς κρατώντας προπονητή και μερικούς παίχτες που ήταν για ξεκάθαρο σουτ κλωτσηδόν απο τον πειραιά.Τα φόρτωσαν στην διαιτησία και το σωλήνα και το παραμύθι τέλειωσε.

Δεν χάνεις πρωτάθλημα απο αλβέρτη.&-

Αν υπήρχε κανονική διοίκηση θα είχε πέσει τρανό κωλοδαχτύλιασμα το καλοκαίρι.Εδώ όμως κάνουμε το χόμπι μας.Γι'αυτό και αλωνίζουν οι βασιλακόπουλοι τόσα χρόνια απείραχτοι.

Εικόνα DRAZA

ΠΟΣΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΩΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΙ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟΙ;

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΕΡΙΔΟΣ ΤΟΥ "ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;

Γιναμε όλοι Τζέισον σε ένα βράδυ;

Ξεκάθαρες διαιτητικές παρεμβάσεις υπήρξαν στους τρεις απο τους τεσσερις τελικους που μεσολαβησαν μεχρι να φθασουμε στον ντροπιαστικο πεμπτο.

Τα όσα δεν σου άρεσαν στο τελευταιο ματς της σειρας δεν θα τα ειχες δει ποτε αν είχαν προηγηθεί δίκαια σφυρίγματα στο αμεσως προηγουμενο παιχνιδι ...η στο πρωτο του ΟΑΚΑ.

Μια ομάδα δεν δικαιούται να κερδίζει στο πρωταθλημα της χωρας της αν δεν κανει το τελειο παιχνιδι ...ο Ολυμπιακός! Και το έχει φαει και ο κόσμος αυτό το παραμύθι.

Στο χέρι των Αγγελόπουλων είναι αλλάξει το τροπάρι και εδώ είμαστε για να τα δούμε όλα.

Εικόνα k1p

Είναι δυνατόν να τα βάζεις με τους αγγελόπουλους στις αρχές της παραγοντικής τους καριέρας όταν είχαν την γκαύλα και δίναν λευκή επιταγή σε όποιον παίχτη ζητήσει ο προπονητής και έφτιαχναν ομάδες με nbaers?Για μαλάκες ψάξτε στο τριόροφο και το δωματιάκι.
Τότε όντως υπήρχε τυφλή στήριξη μπας και δουν το σάπιο σύστημα που έχουν απέναντί τους.

Οι αγγελόπουλοι όμως που:
1)διώχνουν έμμεσα(ψιλοάμεσα αλλά τέλος πάντων) προπονητή μετά απο ευρωπαικό και πρωτάθλημα (ύστερα απο 15 ολόκληρα χρόνια)
2)κρατάνε τρίτο χρόνο έναν προπονητή που έχει ξεφτυλιστεί με κάθε τρόπο απο προπονητές και υπηρεσιακούς
3)παίχτες που τους έκαναν μάγκες είτε τους πουλάνε σε άμεσους ανταγωνιστές είτε τους κάνουν εξευτελιστικές για την προσφορά τους στην ομάδα προτάσεις ανανέωσης(χάινς)
4)αντικαθιστούν αυτούς με παίχτες αμφίβολης ποιότητας μικρομεσαίων ομάδων της Α1 και
5)ακόοοομα το βαζελακοπουλιστάν αλωνίζει σε βάρος του...

ε τότε πρέπει να είναι κάποιος πολύ του τριόροφου για να μην τους βγάζει λάδι.

Το οτι αποφάσισαν να διοικήσουν μόνο ως ελπίδα το βλέπω και προσδοκία.

Εικόνα DRAZA

Άρα από τα Χριστούγεννα του 2004 μέχρι και την άνοιξη του 2011 είχαμε την αρχή της παραγοντικής τους καριέρας. ΟΚ

Για αυτό και τους προέτρεπε ο υγιής μπασκετικός κόσμος να μην ασχοληθούν με το βαζελοσύστημα. Κατάλαβα.

1. Ο προπονητής που πήρε Ευρωπαϊκό και πρωτάθλημα διαφωνεί μαζί σου.
2. Να φέρουν ΠΟΙΟΝ;
3. Ο Χάινς έλαβε πρόταση πολύ κοντά σε αυτήν που του έκανε η ΤΣΣΚΑ αλλά επειδή ήταν πολύ μάγκας είχε ήδη συμφωνήσει με τους Ρώσους.
4. Μπράιαντ Ντανστον.
5. Και σε βάρος άλλων δυο διοικήσεων.

Αυτός που δεν τα βλέπει αυτά πρέπει να είναι η του τριορόφου ή Τζέισον.

Το αν αποφάσισαν να διοικήσουν, όποιος το καλοκαίρι έλειπε η δεν ήταν ενημερωμένος επαρκώς, μπορεί να το δει μέσα στην χρονιά που τρέχει. Αν συνεχίσουμε να βλέπουμε όσα βλέπαμε πριν από το καλοκαίρι που μας πέρασε ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΩΣ ΤΩΡΑ. Για να έχει νόημα όμως η κριτική και για να μην κονταίνουμε πρέπει να αναγνωρίζουμε και τα βήματα προς την σωστή κατεύθυνση ...τα ζητούσαμε άλλωστε από εδώ μέσα.

Εικόνα k1p

1)Έλα τώρα πες μου οτι πιστεύεις την ανακοινωσάρα εκείνη της ΚΑΕ
2)Μπαρτζώκας ή τανκς λοιπόν.Τον αλβέρτη.
3)Ο χάινς όταν ο ολυμπιακός ξεκίνησε τα παζάρια είχε ήδη την πρόταση των 1,2 εκ/έτος απο την τσσκα.Θυμάσαι την πρώτη πρόταση ανανέωσης?100 χιλιάρικα πάνω απο αυτά που έπαιρνε.Που τότε είχε συμβόλαιο 250χιλιάδων αν δεν κάνω λάθος.Anyway στα παζάρια θα χάναμε σίγουρα απο τους ρώσους.Το θέμα είναι πως στην ευκαιρία που είχαμε να τον ανανεώσουμε πριν τη λήξη του συμβολαίου,το παίξαμε σύστημα "δεν ανανεώνουμε μεσούσης της σεζόν".Μετά τον έψαχναν στο...facebook.
4)Για κάθε ντάνστον (που χάινς δεν είναι παρόλο που είναι τίμιος) υπάρχουν οι πέτγουει οι σίμονς οι κόλινς και κάπως έτσι χτίζεται ο ηλυσιακός του μέλλοντος.

Τέλος πάντων.Το νου τους.Δεν νοείται ήττα σήμερα.Και φυσικά η νίκη δεν είναι για να πανιγυριστεί εκτός αν πάρει ιστορικές διαστάσεις το σκορ.

Εικόνα DRAZA

1.Πιστεύω τον προπονητή του Ολυμπιακού της περιόδου εκείνης και τις συνεντεύξεις που είχε δώσει πολύ πριν κάτσει επίσημα στο τραπέζι με τους Αγγελόπουλους.
2.Ήταν και αυτός Ολυμπιακός στα νιάτα του συνεπώς ακολουθείς την ίδια συνταγή. Μαζί σου.
3.Καθόλου. Του είπαν πρόθεσή μας είναι να σε διατηρήσουμε στο ρόστερ. Για να καταλήξουν να τον ρωτούν πόσα θέλει πριν τους τελικούς. Εννέα κατοστάρικα είχε ζητήσει ο Κάιλ ή εννέα και μισό ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕ. Οι μισοί λένε ότι ο λόγος που τον έψαχναν στο φέισμπουκ είναι επειδή οι Ρώσοι είχαν κάνει μεγαλύτερη πρόταση από αυτή που μάτσαραν οι Αγγελόπουλοι. Οι άλλοι μισοί λένε ότι ο παίκτης είχε ήδη συμφωνήσει με την ΤΣΣΚΑ και απλά έφερε ένα ποσόν που και στα οικονομικά μας δεδομένα να είναι ...και να είναι δύσκολο για τους Αγγελόπουλους να το ματσάρουν ώστε να προκύψει ένα διαζύγιο βελούδινο. Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΑΦΗΝΕΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. Και στις δυο περιπτώσεις δεν βλέπω αυτό που καταλογίζεις στους αφούς.
4.Να θυμηθείς και με ποιους είχε χτισθεί ο Ολυμπιακός του κοντινού παρελθόντος που σε έκανε χαρούμενο ...και αυτήν την ομάδα κάποιοι τη έλεγαν ηλυσιακό τότε!

Είσαι πέραν του δέοντος μεροληπτικός!

Εικόνα savvas gridlock

Ποιος είναι ο Τζέισον ρε μαλάκα;

Εικόνα DRAZA

ΥΓ: «Πιο κότα κι απ’τους bloggers που κυνηγάς έχεις καταντήσει». Έτσι λένε κάποιοι ...αλλά εμείς δεν υιοθετούμε τους συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς. Δεν ξέρουμε περί τίνος πρόκειται άλλωστε.

http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/140728/giannis-mpoyroysis-o-...

AYTOΣ

Εικόνα savvas gridlock

Eίσαι άκυρος. Τελείως.

Εικόνα DRAZA

Δόθηκε ένα παράδειγμα με το τριόροφο, έδωσα κι εγώ άλλο ένα.

Τι παράδειγμα; ΑΜΕΡΙΣΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ...ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ!

Εικόνα k1p

*"Για να τους βγάζει λάδι" ήθελα να πω

Εικόνα DRAZA

κατάλαβα κατάλαβα...

Εικόνα savvas gridlock

Πόσα διαιτητικά λάθη μέτρησες εις βάρος μας στον τέταρτο τελικό του ΣΕΦ; Εγώ πάνω από 15. Αν αυτό δεν είναι αλλοίωση πρωταθλήματος, σε ματς που κρίθηκε στο σουτ, τι είναι;

Εικόνα DRAZA

Ψήγμα εμπάθειας από τον φίλο που δεν είδε κανένα λάθος.

Δεν είναι ώρα για αυτά όμως τώρα!

Εικόνα el trick

Διαφωνώ στο σχόλιο ότι "κανένα πρωτάθλημα δεν κλάπηκε πέρσι".
Φυσικά και κλάπηκε.
Με τη συνήθη συνδρομή των γκρίζων λύκων.
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ.
Αν είχαμε ΣΟΒΑΡΗ και κυρίως ΜΗ ΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΗΣ διοίκηση στην ΚΑΕ τότε απλά ο τράκης δεν θα εμφανιζόταν ΠΟΤΕ στο προσκήνιο και ο βαζελακόπουλος ή θα γινόταν γιουσουφάκι ή θα αποτελούσε ανάμνηση. Το γαμώτο είναι ότι οι Αγγελόπουλοι μπορούσαν και μπορούν να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ τη θέλησή τους. Απλά για το τμήμα μπάσκετ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

Εικόνα DRAZA

Η σωστή φράση είναι "δεν το έχουν κάνει ως τώρα". Το τι κάνουν από τώρα και στο εξής θα το δούμε.

Και όχι η διοίκηση "οι διοικήσεις" του μπασκετικου Ολυμπιακού.

Εικόνα k1p

Η συνδρομή των γκρίζων ήταν τεράστια στο παιχνίδι που κερδίσαμε εν τέλει.Απο εκεί και πέρα σε match ball στην έδρα μας και σε συνδυασμό με την δυναμικότητα του αντιπάλου,δεν παίζει να υπήρξε πιο μεγάλη ευκαιρία για πρωτάθλημα απο το περσινό 4ο ματς στο ΣΕΦ.
Ακόμα και το match ball του 2012 με 5ο τελικό στο ΣΕΦ ήταν δύσκολο γιατί είχες απέναντι ομάδα του ομπράντοβιτς.

Αλλά απο εκεί που το 2012 κονιορτοποιούσες τον ομπράντοβιτς,το 2014 φτάσαμε να ξεφτυλιζόμαστε απο τον αλβέρτη ενώ μεσολάβησε και μια σκούπα απο τον πέδουλα.Πρόοδος,δεν μπορώ να πω.Τουλάχιστον είναι γαύρος ο μπαρτζώκας και μένουμε ήσυχοι...

Εικόνα DRAZA

Εκτός από μεγάλη ευκαιρία υπήρξε και ωμή παρέμβαση.

Πρόοδος ίσως να είναι αυτό που βλέπαμε από το καλοκαίρι του 1997 έως και αυτό του 2011.

Καλό θα είναι πέραν της σκούπας του Πέδουλα να θυμόμαστε και τι είχε προηγηθεί την άνοιξη της ίδιας χρονιάς.

Εκτός κι αν και αυτό είναι βήμα πίσω!

Εικόνα Aγγελος Μιχαηλ

Καλημέρα στην παρέα.

Ευχής έργον θάτανε να μην υπάρχει ούτε ένα άρθρο με εστία τη διαιτησία πριν από τέτοιο ματς.
Όχι τόσο για μας τους οπαδούς, όσο για τους παίκτες μας. Μπαίνοντας με την αίσθηση του a priori αδικημένου, δε θα παίξεις ποτέ αυτό που μπορείς. Και φέτος, χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω πως μπορούμε πολλά.
Συγκέντρωση στο παρκέ, ηρεμία στον πάγκο και καλή επιτυχία στους ρεφς.

Με τη νίκη μάγκες.

Εικόνα DRAZA

Το κομμάτι που αφορά την διαιτησία πρέπει να βαρύνει τον βάζελο και την διοίκησή του και μόνο.

Σε σχέση με προηγούμενες χρονιές φέτος έχουμε πολύ περισσότερους λόγους να πιστεύουμε ότι μπορούμε πολλά ...ειδικά στην Ελλάδα.

Καλή τύχη στην ομάδα ...και ομαλή εντερική λειτουργία στους γκρι!

Εικόνα Aγγελος Μιχαηλ

Αδερφέ, νάσαι καλά να γράφεις κι εμείς ν'απολαμβάνουμε τα γραπτά σου.

Καταλαβαίνω την έννοια του "πρέπει" στην πρώτη σου πρόταση, όμως νομίζω πως η διαιτητολογία γίνεται πρωτίστως βαρίδι ασήκωτο στα δικά μας πόδια.
Δε φτάνει που, όπως ορθά λες, παρουσιάζεται ο βάζελος ομάδα Α2, πρώτη παγίδα, μας κουρδίζουν και με τους ορισμούς των ρεφς. Ησυχία έχει ανάγκη η ομάδα. Νιρβάνα κι όχι δαιμόνια στο κεφάλι.
Απλή γνώμη, πάντα χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.

Με ερυθρόλευκους χαιρετισμούς!

Εικόνα DRAZA

Νομίζω ότι όποιος διαβάσει ολόκληρο το κομμάτι καταλαβαίνεις πως οι τελευταίοι αποδέκτες αυτής της πίεσης πρέπει να είναι οι παίκτες και ο προπονητής. Βαρίδι στο κεφάλι όσων σφυρίζουν πρέπει να γίνει η "διαιτητολογία". Αυτός ήταν και ο σκοπός μου. Δεν πρέπει να κουρδισθούμε εμείς ...πρέπει ίσα ισα να δείξουμε ότι αυτοί έχουν κουρδισθεί ήδη και να πάμε όπως ακριβώς λες σε κατάσταση νιρβάνας.

Ανταποδίδω τους χαιρετισμούς και ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

Εικόνα k1p

Κάτσε draza γιατί αν ο ιβάνοβιτς δεν είναι καλός προπονητής επειδή τον κέρδισε 2 φορές ο μπαρτζώκας,τότε ο μπαρτζώκας που του τον έχει κάνει πηγάδι ο πέδουλας με τον αλβέρτη,πρέπει να το παρατήσει και να πά να κάνει τον σχολιαστή.

Εννοείται πως η προπονητική ιστορία του ιβάνοβιτς δεν έχει σχέση με τον κάθε τυχαίο μπαρτζώκα.Δεν ανακαλύψαμε το μπάσκετ στο λονδίνο ένα τριήμερο του Μαη του σωτήριου έτους 2013.Άσε που απο τότε ο μπαρτζώκας έχει κάνει μάρσιπο στην κοιλιά σαν τα καγκουρό για να μαζεύει τις μπούτσες του κάθε αργύρη και του κάθε μη προπονητή αλβέρτη...

Εικόνα DRAZA

O Iβάνοβιτς δεν είναι καλός προπονητής γιατί εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει επιδείξει έργο πουθενά. Το τι έπαιζαν οι ομάδες του την εποχή που επιδείκνυε έργο μπορούμε να το συζητήσουμε μετά τον αγώνα του κυπέλλου όσο θες. Δεν συγκρίνω την ιστορία του Ιβάνοβιτς στο άθλημα με του Μπαρτζώκα ...δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη έτσι κι αλλιώς. Δεν θα σταθώ καν στο γεγονός ότι ο Μπαρτζώκας έχει Ευρωλίγκα και την έχει αποκτήσει στο πρώτο του μόλις φ4. Αλλού θα το πάω, στο ότι εμένα τον Μαη του σωτηρίου έτους 2013 ο Μπαρτζώκας με ικανοποίησε με αυτό που παρουσίασε.

Τι λέω λοιπόν, ότι κάποιος που είναι αγανακτισμένος με τον Μπαρτζώκα και θέλει καλό προπονητή ...θα κάνει μαλακία αν στραφεί στον Ιβάνοβιτς. Αντίστοιχα μια ομάδα που έχει προπονητή τον Πεδουλάκη αν λέει ότι θέλει να κάνει βήμα εμπρός προπονητικά και να φέρει έναν άνθρωπο καταξιωμένο εγνωσμένης αξίας δεν θα πάει στον Μπαρτζώκα. Γιατί με μια τέτοια επιλογή πάει από ένα ρίσκο σε ένα άλλο.

Παίζει ρόλο σε αυτό που λέω το γεγονός ότι ο Πεδουλάκης έχει κάνει τον Μπαρτζώκα άλογο στα μεταξύ τους και μάλιστα χωρίς να παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο τακτικά; ΒΕΒΑΙΩΣ. Τα έχω αναφέρει ήδη όλα αυτά την στιγμή που μας συνέβαιναν.

Να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι ο τρόπος που δουλεύει ο Μπαρτζώκας στις προπονήσεις σε σχέση με τον Πεδουλάκη δεν έχει καμία σχέση. Πιο μπροστά ο Γιωργάρας. Να το πούμε κι αυτό για να είμαστε δίκαιοι;

Να μην μπερδεύουμε επίσης τα παιχνίδια που όντως ο Αργύρης έδεσε κόμπο τον δικό μας με το πρωτάθλημα που εκλάπη ενώ στον πάγκο κάθονταν οι Αλβέρτης Πρίφτης.

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Σίγουρα ασχολείσαι με το μπάσκετ ?

Εικόνα DRAZA

Μπααα...

Εικόνα savvas gridlock

Tι έχει κάνει δηλαδή στην καριέρα του ο Ντούσκο ο Ιβάνοβιτς που τον καθιστά μη συγκρίσιμο μέγεθος με τον Μπαρτζώκα; Πήρε ένα Κόρατς και δύο πρωταθλήματα με την Ταουγκρές-Ταού-Κάχα-Κούτσα; Γιατί δεν βλέπω να έχει πάρει κάτι άλλο. Με τις κλοτσιές έφυγε από την Μπαρτσελόνα, όπου σε 3 χρόνια πήρε ένα Κύπελλο Ισπανίας. Mάλιστα ξεβρακώθηκε όσο δεν πάει το 2008 που τον σούταρε η Μπάρτσα επειδή ήταν 3 χρόνια άτιτλη και τον μάζεψε η πρωταθλήτρια Ισπανίας Ταουγκρές-Ταού-Κάχα-Κούτσα. Αποτέλεσμα: πήρε το επόμενο πρωτάθλημα η Μπάρτσα. Επίσης, τώρα πρόσφατα ήταν δυο χρόνια άνεργος, αφότου τον απέλυσε η Ταουγκρές-Ταού-Κάχα-Κούτσα με το που άρχισε η σεζόν 2012-13. Από τον ΟΑΕΔ του Μαυροβουνίου τον μάζεψε ο Τράκης. Με τη συγκεκριμένη ΚΕΔ, όχι ο Αλβέρτης και ο Πεδουλάκης, αλλά ο ίδιος ο Τράκης να έβαζε τη φόρμα, χαβαλέ θα έκανε στον Μπαρτζώκα και στον κάθε Μπαρτζώκα. Α και για να μην ξεχνιόμαστε, οι Αλβέρτης-Πρίφτης κερδίσανε 2 φορές σε 3 μέρες στο ΟΑΚΑ την πανάκριβη ΤΣΣΚΑ του ''πολύ'' Μεσίνα. Του Μεσίνα που τον έκανε πουτανάκι ο Γιώργαρος στο Λονδίνο, στον ημιτελικό του final 4. Του πήρε την κιλότα και του την κούναγε στη μάπα. Το ίδιο έκανε και στον ''πολύ'' Ομπράντοβιτς πέρυσι σε δύο ματς, όπου στο δεύτερο έπαιζε δίχως Σπανούλη. Σε έναν Ομπράντοβιτς που και χθες ξεκίνησε το κλαρίνο σε μια κάποια Καρσίγιακα. Αυτά.

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Ποδόσφαιρο,οικονομικά στοιχεία,ανίχνευση ιστορικών αρχείων και αντι-Βαζελισμός. Άρχοντας. Τώρα για μπάσκετ δεν είσαι.

Εικόνα DRAZA

Τον αδικείς. Ακόμα παίζει μπάσκετ όποτε έχει χρόνο να ξέρεις.

Όλοι εδώ μέσα παίζουμε.

Εικόνα savvas gridlock

Γιατί; Θα έπρεπε να εκτιμώ τον Ιβάνοβιτς ή να κράζω τον Μπαρτζώκα;

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Τίποτα από τα δύο. Αλλά δεν μπορεί να ισοπεδώνεις τα πάντα και να λες προπονητής Ιβάνοβιτς δεν υφίσταται.

Γνωρίζεις ότι η Ταού πριν την αναλάβει ο Ιβάνοβιτς ήταν ο Ίκαρος Καλλιθέας της Ισπανίας ?
Γνωρίζεις ότι τα 2 και μοναδικά Πρωταθλήματα της ιστορίας της τα έχει πάρει με προπονητή τον Ιβάνοβιτς,σπάζοντας το κατεστημένο στο καλύτερο πρωτάθλημα της Ευρώπης μάλιστα,την ACB και παίζοντας πανέμορφο μπάσκετ ?
Γνωρίζεις ότι η Ταού σαν υπολογίσιμη δύναμη στην Ευρωλίγκα καθιερώθηκε με τον Ιβάνοβιτς όταν και πήγε στα πρώτα Φαιναλ Φορ της ιστορίας της,πηγαίνοντας μάλιστα και στον τελικό ?
Δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Το ότι απέτυχε στην Μπαρτσελόνα - σχετικό αυτό - δεν είναι ο κανόνας και φυσικά δεν τον κάνει άσχετο. Μπορώ να σου πω πολύ μεγαλύτερα ονόματα που με βάση τα μπάτζετ που είχαν δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Το να κρίνουμε με βάση "μπαίνω στο google βλέπω και βρίσκω πάτημα να πω τα δικά μου " όταν δεν έχουμε παρακολουθήσει για χρόνια το έργο ενός προπονητή είναι τελείως άκυρο.

Εικόνα savvas gridlock

O Ίκαρος Καλλιθέας έχει πάρει Ευρωπαίκό, όπως πήρε η Κάχα προ Ιβάνοβιτς; Πότε ακριβώς; Και πώς είναι σχετικό το ότι απέτυχε στην Μπαρτσελόνα, όταν σε 3 χρόνια πήρε ένα Κύπελλο; Όσο γι'αυτό εδώ

Το να κρίνουμε με βάση "μπαίνω στο google βλέπω και βρίσκω πάτημα να πω τα δικά μου " όταν δεν έχουμε παρακολουθήσει για χρόνια το έργο ενός προπονητή είναι τελείως άκυρο.

μάλλον εσύ το κάνεις και μάλιστα αποτυχημένα, μόνο και μόνο για να κράξεις αυτόν με τον οποίο διαφωνείς. Τουλάχιστον μπες στη wikipedia για να δεις τους τίτλους που είχε η Κάχα πριν την αναλάβει ο Ιβάνοβιτς.

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Είχε πρωταθλήματα η Κάχα πριν το Ιβάνοβιτς ? Γιατί θυμάμαι έλεγαν για τα πρώτα πρωταθλήματα που πήρε. Κύπελλα πόσα έχει ,κάνα 2-3 ? Πες μου τους τίτλους,εγώ δεν τους ξέρω. Καλά το Σαπόρτα(!!!) πρέπει να το έχει πάρει μέχρι και το Μαρούσι ! Μιλάμε για πολύ σοβαρό τίτλο !

Εικόνα savvas gridlock

Κοίταξε, δεν θα μπω στη λογική να ψάξω το τι πήρε η Κάχα από το google. Δεν έχει νόημα, δεν γουστάρω να το παίζω έξυπνος έτσι. Εγώ σου είπα ό,τι σου είπα επειδή θυμάμαι πολύ καλά τον τελικό του Σαπόρτα το 1996 κόντρα στον ΠΑΟΚ των Πρέλεβιτς-Στογιάκοβιτς. Ήταν μονό ματς και είχε γίνει στη Βιτόρια. Μετά το τέλος του παιχνιδιού, όλοι οι Βάσκοι χειροκροτούσαν τον Πρέλεβιτς, που πήγε να τους κερδίσει μόνος του. Τότε τα ευρωπαϊκά Κύπελλα δεν ήταν όπως είναι τώρα το Eurocap. Ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικά. Δεν έδινε εγγυημένα συμβόλαια στα μεγαθήρια όλων των χωρών η ULEB, γιατί δεν υπήρχε ULEB. Επομένως πολλές χρονιές έβλεπες Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, το βάζελο αν το θες κι έτσι (το 1998) να παίζουν σε άλλη ευρωπαϊκή διοργάνωση, όχι στην Ευρωλίγκα. Προφανώς λοιπόν για να έπαιξε στο Σαπόρτα το 1996 η Κάχα, θα πήρε το Κύπελλο Ισπανίας το 1995. Μία τέτοια ομάδα, δεν την λες Ίκαρο Καλλιθέας.

Εικόνα DRAZA

Ευχαριστώ που με πρόλαβες και με γλύτωσες από τις διευκρινίσεις για το τι σήμαιναν τα Ευρωπαϊκά κύπελλα τα μέσα της δεκαετίας του 90 και ότι δεν έχουν την παραμικρή σχέση με αυτό που γίνεται περίπου 20 χρόνια μετά.

Αυτό όμως για να τα λέμε όλα είναι ο ορισμός της προσέγγισης google.

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Τους τίτλους του Ιβάνοβιτς που αράδιασες και είπες πως "έλα μωρέ 2 πρωταθλήματα και 1 κύπελλο κλπ " από που τους βρήκες ? Από το google δεν τους βρήκες και τον έβγαλες άσχετο και εξυπνάδες ? Κοροιδευόμαστε μεταξύ μας τώρα ? Και να σου πω γιατί και καλά δεν ψάχνεις και δεν έχει νόημα..Γιατί ΕΨΑΞΕΣ και ΔΕΝ βρήκες πρωτάθλημα της Ταού πριν τον Ιβάνοβιτς για να στηρίξεις αυτά που είπες ! Έψαξα τώρα και βλέπω 1 Σαπόρτα και 2 Κύπελλα για την Ταού πριν τον Ιβάνοβις ! Αν βρεις εσύ κάτι άλλο Οκ.. Σε 60 + χρόνια ιστορίας όπως διαβάζω...Όπως σου είπα Σαπόρτα έχει πάρει μέχρι και το Μαρούσι..Και δεν θα παραποιείς τα λόγια μου..Είπα Ίκαρο Καλλιθέας της ΙΣΠΑΝΙΑΣ και ΟΧΙ της Ελλάδας..Μια ομάδα με 2 Κύπελλα όλα και όλα στην χώρα της και με ΚΑΝΕΝΑ πρωτάθλημα σε 60+ χρόνια ιστορίας τι είναι ???

Εικόνα savvas gridlock

Τους τίτλους του Ιβάνοβιτς τους θυμόμουν από πρόσφατα αφιερώματα σε ελληνικά ΜΜΕ για το νέο προπονητή του βάζελου. Μέχρι και πριν λίγες μέρες γράφονταν αυτά σε εφημερίδες, ακόμη και πολιτικές. Συγκεκριμένα την Κυριακή που μας πέρασε τους διάβαζα και γινόταν ειδική μνεία στην παταγώδη αποτυχία του στην Μπαρτσελόνα. Ο Ίκαρος Καλλιθέας της Ισπανίας σήκωσε ευρωπαϊκό Κύπελλο το 1996. Αν επιμένεις σε αυτό, δεν έχω κάτι άλλο να σου πω για να σε πείσω, γιατί πάλι θα αρχίσεις να βαφτίζεις παραποίηση αυτών που είπες τα δικά μου γραφόμενα. Εν πάση περιπτώσει, δεν θα βγάλουμε άκρη. Αν θες μέτρα για προπονηταρά τον Ιβάνοβιτς. Για΄μένα είναι προπονητής της πλάκας και όλοι οι προπονητές του Ολυμπιακού τον έχουν χιλιοκαρπαζώσει. Ο δε Γιαννάκης τον είχε κάνει άλογο. Άσε που ήταν άνεργος για 2 σερί χρόνια.

Εικόνα Σάββας Γαύρος

Ο Ίκαρος Καλλιθέας της Ισπανίας σήκωσε το ΣΑΠΟΡΤΑ κάτι που έχει κάνει μέχρι και το ΜΑΡΟΥΣΙ της Ελλάδας. Πριν την αναλάβει ο Ιβάνοβιτς ήταν Ίκαρος και σία της Ισπανίας στον ίδιο ντουρβά με δεκάδες ομάδες. Μετά με τον Ιβάνονιτς στο τιμόνι πήρε τα 2 και ΜΟΝΑΔΙΚΑ πρωταθλήματα της ιστορίας και τα 3 από τα 6 Κύπελλα της ιστορίας της. Επίσης την καθιέρωσε στην συνείδηση όλης της ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗΣ Ευρώπης ως ΜΕΓΑΛΗ ομάδα πηγαίνοντας σε 2 τελικούς Ευρωλίγκας κάτι που πριν δεν είχε ούτε καν ονειρευτεί και μόλις έφυγε για Μπάρτσα ΔΕΝ άφησε συντρίμμια πίσω του,η ΔΙΚΗ του Ταού πήγε και σε άλλα 2 συνεχόμενα Φαιναλ φορ μετά. Το να πάρει πρωτάθλημα μια ομάδα στην Ισπανία είναι πιο δύσκολο από το να το πάρει στην Ελλάδα κάποια άλλη εκτός Βάζελου-Ολυμπιακού. Ιστορικά η Ρεάλ και Μπάρτσα έχουν πάρει τα 49 απο τα 58 πρωταθλήματα της Ισπανίας,google αυτό. Αν ένα τέτοιο προπονητή επιμένεις να τον λες της πλάκας και άσχετο,με γεια σου με χαρά σου.

Εγώ ΔΕΝ είπα προπονητάρα τον Ιβάνοβιτς,εσύ τον είπες άσχετο και δεν υφίσταται ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ γιατί είναι προπονητής στον Βάζελο. Ε λοιπόν άσχετος δεν είναι ότι και να λες. Μου θυμίζεις κάτι δικούς μου που βγάζουν άσχετους ΟΛΟΥΣ τους προπονητές και ΟΛΟΥΣ τους παίχτες -μέχρι και τον Διαμαντίδη και τον Ομπράντοβιτς - που είναι κατά περιόδους στον Βάζελο.

Εικόνα DRAZA

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ ΛΟΓΩ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ …Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ!

ΑΠΟΔΕΙΞΗ:

«Οι Βάσκοι είχαν την ευχέρεια να κυνηγήσουν το παιχνίδι μέχρι τέλους και σε κανένα σημείο δεν εμφανίσθηκαν ιδιαιτέρως κουρασμένοι. Έλειψε τόσο το «πνίξιμο» και η άσκοπη κυκλοφορία όσο και οι αγχωμένες επιθέσεις στις οποίες είχαμε συνηθίσει να εξαναγκάζουμε τους αντιπάλους πέρσι. Και είναι φυσιολογικό να τα αναμένουμε αμφότερα απέναντι σε μια ομάδα η οποία αφενός επιτίθεται χωρίς σχέδιο (Ιβάνοβιτς), αφετέρου είναι τουλάχιστον ένα κλικ πιο αργή από εμάς.»

«Οι αναμενόμενα πολλές «κατεβασιές» λοιπόν, καθώς και οι πολλοί πόντοι, με τους οποίους φορτώσαμε το καλάθι της Κάχα στην πρεμιέρα δεν πρέπει να μας προκαλούν έκπληξη και για έναν επιπλέον λόγο: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ. Ο Μαυροβούνιος ως γνωστόν είναι καθηγητής στην άμυνα – τραίνα περνάνε! Μιλάμε χαλαρά για προπονητική απάτη ολκής που ξεπερνά μέχρι και τον δικό μας τον Σερβοέλληνα στην μπάλα. Συζητούσαμε με τον Σάββα για το διάστημα στο οποίο του’βγαινε και μας έκοβε τα πικ-εν-ρολ οπότε και τσιμπιθήκαμε και σκεφτήκαμε μην είναι ...ντοπαρισμένος ...μην έχει πάρει κάλσιουμ και τα τοιαύτα. Στο τέλος όμως, πειστήκαμε ότι επρόκειτο περί σειράς τυχαίων γεγονότων ...μιας και εμφανίστηκε ο παλιός καλός Ντούσκο. Δεν ξέρω αν το’χει τ’όνομα, αλλά ο άνθρωπος στον πάγκο κοιμάται ΚΟΙ-ΜΑ-ΤΑΙ!»

13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2012 …ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
http://www.redsagainsthemachine.gr/articles/121013/kratame-tin-niki-elpi...

Εικόνα savvas gridlock

Λοιπόν το κλείνω εγώ εδώ γιατί δεν έχει νόημα, απλώς δεν κατάλαβες τι λέω. Δεν τον βγάζω άσχετο επειδή είναι στο βάζελο. Και πριν πάει στο βάζελο ανύπαρκτο τον θεωρούσα.

Εικόνα DRAZA

Από εμπάθεια και μόνο ...δεν τον καβάλησε κανένας Μπαρτζώκας ας πούμε ποτέ!

Εικόνα DRAZA

Έχει γίνει πολλ παρεμπιπτόντως στους οπαδούς της Μπάρτσα για τον χειρότερο προπονητή του Μπασκετικού τους τμήματος.

Μαντευεις ποιος επικράτησε;;

Εικόνα DRAZA

Από το καλοκαίρι του 10 και μετά τι κάνει ο Ιβάνοβιτς και τι έχει προσφέρει σαν προπονητής είτε στον σύλλογο που προπονεί είτε στο μπάσκετ;

Δεν εξετάζω τι έγινε στο παρελθόν, ας πιάσουμε τα πρόσφατα τα φρέσκα τα κουλουρια. Πέντε σεζόν ανομβρίας και απραξίας για έναν προπονητή στο τοπ επίπεδο για εσένα είναι πολλές ή λίγες;

Τα αμέτρητα(πλακα κανω) πρωταθλήματα που πήρε με την Μπασκονια ο Ντούσκο θυμάσαι με τι ρόστερ τα πήρε;

Να εξετάσουμε βάσει αυτού αν είναι πετυχημένος για τα πρωταθλήματα που σήκωσε ή αποτυχημένος για αυτά που δεν πήρε;

Πόσα πρωταθλήματα πρέπει να χάσει ένας προπονητής στην χώρα του για να θεωρείται αποτυχημένος; Το ρωτω αυτό για να μάθουν και οι οπαδοί της Μπασκονια που ειχαν στησει ανταρτικο στον Κερεχετα ...αλλά και οι δικοί μας που δυσανασχετούν με τον Μπαρτζώκα με μολις δυο χαμένα πρωταθλήματα!

Παρακολουθείς ACB πάντως.

Εικόνα savvas gridlock

Kάτσε να λύσουμε τα βασικά πρώτα, γιατί εδώ μάθαμε πως η Κάχα ήταν ο Ίκαρος της Καλλιθέας πριν την αναλάβει ο προπονηταράς Ιβάνοβιτς. Ποια ομάδα κέρδισε τον ΠΑΟΚ στον τελικό του Σαπόρτα το 1996 άραγε, με τους Βάσκους να χειροκροτούν μετά το τέλος του ματς τον Πρέλεβιτς; Χρειάζεσαι τρομερό μνημονικό ή ιδιαίτερες γνώσεις στο μπάσκετ για να το γνωρίζεις αυτό;

Εικόνα DRAZA

Και ξέρεις και ποιος έκανε αγροτικό στην Ελβετία την ίδια περίοδο;